Derde kindje (deel 10)

Edith: weet je al wat? Ik hoop het wel voor je en hopelijk is het goed nieuws. Wij zitten al in spanning dus hoe moet het wel niet voor jullie zijn?

Gelukkig lezen we ook nog goed nieuws over de blijde baby's die inmiddels geboren zijn. Dat geeft ons weer moed ( mij tenminste wel).

Ben woensdag 40 jaartjes geworden. Wat klinkt dat toch oud ineens. Gelukkig word ik nog altijd jonger geschat. Was wel gezellig allemaal. Kreeg nog wel sms van oud-collegaatje dat ze 3 maandjes zwanger is en dat ze het moeilijk vond om tegen mij te zeggen. Heb gezegd dat ik blij voor haar ben. Dat ben ik ook natuurlijk maar toch doet het altijd wel een beetje zeer zulk nieuws. Niet dat ik het haar niet gun hoor, juist wel maar ik denk dat jullie mij wel snappen.

Gr. Debby

He Debby gefeliciteerd! ik word ook 40 volgende maand aaaah. Vandaag is Eline jarig, 9 jaar alweer wat gaat het hard en wat kan ik het me nog goed herinneren 9 jaar geleden. Mijn moeder kwam als eerste langs met mijn vader en ze waren zo blij. Gek nu is mijn moeder er al 4 jaar niet meer bij.

Edith wat een spanning we duimen! Hopelijk krijg je wel voor het weekend goed bericht dat zou rust geven maar wat is dit vreselijk zeg voor jullie!

Eindelijk vandaag de uitslag binnen.
Het is GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet te geloven. Door de feestdagen had het iets langer geduurd, dus heb ik vandaag zelf maar gebeld, en vanmiddag belde de gynaecologe. Dit is de sneltest, die kijkt alleen maar naar trisomie 13, 18 en 21. Maar dat is dus het belangrijkste. Het kindje heeft GEEN Down.
Ik had dit niet verwacht. Een kans van 1 op 5. zo hoog had de verloskundige ook nog nooit gehoord.
Pffffffffff, pak van mijn hart...
De 20 weken echo blijft spannend, want de kans op een afwijking is er wel, met zo'n dikke nekplooi. Maar ik ben heel eerlijk, liever een hartafwijking die ze kunnen opereren, dan een verstandelijk gehandicapt kind. Want ik had het wel laten komen. Dat had ik voor mezelf alwel besloten. Ik kan mijn eigen kindje niet bewust weg laten halen. Daar had ik niet mee kunnen leven...
Maar ik heb wel meer begrip gekregen voor ouders die wel kiezen voor een abortus bij een kind met Down. Het zal de rest van je leven beheersen.
Anyway, ik zweef een paar meter boven de grond. Loop niet meer de hele tijd m'n buik in te houden, hihi. Ben weer vrolijk voor mijn dochters...Oei, wat was die spanning ondraaglijk.
Nu gaan we het onze ouders ook vertellen. Die wisten nog steeds niets....
Leuk voor moederdag!
Ben vandaag al 14 weken!

Ik ga glitters sturen, die moeten superveel geluk brengen, want ik heb zoveel geluk gehad!
Debby en Roos, vangen hoor!!!
*********************************************************************************************************************************************************************************

Nou Edith dat is erg goed nieuws wat een opluchting, kun je nu met een wat geruster hart genieten van de zwangerschap. Tuurlijk blijft de 20 weken echo spannend maar goed dit is erg goed nieuws!
Liefs
Lies

Debby nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (sorry te laat)
Snap en begrijp heel goed wat je schrijft!

Lies gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Eline.

Natuurlijk Edith gefeliciteerd met dit fantastisch goede nieuws! Wat zal je een slopende tijd achter de rug hebben. Heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen.
Heb ze gevangen hoor die glitters (krijg ze in beeld als een lange streep sterretjes). Kan ze wel gebruiken.

Ben de afgelopen 2 weken 3 keer naar het ziekenhuis geweest voor een ovualtie echo. De eerste 2 keren hebben jullie al gelezen waren een teleurstelling. De laatste echo was meer zo van ach latenwe toch nog eens kijken. Wat blijkt op dag 20 zit er echt een mega follikel!!!!!!!!!!!!! Dus helemaal in de wolken naar huis met een doos ovulatietesten. Volgens mijn gyn zou ik di/woe een eisprong hebben en de test gaf dinsdag een positief resultaat. Heb echt lopen stuiteren door het huis. De Clomid (1 tablet) heeft dus toch iets gedaan. Terwijl de andere gyn (2de echo) net had opgeschreven de volgende ronde 2 stuks per dag. Dus er was hier werk aan de winkel. Nu is het 2 weken afwachten. Durf gewoon geen hoop te hebben, dat zou wel heel erg bizar zijn.
Dus die glitters, hoe meer hoe beter. Iedereen wel duimen hoor!!!!!
Lieve groeten

oo edith wat een goed nieuws!!!!!!
nu proberen weer lekker te gaan genieten en we duimen nog steeds dat het met de 20 weken echo ook goed afloopt!

en inderdaad dit is zo goed nieuws dat ik nu eindelijk vande anderen ook zo goed nieuws hoop te horen dat ze zwanger zijn !!!

met tijn gaat het uitstekend het is mijn relaxte kindje tot nu toe hij krijgt tussen 9 en half 10 de llatst fles en dan tussen 4 en 6 weer gisteren naar het cb geweest met 5 weken en 2 dagen hij was 4440 gram en 55,6 cm dus prima gegroeid

oo wat gaat het herd niels en amarens alweer tanden nog een paar maandjes en tijn heeft ze ook alweer :)

debby nog van harte gefeliciteerd!! ik was 2 weken gleden jarig ben 31 geworden en mijn mannetje gisteren 34 en mij oudte zoon pim wordt over 2 weken 6 we zijn allemaal dicht bij elkaar jarig
nl 8 maart max 30 maart tijn 23 april ik 6 mei theo en 21 mei pim lekkere dure maanden:p

groetjess

Hoi roos wat een goed nieuws toch nog een eisprong we duimen voor je is je nod nu ongeveer 20 mei?

We schreven waarschijnlijk tegelijkertijd een berichtje want hij stond er nog niet toen ik alles las

succes

groetjes loes

Terug
Bovenaan