quote: Esther T reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2009 20:34:14&apos

);
Suusie: dat kan toch alleen maar geluk brengen?? Je NOD op jullie trouwdag! Ik zal in ieder geval duimen....
Ik vraag me wel af..... wie heeft de kleine al gevoeld??? En bij hoeveel weken was dat?
Mijn eerste voelde ik pas bij ruim 20 weken. Mijn tweede voelde ik bij 14 weken heeeel duidelijk en nu heb ik het idee dat ik al sinds een week heel af en toe iets voel....... ik ben (bijna) heel zeker dat het de baby is en niet mijn darmen....
Maar dat zou dan bij 13 weken al zijn. Kan dat wel?
Zo, even iets eten.....
Groetjes Estelle
Ik hoop inderdaad dat dat geluk brengt! Zou wel een erg mooi kado zijn.
Ik ben erg blij dat ik dit keer geen buikpijn heb! Vorige 2 keren na de MK had ik vanaf de eisprong tot 1-3 weken na de menstruatie flink pijn in mijn buik. Dat baarde me toen wel zorgen. Nu voel ik me dus wel een stuk geruster. Als de natuur ons goed gezint is..............
Ik hoop het zo! Net voor het hele medische circus echt helemaal gaat beginnen. Zou zo mooi zijn!
Overigens voelde ik beide keren de kids erg snel.
De eerste al met 14 weken (erg vroeg voor een eerste vertelde de VK) en de 2de idd ook rond de 13 weken al.
Dus het kan zeker!
Fijn he, dat je dan ook van die kant steeds de bevestiging krijgt dat het allemaal goed gaat!
Kan niet wachten tot ik ook weer getrappel in mijn buik voel!
Groetjes Suus