Derde kindje???? 2

Hallo allemaal!

Ik schaam me een beetje dat ik nu pas reageer....
Op de een of andere manier kwam het er steeds niet van.
Nu toch eens even tijd gemaakt....

Debby: YEEEEEEEEEEEEH!!!!! WAUW geweldig meid! Je bent "gewoon" zwanger!!!!
Wat is het je gegund meid. Echt super! Probeer er lekker van te genieten!!!
En wat die extra testen betreft. Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt...maar ik geloof dat ik zeker 8 testen heb "verbruikt" voordat ik het een beetje kon geloven.

Suusie: Ooooh wat spannend voor jou! Nog even heel hard duimen dus....
Dat je het geduld op kunt brengen om tot morgen te wachten....zou ik echt niet kunnen.

Jolanda: jouw nieuws was minder leuk. Wat een verhaal zeg. Tjongejonge en wat een geluk dat ze het op tijd hebben ontdekt en dat je inderdaad nog niet zwanger was....
Wel balen dat je nu even moet wachten.....laat je wel af en toe weten hoe het met je gaat? Rust maar lekker uit en zorg dat je weer helemaal de oude bent.

Hier ging alles zijn gangetje....morgen weer een afspraak bij de gyn. Iedereen is inmiddels op de hoogte. Was al volop aan het genieten van alle belangstelling....tot ik vanochtend wakker werd.......

Ik voelde opeens nattigheid....toen ik in het donker eens naar het bed keek, zag ik een grote, donkere plek......snel het licht aan...en jawel hoor...bloed!!!!!!!!!
Voor mijn gevoel een flinke plas....pyamabroek zat onder het bloed....
Snel naar het toilet....
Het leek wel alsof ik vannacht was overvallen door de RD`s....
De paniek was groot natuurlijk. Mijn man bleef gelukkig heel kalm. Ik had verder geen klachten. Geen buikpijn of iets dergelijks.
Het zal toch niet waar zijn???16 weken en dan gaat het nog mis???

Om half 10 kon ik terecht op de spoedpoli van de afdeling gyneacologie.
Na anderhalf uur in de wachtkamer gezeten te hebben, werd ik eindelijk geroepen.
Meteen een echo.....en daar werden mijn zenuwen gelukkig al gauw minder. Een mooi kloppend hartje én een flink bewegend, zeg maar stuiterend kindje.
Nog een inwendige echo en onderzoek om te kijken naar een oorzaak....iets minder prettig, maar goed.
Geen oorzaak gevonden!!!! Snappen jullie dat nou??? Hoe kan dit???
Het was echt geen klein veegje bloed.... dit moet toch ergens vandaan komen????
Of we vreemde dingen gedaan hadden....hahahaha
Nee hoor!!! Gisteren een rustig dagje gehad en Nee, geen gekke dingen gedaan!

Ik moest vandaag maar een beetje rustig aandoen. Ze wilde de afspraak die morgen bij mijn eigen gyn. staat,  al afzeggen, maar ik kon hem ook gewoon door laten gaan, voor mijn eigen geruststelling.
Dat laatste heb ik maar gedaan. Vind het toch prettig om mijn eigen gyn. even te spreken en misschien morgen nog maar eens zien dat alles goed is.

Ben nu toch nog wel redelijk geschrokken en bang. Weet niet eens meer hoe vaak ik al op de wc heb gezeten vandaag.
Belde net mijn werk op met de mededeling dat alles goed was en ik morgen weer zou komen. Kreeg ik te horen dat ik maar even rustig aan moest doen. Morgen hadden ze al een vervanger geregeld en woensdag en donderdag heb ik zowiezo vrij. Dus vrijdag hoefde ik pas te komen....heel lief. Maar ik heb nu toch een gevoel alsof ik spijbel.
Mijn man is nu extra voorzichtig!!! Hij   wilde al dat ik niet veel zou doen, maar nu mag ik echt niet eens meer naar de rommel in huis KIJKEN!!!! Heel lief.
Maar ik ben niet de persoon om de hele dag te niksen...en zeker niet om thuis te zitten terwijl ik eigenlijk moet werken!!!

Nou ja, ik hoor mezelf en denk: stel je niet zo aan! Gelukkig is alles goed met de kleine! Ik hoop ECHT dat dit een eenmalig iets was! Pfff, dat was schrikken zeg!

Ik ga maar eens samen met mijn zoon naar de Tele Tubbies kijken!!!

Doei

Estelle

Jeetje Estelle, Wat zal jij geschrokken zijn!!!!!
Zoveel bloed en dan geen oorzaak kunnen vinden, vreemd..
Maar ja, je hoort wel eens dat je een soort menstruatie kan hebben tijdens de zwangerschap he.
Hopen dat het iets 1 maligs was inderdaad!

groetjes Suus

En nee, ik had toch geen geduld.
Ik voel me zo zwanger en het wordt alleen maar heftiger, dus toen ik mijn laatste patient gezien had, ben ik naar huis gegaan. Eerst langs de apotheek, testjes gekocht en thuis meteen gedaan. Met een middagplas dus en gewoon thee gedronken. Dus was eigenlijk al bang voor een teleurstelling (omdat ik altijd pas laat flink positief test) maar binnen een minuut stond er een 2de streep.
Kan het zelf nog steeds nauwelijks geloven. Ben ook nog wel erg gereserveerd en ga morgenochtend nog wel even met ochtendurine testen.
Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven dat het allemaal nog op de natuurlijke manier goed zou komen. Maar niets is minder waar dus!

Over 2 weekjes de VK en de gyn maar op de hoogte brengen.
Spannende tijden zijn nu aangebroken. Nu maar heel hard hopen op een mooie echo straks. Ik mag met 7-8 weken zei de VK toen ivm de miskraam.

Ik heb meteen even uitgerekend wat mijn uitgerekende datum is en kom op 2 maart uit. Dus als alles goed gaat krijgen we ons 3de kindje half februari (2 weekjes eerder geplande keizersnede).

Groetjes Suus

Thuis zitten te niksen heeft toch zo zijn voordelen....nu ben ik de eerste die Suus mag feliciteren!!!!! WAUW!
Gewoon weer een zwangere erbij! Geweldig zeg. Nummer 2 die de MM in zou gaan. (toch? of heb ik nu de verkeerde voor?)
Heel fijn voor je. Nu lekker nog een paar testjes verspillen. (dat schijnt bij de dames van dit forum te horen, hahaha) en dan lekker genieten van je zwangerschap!

Ik heb ook al vaker gehoord/gelezen van zwangeren die gewoon ongesteld blijven. Maar dit is geen menstruatie. Ik heb nog nooit eerder bloedverlies gehad. Deze keer bleef het (tot nu toe) ook alleen bij vanochtend. De rest van de dag nergens meer last van gehad. Geen bloed meer te zien. Zelfs niet bij het afvegen.
Volgens mijn man is er gewoon een bloedvaatje gesprongen. Doordat ik plat lag, heeft het zich "verzameld" en eenmaal op de wc leek het daardoor heel veel.
Klinkt logisch....maar ja. Zolang mini maar nergens last van heeft....
Ben nu wel echt blij dat die afspraak voor morgen gewoon doorgaat. Kan ik nog effe checken of alles ok is daarbinnen.

Suusie, geniet jij maar lekker van je roze wolk!
Ga je het grote nieuws al bekend maken of wacht je nog even?

Groetjes Estelle

Suus gefeliciteerd dit is echt geweldig , en weer een die eerst met een ovulatietest testte geweldig ik hoop over goed een week ook een keer een positieve test krijg:)

Esther wat schrikken of niet?! Wel fijn dat je meteen voor een echo mocht komen dan ben je weer redelijk gerustgesteld

Hier dus in de wacht weken ik heb 1 of 2 juli mijn nod en het is alweer ronde negen en wordtvtoch wel ongeduldig

Doeiii mij

Dank jullie wel meiden!
Inderdaad, net voor het echte medische circus in gang zou worden gezet is het alsnog op de natuurlijke manier raak!
Test nummer 2 vanmorgen gedaan met ochtendurine, als kado'tje voor mijn man. Voor onze huwelijksdag (lullig misschien, maar ik had hem van gisteren niks verteld, omdat ik het een mooi kado voor ons trouwen vond, hihihi).
Dus toen de wekker van manlief ging de test gedaan. Er stond binnen een minuut zwanger op (digitale test) en toen ik het stickje eruit haalde was de test dus knalpositief! Nog nooit zo positief getest op NOD.
Allebei superblij natuurlijk, maar wel wat gereserveerd... een hele spannende tijd nu. Blijft het goed gaan????
Nu 3-4 lange weken wachten tot de echo.
Hoeveel testjes zullen wij er nog tegenaan gaan gooien?? Ik heb er maar genoeg gekocht gisteren, hihihihihi!

Groetjes Suus

Kan iemand voor mij het lijstje aanpassen, mij lukt dat niet.
Ik ben dus volgens de berekeningen 2 maart uitgerekend.

Groetjes Suus

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Loes
30
1 juli  
9
3