quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2008 09:47:57&apos

);
Heey,
Daar was ik dan eindelijk weer! Onze laptop startte vorige week zondag ineens niet meer op. Dinsdag hem weggebracht naar een computerzaak en vrijdag kregen we te horen dat hij niet meer te maken was. We hebben dus gister maar ff een nieuwe gekocht, want het is toch wel kaal zo zonder computer.
Hoe is 't met jullie allemaal?
Suus, toch wel spannend zeg, het kan nog toch? Hoe is 't nu met je?
Ik ben inmiddels in ronde 4. Afgelopen vrijdag (op dag 57) ongi geworden. Maar het is een hele rare ongi. Het lijkt wel oud bloed en het bloedverlies is ook heel wisselend . Normaal heb ik toch wel een dag of 4 behoorlijk wat bloedverlies. Nu dit alleen zaterdag gehad. Zondag bijna geen bloedverlies en gisterochtend weer veel en sinds gistermiddag weer bijna niks. Ik snap er niks van. Heb sinds zaterdagavond ook koorts en hoofdpijn. Ik ben niet echt fit, maar om nou te zeggen dat ik me ziek voel. Nou nee.
Nou ik ga m'n kleine meissie ff fruit en wat te drinken geven.
Doeiiiii!
Hoi Espritfreak,
Het is weer even geleden dat ik hier geweest ben.
Met mij gaat het op zich wel goed. Nog steeds niet ongi (maar goed, vorige keer duurde dat ook 3 maanden) en nog niet opnieuw getest. Voel me absoluut niet zwanger helaas, dus denk dat ik gewoon geen eisprong heb.
Vermoeiend hoor!
Ik ga volgende week de gyn maar bellen of dat het spiraaltje ook ingebracht kan worden als ik niet ongesteld ben. Want anders kom ik echt met mijn examen in de knoei. Ik heb me nu wel voorgenomen om, als ik weer ongesteld ben, daarna toch maar eens ovulatietesten te gaan doen. Bij sensitest zijn ze niet zo duur en zo kan ik erachter komen of ik uberhaupt een eisprong heb nog. Dan zou ik over een aantal maandjes daar eens naar laten kijken door de gyn.
Balen zeg, jij ook weer een ronde verder!
Ben jij af en toe ook niet bang dat het niet meer voor je is weggelegd.
Ik wel in ieder geval. Ik mag mezelf zo niet voelen van mezelf. Ik moet natuurlijk blij zijn met mijn 2 gezonde kids. Een goede vriendin van mij kan geen kinderen krijgen.
Maar ik kan aan mijn gevoel helaas niks veranderen. De wens is zo enorm sterk! Net als bij de eerste. En het wordt alleen maar sterker naarmate de tijd vorderd (nu 8 maanden bezig).
Groetjes Suus