derde kindje in 2008?

oja, ik droom ook sinds een week of wat weer heel erg intensief, weet smorgens ook altijd nog waarover. En dat heb ik normaal niet zo sterk.

Hoihoi,

Febe, ik kan me niet herinneren last gehad te hebben van ontpillen, maar bij mij is 't ook erg lang geleden dat ik gestopt ben met de pil. Wel heb ik de laatste maanden ook wat meer last van puistjes, terwijl ik er helemaal geen last meer van had. Zal toch wel aan de hormonen liggen!

Danielle, ik dacht dat ik al een lange cyclus had, maar ja spant de kroon! Ik zit op dag 42 van m'n cyclus en had vandaag voor 't 1st een tempverhoging. Ik wacht morgen maar ff af om te zien of die verhoging doorzet, anders zou ik over 14 dgn m'n NOD hebben. Wel weer spannend moet ik zeggen.

Succes allemaal!

Hallo,
Wat frustrerend zeg die lange cyclussen!
Bij mij is er vanalles aan het rommelen in mijn buik! 't Is ongeveer twee weken geleden dat ik mijn regels heb gekregen. DUS... nu ofwel een eisprong? Ofwel een innesteling??? Bij mijn tweede kindje voelde ik net hetzelfde als nu. Ik dacht van oh nee, nu word ik weer ongesteld maar ja, het was nog maar de eerste ronde en toen kwam er toch niets en een test gedaan en ja, 't was prijs! Maar als ik jullie verhalen hier lees van lange cyclussen terwijl jullie toch ook vanalles voelen ben ik niet meer zo optimistisch hoor. Pffff, iedereen zegt wel dat je er niet te veel mee bezig mag zijn maar hoe doe je dat???
Hopelijk vlug allemaal goed nieuws... dat lange wachten toch hé...
Febe

Hoi!

Sja Febe, hoe doe je dat, er niet mee bezig zijn als je zo graag zwanger wilt worden. Misschien door niet op deze forum's te gaan kijken? maar ja, het is wel gezellig he en een beetje verslavend, ik kan het ook niet laten hoor.

Espritfreak, ik hoop dat je temperatuur hoog blijft, dan gebeurt er tenminste iets. En maar flink klussen, haha!

Nou heb ik alweer iets raars. Gisteren ineens van dat eiwit-achtige rekbare slijm, dat je schijnt te hebben als je eisprong eraan komt. Maar ik dacht dat ik dat deze cyclus al in december heb gehad, nou ja misschien ook niet. Maar is wel heel erg laat om nu pas eisprong te krijgen! Ik weet het niet meer, maar voor het geval dat blijven we maar klussen. (alsof het een zware taak is ;-))

hoi iedereen,

ook ik heb al 2 jongens..en een derde niet in planning, maar toch waarschijnlijk zwanger ( gewenst hoor !)

Maar omdat het niet in de planning lag...een boel zorg erbij..

Heb namelijk nog geen vast contrct bij mijn werkgever, dit is eind maart het geval..en dan zou ik waarschijnlijk 3 mnd zijn. Dus ook de tijd om het te vertellen..maar voel me dan erg schuldig dat ik het niet eerder vertel..snappen jullie het dilemma?
een boel cursussen aangeboden gekregen..de ruimte thuis is groot zat, maar moet toch een kamer ergens bij komen..

Graag jullie advies en gedachtengang hierover???

Hoi,

allereerst gefeliciteerd!

ik zou het nog niet vertellen. En ook niet schuldig voelen. Niet dat je een reden nodig hebt, maar je kunt altijd zeggen dat je de eerste 3 maanden af wilde wachten voor het geval het een miskraam werd.

Wat betreft ruimte, ik weet niet hoeveel slaapkamers je hebt, maar wij hebben er 3 en de twee meiden gaan uiteindelijk een kamer delen, wanneer de baby een eigen kamertje krijgt. Jij hebt twee jongens, die kunnen tegen de tijd dat de baby een eigen kamertje nodig heeft, toch ook best bij elkaar? Daar hoeft heus geen extra slaapkamertje voor te komen. Tenminste, zo denken wij erover.

Heb ik nog een vraagje. Ik heb iets gelezen over kosmo-biologische eisprong, kennen jullie dat? Die staat los van je cyclus, maar houdt in dat je afhankelijk van de maan stand op het moment dat je geboren bent, dus een extra vruchtbaar moment hebt elke vier weken. Geloven jullie dat dit kan of is het onzin?

Hallo,
Leuk nog iemand die mee"leest".
Ik zou het toch ook nog niet vertellen op je werk. De vraag is natuurlijk of je het zo lang zal kunnen verstoppen want bij een derde zie je het naar 't schijnt best wel rap! Hopelijk wordt het nog lekker koud zodat je je kan verstoppen onder dikke truien. Bij mij op 't werk zijn in september twee nieuwe dames aangenomen en bleek na twee maanden dat zij allebei zwanger waren. Tja, als ze tevreden over je zijn dan nemen ze dat er gewoon bij. Elke werkgever weet dat dit "probleem" zich kan stellen bij jonge vrouwen in dienst.
Het praktische hebben wij dan weer wel eerst goed overwogen voor er echt voor te gaan. Maar wij hebben ook niet voor elk kind een kamer hoor. We hebben nu een jongen en een meisje en die zullen we dan de eerste jaren samenleggen. Als ze dan te oud worden om jongen/meisje te slapen dan zien we wat onze derde spruit geworden is. Jongen dan bij jongen en ons dochter apart of net omgekeerd. Lijkt me gezellig om bij broer of zus te slapen hoor.
Wij moeten binnekort toch een nieuwe wagen kopen dus daar kunnen we dan ook al meteen rekening mee houden. Aan de praktische kant is altijd nog een mouw te passen denk ik. Als er maar genoeg liefde is!!!
Geniet er maar van want misschien is het nu wel de laatste keer dat je 't mag of kan meemaken..
Hoe is het trouwens met de anderen? Al meer te weten gekomen?
Bij mij is 't nog steeds aan het rommelen. Heb ook een ander berichtje over eisprong geplaatst op dit forum. 't Is echt een heel vreemd gevoel. Echt alsof ik voelde toen ik zwanger was de vorige keer maar zo vroeg? Ik kan dat echt niet geloven? Ik zal net als jullie, moeten leren om geduld te hebben en rustig af te wachten...
veeeeeel groetjes,
Febe

Nog aan Danielle,
over die kosmo-biologische eisprong of hoe het ook mag heten... Ik weet het toch niet hoor. Ik geloof er wel in dat de maan invloed op bepaalde dingen heeft. Bijvoorbeeld slaap ik echt slecht bij volle maan en ook mijn zoontje is bij volle maan geboren. MAAR langs de ander kant ben ik dan realistisch en denk ik van ja, mijn zoontje is geboren omdat het daar klaar voor was en niet omdat het volle maan was. Of als je nu net ongesteld geweest bent en 't is toevallig volle maan KAN je toch niet weer vruchtbaar zijn? 't Zijn wel nadenkertje natuurlijk...

groetjes,
Febe

Terug
Bovenaan