DERDE KINDJE DEEL 5

Hoi Loes

Spannend zeg als je niet weet wat het wordt....ik ben daar zelf veeeeel te nieuwsgierig voor. Ik kan me echt niet voorstellen dat je gewoon 9 maanden niet weet wat je krijgt.
Ik vindt het ook erg practisch om te weten. We hebben nu het geboortebord mét naam klaar, de bedankjes met naam liggen klaar, het geboortekaartje. We hebben de kleertjes in de goede kleur uitgezocht en die liggen nu gewassen en gestreken in de kast. Je kunt je wat specifieker voorbereiden dan. Al begin ik nu wel heel nieuwsgierig te worden hoe ze eruit ziet!

Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier bij de echo!

Groetjes Estelle

hoi allemaal de echo was super alles was goed en de kinderen vooral de oudste vond het erg leuk maar wat is die 20 weken echo uitgebreid he ze meten echt alles en we hebben zelfs de kleine hersenen gezien bijzonder hoor!!

groetjes loes

Hoi Loes,

Ik vond deze keer de 20 weken echo ook veel uitgebreider dan bij de eerste 2. Ook veel meer gezien. Idd, de kleine hersenen en de nieren, de bloedsomloop. Echt alles!

Mooi dat de echo zo super was! En dat de kids het zo mooi vonden.

Groetjes Suus

Hallo allemaal!

Wat is het hier maar rustig! Volgens mij heeft iedereen het druk met de naderende feestdagen.Al drie dagen geen nieuws.....even verandering in brengen!
Zijn net weer op controle geweest. Alles was goed. Ons meiske is helemaal ingedaald en ligt met het hoofdje vast in het bekken.....helemaal startklaar dus. Nu is de grote vraag wanneer ze besluit te komen. Ik ben vandaag 38 weken en 1 dag. Dus het kan elk moment gebeuren. Door dit idee krijg ik wel een beetje de kriebels moet ik zeggen.....ik begin langzaam nerveus te worden wat ons nog allemaal te wachten staat, de bevalling maar ook de tijd erna.....
Gisteren dacht ik een wee te voelen....
maar daarna niets meer. Volgens de gyn. had het iets te maken met indalen...
Dus we wachten maar "geduldig" af.
Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes Estelle

Hallo allemaal

Druk geweest met De Margriet Winter Fair ook al ben ik met verlof ik wilde wel graag een paar dagen kijken. Verder heb ik even een stress week gehad. Ik zat ineens onder de blauwe plekken ik naar de huisarts moest ik mijn bloed laten onderzoeken op mogelijke oorzaken. Nou dan schrik je best wel hoor kan ik je vertellen. Ze zullen maar wat vinden. Maar gelukkig alle waardes waren goed en wat het nou is geweest weet ik niet zeker maar de dokter gaf aan dat ik een combinatie van medicijnen heb gebruikt die dat konden veroorzaken.

Esther spannend man!!! Ik leef echt mee hoor!

Edith voor jou nieuwe weer een nieuwe ronde en voor Debby ook nou jongens nu jullie!!! Ik duim hard!

Loes knap hoor dat je het bij de echo niet wilt weten ik was zooooo nieuwsgierig!

Janien ik heb Esther inderdaad op hyves nu bij mijn vrienden en het is heel vertrouwd alsof ik haar al heel lang ken en ik vind het leuk dat ik nu een gezicht bij een naam ken.

Suus voor jou gaat het ook alweer opschieten meid jeetje het gaat allemaal zo snel. Niels is al ruim 5 weken en hij is heeel lief en erg makkelijk. Ik hoef er maar 1 keer uit om en uur of 5 en vaak moet ik hem dan wakker maken. Mijn vent gaat laat naar bed en geeft hem de laatste voeding om half 1.

Ik hoop weer te lezejn hoe het met iedereen gaat!
Liefs
Lies

He Esther,

De bevalling komt nu heel dicht bij.
Hou je ons op de hoogte van het verloop? (als dat kan natuurlijk)
In ieder geval veel sterkte en ik denk aan je de komende dagen. (of weken)
Ik hoop niet voor je dat je 2 weken over tijd gaat lopen.

Groet,

Janien

Hoi Janien

Het wordt idd heel spannend nu. Ze was in ieder geval helemaal ingedaald en het hoofdje lag al vast in het bekken... dus nu echt afwachten.
Ik houd jullie wel op de hoogte.....en nee twee weken overtijd mag ik ook echt niet hopen....

Ik heb niet meer gewerkt, nee. Volgende week zijn de oudergesprekken. Gisteren kreeg ik opeens een mailtje....ze was met de rapporten bezig en wist niet hoe ze bepaalde punten moest uitrekenen (had ik uiteraard alllemaal al uitgelegd!!!)
Of ik haar zo snel mogelijk kon terug mailen....heb ik nog niet gedaan....straks maar eens kijken. Mijn baas laat wijselijk niks van zich horen. Afgelopen week is plotseling de vrouw van een collega overleden. Toen ik op de begrafenis kwam, was mijn baas uiteraard ook daar. Maar er kwam nog niet eens een hallo uit!!! Hahahahaha, dat kan een leuk kraambezoekje gaan worden straks!

Groetjes

Terug
Bovenaan