Derde kindje, wie ook NR 2

Hoi Wozy,

Weet je inmiddels alweer meer? Hebben ze hem nu gevonden? Ik vind het toch wel vreemd hoor dat ze hem niet meer kunnen vinden.
Hebben ze hem dan niet goed geplaatst?
Ik hoop maar dat dat kreng snel uit je lijf kan en je zo snel mogelijk weer vruchtbaar bent. Ik zou er zelf ook zeker niet meer voor kiezen. Bah bah!
Sterkte in ieder geval!

Groetjes Suus

Hallo allemaal,

Ik heb eigenlijk nog niks nieuws te melden, maar ik wilde gewoon even vertellen dat, ook al denk ik niet dat het zo is, ik het toch wel weer even heel spannend vind deze week.
Als ik nu een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou vrijdag mijn NOD zijn.
Maar goed, wie weet duurt deze cyclus ook weer 3 maanden  (hoop ik niet hoor!)
Ik heb het spiraaltje al wel in huis (in de hoop dat dat werkt als een paraplu die je bij je hebt en het dan niet gaat regenen).

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Groetjes Suus

Hallo meiden,

Als ik een cylcus zou hebben zoals vroeger, zou dat een cyclus van 28 dagen zijn. Dan zou vandaag mijn NOD zijn. En ik heb het idee dat ik een eisprong heb gehad. Een vroege (maar goed, mijn lichaam kan mij ook heel goed voor de geke houden, weet ik nu inmiddels ook).
Maar toch vind ik het spannend. Heb wel besloten nog niet te gaan testen. Mede omdat ik wel een soort menstruatie gevoel in mijn buik heb sinds gisteren.
Ik wil dus zo lang mogelijk wachten met testen (ook om een zware teleurstelling uit te stellen, want ik vrees dat ik dan wel een traantje ga laten, want dan kunnen we over een half jaar pas weer verder).

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Suus

Ik kon natuurlijk toch weer niet wachten, maar helaas, negatief, pppffff.
Ik vrees dat het niet doorgaat voor ik klaar ben met de opleiding. Ik geef het nog een paar weekjes, maar ik denk niet dat het nog wat wordt

Heey,

Daar was ik dan eindelijk weer! Onze laptop startte vorige week zondag ineens niet meer op. Dinsdag hem weggebracht naar een computerzaak en vrijdag kregen we te horen dat hij niet meer te  maken was. We hebben dus gister maar ff een nieuwe gekocht, want het is toch wel kaal zo zonder computer.

Hoe is 't met jullie allemaal?

Suus, toch wel spannend zeg, het kan nog toch? Hoe is 't nu met je?

Ik ben inmiddels in ronde 4. Afgelopen vrijdag (op dag 57) ongi geworden. Maar het is een hele rare ongi. Het lijkt wel oud bloed en het bloedverlies is ook heel wisselend . Normaal heb ik toch wel een dag of 4 behoorlijk wat bloedverlies. Nu dit alleen zaterdag gehad. Zondag bijna geen bloedverlies en gisterochtend weer veel en sinds gistermiddag weer bijna niks. Ik snap er niks van. Heb sinds zaterdagavond ook koorts en hoofdpijn. Ik ben niet echt fit, maar om nou te zeggen dat ik me ziek voel. Nou nee.

Nou ik ga m'n kleine  meissie ff fruit en wat te drinken geven.

Doeiiiii!

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2008 09:47:57'));

Heey,

Daar was ik dan eindelijk weer! Onze laptop startte vorige week zondag ineens niet meer op. Dinsdag hem weggebracht naar een computerzaak en vrijdag kregen we te horen dat hij niet meer te  maken was. We hebben dus gister maar ff een nieuwe gekocht, want het is toch wel kaal zo zonder computer.

Hoe is 't met jullie allemaal?

Suus, toch wel spannend zeg, het kan nog toch? Hoe is 't nu met je?

Ik ben inmiddels in ronde 4. Afgelopen vrijdag (op dag 57) ongi geworden. Maar het is een hele rare ongi. Het lijkt wel oud bloed en het bloedverlies is ook heel wisselend . Normaal heb ik toch wel een dag of 4 behoorlijk wat bloedverlies. Nu dit alleen zaterdag gehad. Zondag bijna geen bloedverlies en gisterochtend weer veel en sinds gistermiddag weer bijna niks. Ik snap er niks van. Heb sinds zaterdagavond ook koorts en hoofdpijn. Ik ben niet echt fit, maar om nou te zeggen dat ik me ziek voel. Nou nee.

Nou ik ga m'n kleine  meissie ff fruit en wat te drinken geven.

Doeiiiii!

Hoi Espritfreak,

Het is weer even geleden dat ik hier geweest ben.
Met mij gaat het op zich wel goed. Nog steeds niet ongi (maar goed, vorige keer duurde dat ook 3 maanden) en nog niet opnieuw getest. Voel me absoluut niet zwanger helaas, dus denk dat ik gewoon geen eisprong heb.
Vermoeiend hoor!
Ik ga volgende week de gyn maar bellen of dat het spiraaltje ook ingebracht kan worden als ik niet ongesteld ben. Want anders kom ik echt met mijn examen in de knoei. Ik heb me nu wel voorgenomen om, als ik weer ongesteld ben, daarna toch maar eens ovulatietesten te gaan doen. Bij sensitest zijn ze niet zo duur en zo kan ik erachter komen of ik uberhaupt een eisprong heb nog. Dan zou ik over een aantal maandjes daar eens naar laten kijken door de gyn.

Balen zeg, jij ook weer een ronde verder!
Ben jij af en toe ook niet bang dat het niet meer voor je is weggelegd.
Ik wel in ieder geval. Ik mag mezelf zo niet voelen van mezelf. Ik moet natuurlijk blij zijn met mijn 2 gezonde kids. Een goede vriendin van mij kan geen kinderen krijgen.
Maar ik kan aan mijn gevoel helaas niks veranderen. De wens is zo enorm sterk! Net als bij de eerste. En het wordt alleen maar sterker naarmate de tijd vorderd (nu 8 maanden bezig).

Groetjes Suus

Hallo Meiden,

Ik heb even een poosje niet veel meegelezen en dacht dat het topic was verdwenen. Gelukkig zie ik het nu weer.
Espiritfreak, jammer dat je weer ongesteld geworden. Niks aan dat jouw cyclus nog steeds niet regelmatig is.
Suus, vervelend zeg dat jouw cyclus ook nog niet regelmatig is. Het lijkt me inderdaad nu erg  moeilijk voor jou met het examen in het vooruitzicht en toch graag zwanger willen worden. Kan me wel voorstellen dat het hoogzwanger of net bevallen zijn met jouw examen niet handig. Maar ja als het verlangen er wel is, blijft het een erg dubbel gevoel.
Ik vind het wel wat dubbel om te vertellen, maar ik   had eengister een positieve zwangerschapstest. Ik kan het bijna nog niet geloven dat het echt zo is, maar heb 2 keer getest en 2 maal positief!
Ik zal wat glitters jullie kant opsturen************************************* en hopelijk met goed resultaat,
groeten van melanie

Hoi Melanie,

Hartelijk gefeliciteerd! Super! Ik hoop wat glitters te mogen vangen!
Ben hartstikke blij voor je!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan