Derde kindje???? 2

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
1 juli  
9
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Suusie
35
23 juni (onze
trouwdag)
3na mk

3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 5 jr
zoon 2 jr
23 juni gyn.

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
4 juni

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

Greet
35
15 januari
zoon, bijna 4, dochter, 2
7 juni
?

Christina
36
26 januari
dochter 8jr, zoon 6jr
15 juni
6  juni

Edith
38
31 januari
2 dochters, 3 en 5
22 juni

Ja, ik denk toch echt dat mijn eisprong weer geweest is.
Nieuwe NOD dus maar op 23 juni gezet, dat is onze trouwdag. Zou een heel mooi kado zijn als het mag lukken!

Groetjes Suus

dreamer, je hebt helemaal gelijk hoor. Maar ik word een beetje labiel van de moeheid helaas. Wordt er kribbig van....

Suus: hee, das toch al best weer snel een ei? of niet? duim voor je....

JOEPIE!!!!!!!!!!!!

Zojuist het hartje zien kloppen!!!!!!!!

Nog even een heleboel glitters gooien:

Ik was werkelijk doodnerveus voor deze echo. Had het eigenlijk deze week redelijk van me af kunnen zetten omdat mijn lichaam groeit en bloeit en mijn misselijkheid en hormoongestuurde labiele buien me toch wel moed gaven dat het goed zat. Maar zojuist was het dan eindelijk zo ver en mocht ik mijn derde echo en gierden plotseling de zenuwen door mijn keel. De echografiste zei me toen ik ging liggen dat het nu toch echt wel een hartje moest geven omdat ze anders bang was dat het niet goed zat. Maar goddank zag ze direct een hartje!!! Opluchting allom bij ons natuurlijk. Ze heeft me wel een week teruggezet. Volgens de telling zou ik nu 7 wkn2dgn zijn maar zei denkt dat het embryo 7-8 dagen pauze heeft genomen. Dan ben ik nu dus 6 weken en 1-2 daagjes, maar ik mag over drie weken terugkomen want dan kan ze het beter zien.

Maandag naar de VK en dan komt de MvM dame ook nog 's avonds. Had haar toch afgebeld woensdag maar dat had eigenlijk niets te maken met de onzekere week die we net achter de rug hebben. De juf van mijn oudste vroeg of ik die ochtend kon helpen op school (had me al weken geleden opgegeven en was het eigenlijk al weer vergeten.....)

Heel, heel hartelijk bedankt voor al jullie lieve woorden en knuffels, geeft me echt een goed gevoel dat jullie zo meeleven!

@Dreamer, volgende week jij een echo dacht ik? Super!!!

@Loes, Crazy girl & Greet, balen dat jullie zo misselijk zijn. Ikzelf ben ook behoorlijk misselijk en dat ben ik soms ook letterlijk "spuug"zat! Maar laten we het maar zien als een goed teken dat de hormonen door ons lijf gieren om een gezonde baby te laten groeien! Greet, jij alvast een hele fijne vakantie!

@ Edith, ja snap best dat je toch ongerust wordt bij buikpijn. Ik heb zelf ook best regelmatig last van krampjes in mijn darmen en dat maakt toch onzeker. Maar ook dat is een typische zwangerschapskwaal dus laten we proberen het los te laten. Maar ja, we hebben allebei natuurlijk een mk gehad en dan blijft het moeilijk....
Nog even en je krijgt een echo en dat is natuurlijk weer een prettige bevestiging

@ Heidi: gefeliciteerd! Ik hoop dat je je goed voelt!

@ Debby, ik zal voor je duimen meid! Ik denk aan je - het is je zo gegund!

Liefs, Chris

Christina wat een super goed nieuws ik ben erg blij voor jullie wat een gerustelling!!

Volgens mij heb je al goed last van de vergeetachtigheid:p je vond het nl balen voor mij dat ik zo misselijk was en dat ben ik niet ik hoop er wel gauw last van te krijgen want dan ben ik in ieder geval zwanger:). Mar het geeft niets hoor het is allemaal erg moeilijk om alles goed op een rijtje te hebben

Geniet van je goede echo!!'

Ooooooooh, wat stom van me - sorry Loes!!!

Pffff, is soms inderdaad moeilijk om alles op een rijtje te hebben. Tja,  jouw klusdagen zitten er nou juist zo'n beetje aan te komen, beetje te vroeg  om te juichen ja..... Misschien handig voor me om aantekeningen te maken......

Maar wellicht hebben de extra glitters wel een positief effect en raak je op heel korte termijn zwanger (maar niet persé misselijk hoor haha).

Liefs en nogmaals sorry,

Chris

Hey allemaal!

Chris: WAUW!!!!! Proficiat meid! Geweldig dat je nu EINDELIJK wat zekerheid hebt! Pffff, wat heb jij in spanning moeten zitten zeg!
Nou ja, een weekje terug gezet......je kleintje neemt zich blijkbaar alle tijd!
Geniet maar lekker na van deze echo!

Suusie: dat kan toch alleen maar geluk brengen?? Je NOD op jullie trouwdag! Ik zal in ieder geval duimen....

Debbie: voor jou is het dus nu alweer heel spannend.
Maandag je NOD. Wacht je ook tot maandag met testen???
(ik had dat geduld niet en had 4 dagen vóór mijn NOD al getest!)
Ik begin voor jou in ieder geval dit weekend al heel hard te duimen.

Hier gaat alles goed. Ben wat minder vaak aanwezig. Simpelweg omdat ik erg weinig te melden heb en omdat het erg druk is....
Heb in ieder geval de uitslag van de nekplooimeting en bloed terug.
Zover ze dit nu konden zien was alles goed. Kans op een chromosale afwijking was 1:4400. Conclusie: geen verhoogd risico!
Volgens de echo was ik iets verder dan de berekening. Zij gaan uit van 8 december i.p.v. 10 december. Geen echt groot verschil....

Nou, weer een hele geruststelling! Nu weer toeleven op de 20 weken echo. Die staat voor 25 juli gepland. Maar eerst 23 juni weer een afspraak bij de gyn. Ben benieuwd of we ons ukkie dan ook weer te zien krijgen.

Ik vraag me wel af..... wie heeft de kleine al gevoeld??? En bij hoeveel weken was dat?

Mijn eerste voelde ik pas bij ruim 20 weken. Mijn tweede voelde ik bij 14 weken heeeel duidelijk en nu heb ik het idee dat ik al sinds een week heel af en toe iets voel....... ik ben (bijna) heel zeker dat het de baby is en niet mijn darmen....
Maar dat zou dan bij 13 weken al zijn. Kan dat wel?

Zo, even iets eten.....

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan