derde kindje in 2008?

Hoihoi,

Danielle, je ei is inderdaad ongeveer 14 dgn voor je ongi, ik hoop voor jou dat het raak is!

Hier valt weinig te melden, ben nog niet ongi geworden en heb ook nog niet getest, ook omdat mijn temp nog laag is. Ik verwacht weer eens een lange cyclus te hebben, dus er zit niks anders op  dan af te wachten. Ik snap er in ieder geval niet veel meer van, ik kan het bloedverlies van afgelopen woensdag helemaal niet verklaren, maar ja. Ik houd jullie wel op de hoogte! Hoe is 't met jullie allemaal?

Groetjes!

Hey hallo,
Ik weet er alles van, van die lange cyclussen. Ik had dat toen we aan 't proberen waren voor ons eerste kindje ook! Heb dan uiteindelijk Clomid genomen en was dan vrij vlug zwanger. Bij ons tweede kindje dus direct zwanger en nu...???
We   hebben in ieder geval de knoop doorgehakt! Ik stop nu officieel MORGEN met de pil! Mijn regels zijn nu gedaan en ik moet normaal gezien morgen een nieuwe strip beginnen. Niet dus... hihi... wat spannnend dat we er nu echt voor gaan! Ik mag dus vanaf nu echt weer meepraten over eisprongen, ovulatietesten en dergelijk! En we zitten nu officieel in onze eerste ronde. Wat ben ik benieuwd! Zaterdag weest shoppen en al naar die babyspullen gekeken en een klein body'ke gekocht voor mijn man. Hij vond het wel grappig en was blij ook natuurlijk. En onze twee oudsten, ik zie het al zo voor mij, met een klein broertje of zusje!   hèhè, vind het nu echt wel superspannend! Mijn zus weet het nu ook en zij staat echt wel achter ons dus dat was ergens toch wel een geruststelling. Ze vindt het ook heel spannend...
We houden elkaar op de hoogte!!!!
Febe

Hoihoi,

Febe, wat spannend zeg! Ik vind het net zo spannend als toen wij zwanger probeerden te worden van onze andere kids. Denk je nog er wel aan om foliumzuur te slikken? Ik dacht eigenlijk dat er maar weinig mensen zouden gaan voor een 3e kindje, maar toch merk je op dit forum dat er best veel meiden zwanger proberen te worden van een 3e of zelfs wel 4e kindje! Ook zie ik om me heen steeds meer grotere gezinnen, misschien let ik er nu ook wel meer op .... Ik wens je veel klusplezier en hoop dat je snel zwanger wordt!

Hoi Febe, geweldig dat jullie de knoop doorgehakt hebben! Hoop dat je niet te lang hoeft ontpillen. Ik was meteen zwanger de vorige keer toen ik van de pil af kwam. Niet eens 1 normale menstruatie. Wel weer een cyclus van bijna 60 dagen, bleek uit de echo. Net als voor ik de oudste kreeg, ik kreeg toen eerst een jaar lang na het stopen met de pil geen menstruatie en daarna drie keer met die lange cyclus. Op zich vind ik het geen probleem om een lange cyclus te hebben, zolang alles maar werkt. Na dat jaar dat ik niet ongesteld werd, zou ik ook net aan de Clomid gaan en toen kwam het toch weer spontaan terug.
Ik heb iets misgerekend, ik zit nu op dag 56, maar nog steeds niks. Ik ben wat moe en gister was ik duizelig, en moet vaker plassen, maar ik voel me niet echt zwanger en ik voel ook niet alsof mijn ongi gauw komt. De vorige keer was ik best misselijk, maar daar had ik de eerste keer geen last van. Hoe wisten jullie de vorige keren dat je zwanger was? Ik wist het eigenlijk eerst doordat ik grotere gevoelige borsten kreeg. En dat zal ik deze keer niet krijgen, omdat ik nog borstvoeding geef.
Moet maar gewoon geduldig zijn. Als ik eind januari nog niet ongi ben, ga ik weer testen.
En Espritfreak, ben jij al ongi?

Hallo,
Sinds we nu beslist hebben om er echt voor te gaan kan ik aan niets anders meer denken! Zit ook heel vaak te kijken op internet naar sites en forums die gaan over 3 kindjes. Ik heb wel schrik dat het nu toch zo lang gaat duren voor ik weer zwanger ben. Maar ja, dat zullen we moeten afwachten. Mijn zoontje zei me vandaag tijdens het eten  dat ik veel boterhammen moest eten omdat er dan een baby in mijn buik zal komen. Hij hoort dus meer van onze gesprekken dan we denken. We zullen moeten opletten of hij vertelt op school al dat mama een baby in haar buik heeft!   Best wel grappig.
Ben nu wel moe. Amai, wat gaat dat zijn als ik echt zwanger ben! Daar zie ik wel al wat tegenop, die vermoeidheid. Zullen maar een keertje vroeg gaan slapen. We kunnen alvast beginnen met "oefenen". Al is het de goeie moment nog niet, maar dat zal niemand erg vinden zeker...
groetjes,
Febe

Hoi,

Danielle,  lastig hè zo'n onberekenbare cyclus? Ik ben soms best jaloers op die meiden die  precies weten wanneer ze ongi worden.  Bij mij is 't altijd een verrassing en ik krijg pas wat buikpijn als 't begonnen is, dus geen voortekenen. Wij zijn het laatste halfjaar 2x op vakantie geweest en beide keren was ik ongi, erg fijn!  
Febe, ik ken dat gevoel. Ik ben er op dit moment ook veel mee bezig, niet op forums, maar gewoon in gedachten.

Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld momenteel. Ik baal ervan dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Volgens mij kan ik niet zwanger zijn, heb verder helemaal geen kwaaltjes, ben alleen moe. Hierbij komt ook nog dat m'n temp nog steeds niet omhoog gegaan is,  er zit dus niks anders op dan afwachten.

Groetjes en succes allemaal!

Hallo,
Ooit al gehoord van "ontpillen"? Ik denk dat ik er nu last van heb. Ben dus nu 2 weken gestopt met de pil en heb overal last van: zeeeeeer moe, hoofdpijn, zware benen, 2 puistjes op m'n voorhoofd, heel draaierig... dus ofwel zijn 't mijn hormonen die weer hun plaats moeten zoeken ofwel ben ik echt ziek aan 't worden...
Zwanger zijn kan nog niet want ik heb normaal pas volgende week mijn eisprong...
Hebben jullie hier last van gehad toen je gestopt was?
Febe

Hoi Febe,

ik heb zeker wel van ontpillen gehoord, komt erg veel voor. Toen ik na vijf jaar pil voor het eerst ermee stopte, was ik een jaar niet ongesteld. Ik weet niet meer of ik die lichamelijke klachten had. Wel na de tweede keer stoppen met de pil, na twee jaar pilgebruik. Ik dacht toen ook weer minstens een half jaar te moeten wachten op mijn menstruatie, maar ondanks een uitgestrekte eerste cyclus van twee maanden was ik toch meteen zwanger. Had die verschijnselen dus al voor ik echt zwanger was. Wie weet maakt je lichaam zich van tevoren klaar voor een zwangerschap en voel je dan wel allerlei kwaaltjes als je erop let. Ik had toen ook opeens hele rare 'klopjes' in mijn onderbuik. Achteraf terug gerekend bleek dat ik omstreeks die tijd mijn innesteling gehad moest hebben!
Hier is het inmiddels 61 dagen, langste cyclus sinds het in april terugkwam. En nog geen rode duivels te bekennen. Maar ook niet echt duidelijk zwanger gevoel.
Ik ben al weken heel erg moe, vooral 'savonds als de kids in bed liggen, duik ik er ook het liefst meteen in maar dat kan niet want mijn man is dan vaak nog niet eens thuis. Verder heb ik een enorme honger, de hele dag door. Af en toe wat steken als ik te snel opsta. Soms zijn mijn tepels wat gevoelig bij het voeden, dat heb ik ook al een jaar niet meer gehad. Ik ga komend weekend weer eens testen. Gewoon elke twee weken een test, zolang ik niet ongi wordt. Kan niks anders bedenken...

Terug
Bovenaan