Derde kindje???? 2

schotje wat een heftig verhaal ik heb zoiets nog nooit eerder gehoord ,en fijn dat het goed is afgelopen
wat ontzettend vervelend dat je daardoor nu (nog) niet zwanger mag raken ik hoop dat jullie daar vrede mee hebben wat het lijkt me erg moeilijk om daar mee om te gaan met je verstand weet je wel waarom maar je gevoel is zo moeilijk uit te schakelen!
ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat we nog wat van jullie horen dat zou fijn zijn
succes en sterkte

de jong wat jammer van je miskraam ik hoop dat jullie het goed kunnen verwerken en dat je gauw weer zwanger bent !

debstars wat geweldig nu een vette positieve test!!! ik hoop gat ik degene ben die  de glitters vangt

Mijn hemel, wat een heftig groepje zijn we toch, vinden jullie niet???

Jolanda: wat een schrik zeg! Dat noemen ze toch een volvulus? Wat moet jij een pijn hebben gehad. Gelukkig is het naar omstandigheden goed afgelopen.
Wel balen dat je een jaar niet zwanger mag worden. jeetje, je moet je toch niet voorstellen dat je dit had gekregen terwijl je al zwanger was!!!

heidi: ooooooooo, meid wat verdrietig! helaas veel dames hier met ervaring met mk. ik ook...Je lijkt er vrij nuchter onder, maar gun jezelf even de tijd hoor. is het vloeien gestopt?

Debby: jippieieieieie, ook nog heerlijk goed nieuws. Supergefeliciteerd!!!!!! Ik snap je onzekerheid, die heb ik ook nog steeds. Ben nu 7 wk 4 dgn. Over een week de eerste echo. M'n baarmoeder voelt al zo groot, straks zijn het er nog 2......

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
1 juli  
9
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Suusie
35
23 juni (onze
trouwdag)
3na mk

3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 5 jr
zoon 2 jr
23 juni gyn.

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
4 juni

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

Greet
35
15 januari
zoon, bijna 4, dochter, 2
7 juni
?

Christina
36
26 januari
dochter 8jr, zoon 6jr
15 juni
6  juni

Edith
38
31 januari
2 dochters, 3 en 5
22 jun              

Debby
39
23 februari
2 zonen, 14 en 10 jr

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2009 23:02:15'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Loes
30
1 juli  
9
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Suusie
35
23 juni (onze
trouwdag)
3na mk

3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
26  mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 5 jr
zoon 2 jr
23 juni gyn.

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
4 juni

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

Greet
35
15 januari
zoon, bijna 4, dochter, 2
7 juni
?

Christina
36
26 januari
dochter 8jr, zoon 6jr
15 juni
6  juni

Edith
38
31 januari
2 dochters, 3 en 5
22 jun              

Debby
39
23 februari
2 zonen, 14 en 10 jr

Jeetje Jolanda! Wat een verhaal!
Het is niet niks wat jij hebt meegemaakt hoor!
Een ileus kan ook echt verkeerd aflopen. Gelukkig waren ze er op tijd bij.
Nu eerst maar goed opknappen! Dat is nu even heel belangrijk.
Hopelijk mogen jullie over een jaartje gezond en wel weer gaan proberen zwanger te worden!

Groetjes Suus

@ Jolanda, meid wat een afschuwelijke dingen heben jullie meegemaakt! Gelukkig is de operatie en de pijn nu achter de rug maar wat naar dat je nu een jaar niet zwanger mag raken! Ik heb erg met jou en je man te doen en hoop dat jullie dit in elk geval een plaatsje kunnen geven. Ik duim voor je dat je straks alsnog zwanger mag raken en dat straks  je met een gezonde baby alsnog kan genieten. Heel veel sterkte en dikke knuffels!

@ Heidi, wat verdrietig dat je zwangerschap in een mk is geëindigd. Zoals Edith al schreef, velen hier hebben het meegemaakt en weten hoe ellendig het voelt. Je droom valt in duigen en het maakt je onzeker over je lichaam. Ik hoop dat je snel opknapt en straks weer opnieuw zwanger raakt. Want gelukkig hebben we ook  dié ervaring op het forum! De meesten met een miskraam zijn gelukkig snel weer zwanger geraak (ik ook) en ik hoop dat dat ook voor jou mag gelden. Heel veel sterkte!

@ Debby, nogmaals joepie-joepie-joepie!!!!!!! Vind het zo leuk voor je dat je voor je in de mmm terecht kwam toch spontaan zwanger bent geraakt! Geniet er van!

Hier  slaat de misselijkheid nu echt heel erg toe. Sommige dagen moet ik zowat de hele dag kokhalsen en overgeven, andere dagen gaat het nèt maar moet ik me ook niet te druk maken anders gaat het alsnog mis en  komt mijn eten er weer in omgekeerde volgorde uit..... Maar het is voor een goed doel moeten we maar denken, alhoewel ik moet zeggen dat deze verlichte inzichten boven de WC-pot even verloren gaan . Afijn, het gaat hopelijk met een week of 4 wel beter...

Zwangeren, geniet van de opbollende buiken, wachters, ik duim voor jullie!

Liefs, Chris

@ Jolanda, meid wat een afschuwelijke dingen heben jullie meegemaakt! Gelukkig is de operatie en de pijn nu achter de rug maar wat naar dat je nu een jaar niet zwanger mag raken! Ik heb erg met jou en je man te doen en hoop dat jullie dit in elk geval een plaatsje kunnen geven. Ik duim voor je dat je straks alsnog zwanger mag raken en dat straks  je met een gezonde baby alsnog kan genieten. Heel veel sterkte en dikke knuffels!

@ Heidi, wat verdrietig dat je zwangerschap in een mk is geëindigd. Zoals Edith al schreef, velen hier hebben het meegemaakt en weten hoe ellendig het voelt. Je droom valt in duigen en het maakt je onzeker over je lichaam. Ik hoop dat je snel opknapt en straks weer opnieuw zwanger raakt. Want gelukkig hebben we ook  dié ervaring op het forum! De meesten met een miskraam zijn gelukkig snel weer zwanger geraak (ik ook) en ik hoop dat dat ook voor jou mag gelden. Heel veel sterkte!

@ Debby, nogmaals joepie-joepie-joepie!!!!!!! Vind het zo leuk voor je dat je voor je in de mmm terecht kwam toch spontaan zwanger bent geraakt! Geniet er van!

Hier  slaat de misselijkheid nu echt heel erg toe. Sommige dagen moet ik zowat de hele dag kokhalsen en overgeven, andere dagen gaat het nèt maar moet ik me ook niet te druk maken anders gaat het alsnog mis en  komt mijn eten er weer in omgekeerde volgorde uit..... Maar het is voor een goed doel moeten we maar denken, alhoewel ik moet zeggen dat deze verlichte inzichten boven de WC-pot even verloren gaan . Afijn, het gaat hopelijk met een week of 4 wel beter...

Zwangeren, geniet van de opbollende buiken, wachters, ik duim voor jullie!

Liefs, Chris

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Loes
30
1 juli  
9
3