DERDE KINDJE DEEL 5

Esther, ik denk aan je.
Misschien een leuk kadootje op pakjesavond???

Hm, misschien voor je beebje niet zo leuk dag om jarig te zijn trouwens...ach maakt het ook uit...

Hoi Esther,

Jammer hoor!
Maar wat Loes zegt, het is al wel wat voorwerk. En als dan de echte bevalling begint zal het zeker vlotter gaan.
Ik begon met beide kids vanaf 37 weken met die voorweeen en ze zijn allebei met 38 weken geboren (2de dan wel met een geplande keizersnede, maar dat was dus bijna eerder nodig geweest dan de geplande datum). Dus hopelijk duurt het idd niet lang meer!

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Suus

Hoi ben ik weer...

gisteravond en vannacht weer flinke krampen gehad. Vanochtend weer alles rustig....
Nog gauw de koelkast schoon gemaakt en boodschappen gedaan. Net even lekker met de jongste naar de speeltuin geweest....
Daar begonnen de krampen weer aardig op te zetten. Net op het toilet een klein beetje bloed bij het afvegen....zou het dan toch???
Ik durf niet meer te hopen dat het begonnen is, ga maar weer uit van vals alarm....ondertussen begin ik toch wel een beetje nerveus te worden...
Ga nu maar eens rustig op de bank zitten, misschien heb ik gewoon te veel gedaan....

Tot gauw

Bloed??? Is dat je bloedprop??
Wij wachten in spanning af....

Janien

Esther, aaaaaah, wat spannend!!!
O, en zo lekker poetserig aan het worden, hihi...

oo esther wat spannend ik had bij mijn oudste eerst een nacht voorweeen toen niets meer overdag de slijmprop in ge deeltes verloren en die nacht bevallen!

als je kunt en het wilt houd ons dan op de hoogte we zijn zeer nieuwsgierig!!

succes en sterkte :)

He Esther

Spannend! Hopen dat het doorzet want dit is vervelend steeds dat valse alarm. Ik duim voor je en hou de hyves in de gaten!
Lies

Spannend Esther! Zou het dan nu toch echt begonnen zijn?!? Ik hoop het zo voor je!

Ik vind het gewoon zelf helemaal spannend!!!!

Zet hem op he!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan