Derde kindje???? 2

Hi Estelle,

Wat een fantastisch resultaat van de combinatietest! 1:4400, da's echt héél goed, gefeliciteerd! Ik voelde de eerste met 17 weken, de tweede met 14. Ik kan me best voorstellen dat je een 3e al weer vroeger voelt. Geniet er van!

Liefs, Chris

@Christina: Jippie!!!!!! Wat ben ik blij voor je meis!! Ik heb de laatste zoveel aan je gedacht!!

@Suus: Dat zou idd een leuk kado zijn!! Ik ga keihard voor je duimen!!

@Estelle: Wat fijn dat alles er goed uitziet!! Geniet er lekker van!!

Ik heb a.s. dinsdag de 12 weken echo... Ik kijk er enorm naar uit!! Verder begin ik al te groeien... Niet qua kilo's maar mijn buikje begint al iets te bollen, hihi!! Vandaag ben ik eindelijk iets minder moe... Hopelijk blijft dat zo, want ik was echt zo moe de hele dag door, pfffffffff!!

Fijn weekend allemaal en tot gauw!!

Christina

Wauw! Wat een supergoed nieuws meid!!!! Heerlijk!
Gefeliciteerd!
Ik ga zeker wat glitters van jou vangen, die geven vast geluk!
Hartelijk gefeliciteerd met jouw mooie echo!!!
Hopelijk kan het grote genieten nu gaan beginnen voor jullie!

quote: Esther T reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2009 20:34:14'));

Suusie: dat kan toch alleen maar geluk brengen?? Je NOD op jullie trouwdag! Ik zal in ieder geval duimen....

Ik vraag me wel af..... wie heeft de kleine al gevoeld??? En bij hoeveel weken was dat?

Mijn eerste voelde ik pas bij ruim 20 weken. Mijn tweede voelde ik bij 14 weken heeeel duidelijk en nu heb ik het idee dat ik al sinds een week heel af en toe iets voel....... ik ben (bijna) heel zeker dat het de baby is en niet mijn darmen....
Maar dat zou dan bij 13 weken al zijn. Kan dat wel?

Zo, even iets eten.....

Groetjes Estelle

Ik hoop inderdaad dat dat geluk brengt! Zou wel een erg mooi kado zijn.
Ik ben erg blij dat ik dit keer geen buikpijn heb! Vorige 2 keren na de MK had ik vanaf de eisprong tot 1-3 weken na de menstruatie flink pijn in mijn buik. Dat baarde me toen wel zorgen. Nu voel ik me dus wel een stuk geruster. Als de natuur ons goed gezint is..............
Ik hoop het zo! Net voor het hele medische circus echt helemaal gaat beginnen. Zou zo mooi zijn!

Overigens voelde ik beide keren de kids erg snel.
De eerste al met 14 weken (erg vroeg voor een eerste vertelde de VK) en de 2de idd ook rond de 13 weken al.
Dus het kan zeker!
Fijn he, dat je dan ook van die kant steeds de bevestiging krijgt dat het allemaal goed gaat!
Kan niet wachten tot ik ook weer getrappel in mijn buik voel!

Groetjes Suus

Crazy,

Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de 12 weken echo. Weer even lekker neuzen in je buik en de kleine weer even bewonderen!
Heb je het idee dat het deze keer harder gaat met het groeien van je buik?

Ik hoop ook zo dat ik manlief iets heel moois kan laten zien op onze trouwdag! Fijn dat je meeduimt! Hoe meer duimers hoe beter denk ik.

Groetjes Suus

Chris, wat fijn voor je!!!!!!!!!!!!
hehe, dat is een hele opluchting....

over bijna 2 weken heb ik ook mijn eerste echo gehad. Heb er wel vertrouwen in ..

@Christina. Ook van harte gefeliciteerd. Maakt het je wat uit dat er nu een andere uitgerekende datum uitkomt?

@Suusie, ik duim vast voor je.

Hetzelfde geldt voor
@Loes. Begreep ik nu goed dat je volgende NOD 1 juli is en dat je 3 juli op vakantie gaat naar Spanje? Hopelijk wordt je derde een oer-hollandse (en hoef je dus niet langer te wachten), maar als je middelste ook in Spanje is verwekt, moet het goed komen.

@Debbie. Heb je al getest? Of houd je je koel? Ook voor jou duim ik. Ik had ook 1 dag voor mijn NOD getest bij mijn huidige zwangerschap.

@Estelle. Dat is weer een goed bericht. Fijn.

Omdat ik een week op vakantie ben geweest, moest ik ook weer aardig wat bijlezen. Ook ik heb geen aantekeningen gemaakt, dus ben hier en nu wat namen kwijt:

Fijn dat de schoonfamilie redelijk goed heeft gereageerd.

Degene wier broer niets had laten weten: heb je inmiddels elkaar gesproken? Ik denk ook dat het heel goed mogelijk is dat je broer het rechtstreeks van jou wilde horen. Of misschien doet hij het zelfs vanuit een soort rekening houden met jou: jij krijgt nog de kans om het zelf te vertellen en heeft het zogenaamd nog niet gehoord.

Ik voelde mijn eerste waarschijnlijk wel eerder, maar wist telkens niet zeker of dit nu de baby was of niet. Bij de 20-weken echo werd er even hard geduwd en toen gaf ze een enorme stoot terug. Dat kon niet meer missen.
Bij nummer twee wist ik meer wat ik moest voelen. Ik voelde voor het eerst iets bij 16 weken.
Nu nog niets. Ik ben nu bijna 14 weken.

Iemand dacht ook dat de derde bevalling altijd sneller en makkelijker zou zijn. Ik ken iemand die had twee redelijk makkelijke bevallingen (voor zover het makkelijk kan zijn), maar haar derde was verschrikkelijk. Misschien viel het juist extra tegen doordat zij zich had ingesteld op een makkelijke bevalling... want zo gaat dat toch na twee, dan is de derde makkelijker?! Ik wil niemand ontmoedigen, maar voorkom bij jezelf ook een teleurstelling.
Mijn eerste twee waren bepaald niet makkelijk, dus ook nu zie ik wel waar het schip strandt.

@Lies. Is er verder nog nieuws van je schoonmoeder?

Op de eerste dag van de vakantie is mijn jongste (bijna 14 maanden) gaan staan in het luchtledige. Dat deed ze al op de crèche, maar nog niet bij ons. Apetrots en ze kan er geen genoeg van krijgen. Nu nog doorgaan en gaan stappen. Onze oudste was sneller, dus ik kan niet wachten. Aan de andere kant neemt zij gewoon lekker haar tijd en dat heeft ze best handig bekeken.

Als ik de kwaaltjes zo hoor, valt dat bij mij allemaal best mee. Dat was de vorige keren ook al. Wel heb ik nu eerder last van bandenpijn. Verder geloof ik dat ik nu echt braaf bekkenbodemspieren moeten trainen, want anders wordt het een beetje genant.

Dat was het weer even.

Groetjes,
Tamar

Tamar,

ik ben degene die hoopt dat de derde bevalling lekker makkelijk zal verlopen.
Nu waren de eerste twee ook niet extreem. Thuis bevallen zonder knip of hechting, dus dat is netjes.
Hoor ook wel eens dat na meerdere bevallingen je baarmoeder zo uitgelubberd is dat er weinig kracht meer achter zit, dus dat het juist langer duurt....

Kreun....
Nou ja, we zien wel....

Terug
Bovenaan