DERDE KINDJE DEEL 5

hallo,

lies wat fijn dat hij al zo goed slaapt maar moet je hem nog wakker maken voor een voeding? mijn kinderen kregen die vanaf 6 weken niet meer en daarvoor als ze wakker werden of moet het nog vanwege het gewicht?

esther wat goed van je dat je niet bent wezen werken!! en wat spannend dat het elk moment kan gebeuren heeft je man direct vrij bij de geboorte of hoe doen jullie dat?

hier gaat alles goed alleen gisteren avond ineen keer zere buik rug en benen net alsof ik ongestels ging worden heel raar nu geen last meer van

ook ik hoop heel hard dat de nog niet zwangeren gauw zwanger mogen zijn ik denk aan jullie

groetjes loes

Hoi Hoi
Haha, vertel ik eerst dat ik niet meer ben gaan werken, gaat de telefoon, nummer van het werk. Ik heb niet opgepakt!!! Erg hè? Ben benieuwd wat ze moesten, zullen vast snel weer terugbellen, kan ik me alvast even voorbereiden....

Mijn man heeft 1 dag bevallingsverlof (als ik tenminste niet toevallig in een weekend beval) en 2 dagen zwangerschapsverlof! Hij kan zich normaal gesproken geen extra dagen verlof pakken...nadeel van het onderwijs. Hij had echter nog 4 dagen ADV te goed. Nu heeft hij met zijn baas afgesproken dat hij die na de bevalling mag opnemen. Normaal gesproken worden die al op het eind van het schooljaar voor het hele jaar ingepland. Dus dat is dan weer mooi meegenomen.

hallo,

*Suus
Ik geniet er zeker van dank je.Het buikje begint al te groeien verder alles goed.

*Loes
Fijn een goede echo.Ik weet nog niet of ik het wil weten(duurt nog even)bij de andere 2 niet,maar nu zou ik het denk ik wel willen weten.

*Esther

Alvast heel veel succes voor de bevalling,ook ik denk aan je .Fijn dat je man dan toch een week thuis is.

*Lies

Wat gaat het toch snel he Niels alweer 5 weken.

Groetjes Sandra.

He Loes

Ik ga dat eens navragen want vannacht ook weer hij slaapt als een roos en ik moet hem dan wakker gaan maken. Nu is het half 10 slaapt ie nog steeds. Hij krijgt om 1.00 de laatste voeding en ik wil nu eigenlijk door naar 7.30 maar ik weet niet of dat mag. Ik ga maar eens bellen vandaag!

He Lies,

Hoeveel weegt Niels?
Volgens mij mag je een kind van ongeveer 8 pond gewoon door laten slapen tot hij zich meld.
Amarens krijgt al 5 weken geen nachtvoeding meer.
Slaapt nu van 00.00 uur tot ongeveer 05,45 uur.
Als ze zich meld om 05.45 uur haal ik haar bij ons in bed en slaapt ze door tot 07.30 uur.

Des te langer een kind nachtvoeding krijgt des te meer ze er aan gaan wennen.
Wordt dan lastiger om er vanaf te komen.

Groet,
Janien

Ps: ze krijgt om 05.45 uur geen voeding.
Ik haal haar alleen maar op. Ik leg haar bij mijn man op zijn borst.
Doordat ze zijn hartslag hoort wordt ze weer rustig en slaapt ze verder.

HOI LIES JE KUNT INDERDAAD ALTIJD EVEN BELLEN IK WEET NIET MEER PRECIES HOE OF WAT MAAR WEL DAT ZE MET 6 WEKEN DOORSLIEPEN EN GEEN VOEDING MEER S NACHTS HADDEN GROETJES

Niels weegt bijna 10 pond nu dus ik dacht doorslapen maar ik heb een eng verhaal gehoord over de bloedsuikerspiegel die ineens te laag kan worden en dat ze daarom gevoed moeten worden omdat ze anders in coma kunnen raken.

Terug
Bovenaan