DERDE KINDJE DEEL 5

Ja, dat verhaal hebben ze bij mij ook altijd gehad bij mijn dochters. Dat zou niet goed voor de ontwikkeling van de hersentjes zijn of zo...
Nou, ik heb echt NOOOOOIT de wekker gezet. Ik ben er altijd van uit gegaan dat ze wel wakker zouden worden als ze honger hebben. Na 6 weken sliepen ze door van 23 uur tot 6 uur, als ik me goed herinner. En ik was er ook een stuk vrolijker bij.
Je kunt het altijd een keer proberen, de wekker zetten. Maar als Niels dan niet te porren valt voor een voeding, zou ik het lekker laten.
O ja, en ik gaf BV, dus dan zou het volgens het CB helemaal niet mogen (?). Vind ik altijd zo'n raar verhaal, dat is toch voeden op verzoek?

Maar misschien ben ik hier wel te nuchter voor hoor...

Hoi, ja dat verhaal heb ik ook gehoord. Maar volgens mijn kraamverzorgende geldt dit alleen voor de eerste 6 weken ongeveer , dacht ik. Daarna is dit niet meer het geval. Als ze nog heel klein zijn kunnen ze blijkbaar niet allemaal aangeven dat ze moeten eten ofzo...en kan de bloedsuikerspiegel ineens zakken. Edith, wel fijn om te horen dat die van jou op BV zo goed doorsliepen....dat geeft hoop. Mijn kinderen hebben echt heel lang een nachtvoeding gehad. Ik heb altijd gehoord dat dit kwam door de BV. Flesvoeding zou langer een verzadigd gevoel geven.....maar als ik jouw verhaal lees, kunnen ze dus wel lang zonder voeding....Ik ben benieuwd wat onze nieuwe uk straks gaat doen, `s nachts....

Ja hoor, ook met BV kunnen ze lekker doorslapen. s Avonds flink voltanken, hahahaha!!!
Alleen stond ik dan s ochtends bijna op knappen, auw!!
;-)

Pfffff, beetje baaldag vandaag!
Gisteren de hele dag menstruatie-achtige krampen gehad. Werd `s avonds erger. ben ik lekker onder de douche gaan staan. Daarna was het weg. In bed ontzettende last van brandend maagzuur! Moest zelfs overgeven!!!! Bed bijna helemaal rechtop gezet om een beetje te kunnen slapen! Om 3 uur werd ik wakker van de pijn in mijn rug en de krampen in mijn onderbuik....
2 uur lang liggen focussen op wat ik nu voelde...volgens mij toch echt weeën! Heel onprettig, maar niet zo pijnlijk als echte weeën. Maar ik herkende wel duidelijk het weeëngevoel....
Om 5 uur maar eens opgestaan, beneden thee gedronken, nog wat foto`s ingeplakt!!!!!! toen weer naar bed! Gelukkig wel in slaap gevallen. Toen ik vanochtend wakker werd, had ik nergens meer last van!!!!!??????
Ik dacht echt dat het begonnen was, niet dus. Begin een beetje aan mezelf te twijfelen.....zou ik echt zo ongeduldig zijn dat ik DENK dat ik iets voel??? Nu beginnen de krampen weer langzaam te komen.....grrr...ik herken dit dus echt niet van mijn oudste twee. Toen voelde ik iets en dan begon het ook echt! Ik vraag me af of dit toch wel voortekens zijn....

Groetjes
Esther

Esther, ik heb dit bij allebei de bevallingen gehad. Denk je dat er wat gebeurd, maar zakt het weer af. Ik geloof dat het indalingsweeen zijn.
Maar goede voortekens dus!!!!
OOOOO, spannend....
Bij mij kwam het dan 2 of 3 dagen later alsnog op gang.

Hoi Esther,

Hoe gaat het nu met je? Inmiddels de bevalling doorgezet? Ik hoop het voor je!
Ik heb helaas bij allebei de kinderen 1 week voor de bevalling iedere nacht voorweeen gehad. Erg vermoeiend. Maar ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt (of geduurd heeft). Wie weet ben je al bevallen.......

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Helaas...nog niet bevallen. Ook geen weeën meer gehad zoals zaterdag. Wel steeds vaker harde buiken en krampen. Volgens mijn man houd ik de bevalling onbewust tegen. Afgelopen zaterdag kwam sinterklaas op het werk van mijn man. En vandaag kwam de Sint bij mijn zoontje op de peuterspeelzaal....daar wilde ik allebei heel graag bij zijn.... Vanaf nu is de kalender echt leeg en zijn er geen klusjes meer....wie weet dat het nu snel gaat gebeuren??? maar het kan natuurlijk ook nog een paar weken duren. Ik ben pas volgende week uitgeteld. Al heb ik zelf het idee dat ik niet zo lang meer hoef te wachten....
Ik houd jullie wel op de hoogte!

Groetjes Esther

hoi esther wat spannend ik heb wel eens gehoord dat je vaker voorweeen hebt als je al meerdere kinderen hebt gehad en je moet maar denken alles wat je nu hebt werkt lleen in het voordeel wat ook die voorween kunnen al veel doen om de bevalling straks vlot(ter) te laten verlopen veel succes en ik denk aan je

Terug
Bovenaan