Derde kindje???? 2

Hai meiden,

Ik ben op van de zenuwen. Net terug van mannetje en nog steeds geen RD. Heb geen test meer in huis maar wel een ovulatietest ( las dat je dat soms ook kon gebruiken ). Nou, die heb ik in ieder geval net gebruikt en die gaf 2 vette strepen aan. Ga zo zwangerschapstest kopen maar ik ben zo'n muts die dan nog niet gelijk kan plassen. Ben natuurlijk net geweest dus voordat ik weer kan...zucht. Zou toch niet waar zijn he, dat ik zonder medische molen zwanger zou zijn geraakt. Ik durf nog niet blij te zijn maar ik voel me eigenlijk wel al een beetje zwanger dus het zou nu wel dubbel zo tegenvallen als het niet zo zou zijn. Ik hou het niet meer, ga nu gelijk om een test en ik hoop dat ik vandaag goed nieuws te melden heb.

Sorry dat ik even niet op de berichtjes reageer maar ik kan niet helemaal meer helder denken.

Gr. Debby

Hoi Debbie: en???? weet je al meer?????
Oh wat spannend voor je! Je NOD was gisteren, toch?

Voel je je wel anders???

Ik ben heel benieuwd en zal heel hard voor je duimen!

Laat je gauw wat weten?

Estelle

Debby, waar ben je???? Ben zo benieuwd!

Chris, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ooooh Debby, wat spannend! Ik hoop het zo voor jullie!!!!!
Laat het even snel weten!
De spanning stijgt!

Oooh Debby, wat spannend meis!! Ik ben keihard voor je aan het duimen!!

Ik heb zojuist mijn 12-weken-echo gehad en alles zag er hartstikke goed uit!! Vanaf nu er toch van proberen te genieten. Daar heb ik nogal moeite mee na mijn miskraam. De verloskundige vertelde ook al dat de kans nu toch aanzienlijk kleiner is geworden en dat ik er nu toch echt van moet gaan genieten!! Dus dat ga ik nu ook proberen!! A.s. zondag vertellen we het de familie op mijn man's verjaardag...

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

Hai meiden,

Ik geloof dat ik goed bericht heb. Kan het zelf nog niet geloven maar de test gaf positief aan. Het was nog niet echt een vette dikke streep maar zoals jullie altijd zeggen een streep is een streep en zo stond het ook in de gebruiksaanwijzing. Het schijnt dus dat ik nu zwanger ben. Vind het erg eng, dacht net bloed te zien maar waarschijnlijk poets ik nu te hard en bloed het daardoor of ik zie gewoon spoken. Donderdag ga ik opnieuw een test doen ( moet morgen hele dag met de jongste mee naar Zeist i.v.m. nederlands kampioenschappen schoolvoetbal ) dus dan komt er niets van testen. Het is ook beter een dagje ertussen. Zoals jullie misschien wel lezen ben ik nog niet echt overtuigd maar mijn lichaam zegt genoeg, pijnlijke borsten, andere buik en misselijk van de gekste dingen. Het liefst ging ik nu 2 maanden slapen want dan had ik die weken achter de rug. Vorige keer ging het bij 8 weken en 4 dagen mis dus ik ben blij als ik een hartje hoor. Dat hebben jullie natuurlijk allemaal maar ik ben op van de zenuwen. Nogmaals hopelijk was het geen bloed wat ik net zag maar we kunnen opnieuw niets anders dan afwachten. Ik stuur nog geen glitters want ik durf nog niet echt blij te zijn maar als ik donderdag een vette dikke streep zie dan stuur ik een heleboel glitters.

Nog even duimen dus

Gr. Debby

Lieve Debby: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!

Precies, een streep is een streep! Bij mij was die de eerste week na de NOD ook nog vrij licht maar toevallig gister weer een test gedaan met de MvM dame en die streep knalde zowat het stickje af. Komt dus allemaal vanzelf! Meis, ik ben zo blij voor je - 100 dikke knuffels van Chris.

Joepie-joepie-joepie!

Terug
Bovenaan