Derde kindje (deel 10)

Roos, o wat goed nieuws!!!!
Hopen dat mijn glitters helpen, hihi.
Alhoewel, jij hebt vast geen tijd nu om achter de computer te kruipen...
Maak het wel leuk, he? ;-)

Morgen moederdag, een heel bijzonder dit jaar....

Wat een domper. Natuurlijk durf je niet te veel hoop te hebben, maar toch. Ging net naar de wc en verlies licht roze bloed. En dan ook nog een week te vroeg.
BAh bah bah ......................

Ehm, is dat geen ovulatiebloeding dan?
als je net een joekel van een follikel hebben gezien?
Das toch raar om nu al ongi te worden?
Baal, als het toch zo is.
Grrrrrr

Jippiiieee, Edith, wat een te gek goed nieuws. Ik ben zo blij voor jullie. Ga nu inderdaad maar lekker genieten en die 20 weken echo is ook vast goed. Alweer 14 weekjes zwanger, de tijd is wel snel gegaan zeg.

Roos, aan de ene kant dus goed nieuws maar ik las net ook dat je wat bloedverlies had. Balen zeg maar ik herken dit wel. Kan wel ovulatiebloeding zijn maar ik snap je ongerustheid, heb het zelf ook al te veel gehad. Ik heb heel vaak tussendoorse bloedingen ( doorbraakbloedingen) maar maakte me daar nooit druk om. Huisarts zei dat dat bij mij hoorde maar nu je probeert zwanger te raken schrik je daar iedere keer wel van. Maar we blijven positief toch. Na zulk goed nieuws van Edith zijn wij nu ook vast snel aan de beurt.

Gr. Debby

Lieve Debby,
Bedankt voor je positieve woorden. Het moet gewoon!
X

Roos dat kan haast geen ongesteldheid zijn want 7 dagen na een eisprong ongetseld worden is veel te kort dat is op zijn vroegst 10 dagen erna en meestal dus 14 dagen erna. Kan het geen innestelingsbloeding zijn die komt wel ongeveer 7 dagen na de eisprong. Als je een week na je eisprong ongesteld zou worden is je tweede fase in je cyslus veel te kort om uberhaupt zwanger te kunnen raken en volgens mij was dat toch niet het probleem bij jou maar zit het echt in het krijgen van de eisprong zelf?
Nou ja ik hoop voor jou dat het raak is!

Hey!
Even geen tijd gehad om te reageren

Edith: supernieuws zeg! Wat een opluchting moet dit voor je zijn. Kun je nu een beetje van je zwangerschap genieten?

Roos, ook voor jpu goed nieuws, alleen onzekerheid omtrent dat bloed...lijkt me idd wat vroeg voor een menstruatie...is het bloeden inmiddels gestopt?

Debby, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Schandalig laar ik weet het! Maar niet minder gemeend.. Ik ben even d draad kwijt hoe het er met jou voorstaat, sorry! Hoe gaat het nu met je?

Lies; nog gefeliciteerd met Eline. Hoe oud was ze geworden? Hoe is het met haar arm?

Ik lees dat Amarens en Niels al tandjes hebben? Leuk. Hier nog geen tandje te bekennen....bij Fedra en Eloy kwamen de tandjes direct na het stoppen met de bv. Toeval?
Hoe zit het bij jullie met de voeding? Lone krijgt nog steeds volledige bv. Over een paar weekjes zal ik haar iets extra1s gaan geven. Waar zijn jullie mee begonnen? Fruit?Groente of pap?
Oooh wat erg.....mijn derde kindje en ik weet het niet meer!

Verder alles goed hier. De therapie van Lone slaat goed aan. Eindelijk kan ik haar overdag gewoon in bed leggen en slaapt ze wat langer....komt goed uit; volgende week wordt Fedra 6 jaar en ik heb het druk met voorbereiden...

Liefs voor iedereen!

Esther

Edith: Wat een geweldig nieuws! Nu kan het echte genieten wel echt gaan beginnen. Ben benieuwd hoe de ouders gereageerd hebben.

Roos: zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn een week na je eisprong? Wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar bij mijn 2de had ik ook ineens bloedverlies en dacht in ongesteld te worden, maar niets was minder waar toen het bloedden ineens stopte. Ik duim gewoon verder voor je!

Debby: ook van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe gaat het met jullie en het IVF traject?

Ik lees dat Amarens en Niels al tandjes hebben? Leuk. Luuk heeft sinds een paar dagen rode wangen en kwijlt bij de vleet. Hij is nog wel jong natuurlijk, met zijn 3 maandjes, maar denk dat er toch misschien wat aan zit te komen. De andere 2 waren 4 maanden toen de eerste tandjes te voorschijn kwamen.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan