Derde kindje, wie ook NR 2

Haihai,

Melanie, wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Enig idee hoeveel weken je nu bent en wanneer je uitgerekend bent?

Suus, goh wat balen voor je dat jouw cyclus ook weer zo lang duurt.  Ik ken dat gevoel helemaal hoor. Ook ik denk wel eens van goh, volgens mij is het ons niet meer gegund ofzo. Soms denk ik misschien moeten we toch maar tevreden zijn met onze 2 meiden en er gewoon mee stoppen. Maar ja dat druist dus ook weer helemaal tegen m'n gevoel in. Ook ik zit te denken om ovutesten te gaan gebruiken, maar ja als ik weer zo'n megalange cyclus heb dan heb je er nogal wat nodig en dat gaat dan ook aardig in de papieren lopen. Ik weet het eigenlijk allemaal niet zo goed meer op dit moment.
Ik hoop voor jou dat je snel wat duidelijkheid hebt, want mocht je nu zwanger worden dan zit je qua uitgerekende datum inderdaad wel erg kort op je examen!
Nou ik wens jullie een fijn lang weekend (ik hoop dat jullie vrijdag ook vrij zijn).

Groetjes!

Hoi Meiden,

Heel erg bedankt voor de felicitaties. Het voelt nog steeds heel onwerkelijk en ben ook nog wat bang dat ik alsnog "ongesteld "word, maar ja dan komt misschien ook omdat ik aleens en miskraam heb gehad.
Ik heb deze ronde weer eens ovulatietesten gebruikt en weet niet of het daarvan komt, maar ben nu wel zwanger. De ovulatietest was op dag 14 positief en op dag 15 alweer negatief. Dus waarschijnlijk ben ik op 6 januari uitgerekend. Het wordt dus spannend rond oud en nieuw!
Espritfreak, je kunt trouwens op internet heel goedkope ovulatietesten bestellen. Verder heeft kruitvat nu ook ovulatietesten van eigenmerk,  5 stuks voor 9,95 euro. Die heb ik deze keer gebruikt en zijn erg gevoelig. Voorheen heb ik die van clearblue weleens  gebruikt, maar die zijn erg prijzig, 7 stuks voor rond de 30 euro. Ik vond het deze maand wel een geruststellend idee dat we iedergeval de eisprong niet gemist hadden en bleek ook nog met goed resultaat. Fijne dagen nog, groeten van melanie

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2008 21:43:59'));

Suus, goh wat balen voor je dat jouw cyclus ook weer zo lang duurt.  Ik ken dat gevoel helemaal hoor. Ook ik denk wel eens van goh, volgens mij is het ons niet meer gegund ofzo. Soms denk ik misschien moeten we toch maar tevreden zijn met onze 2 meiden en er gewoon mee stoppen. Maar ja dat druist dus ook weer helemaal tegen m'n gevoel in. Ook ik zit te denken om ovutesten te gaan gebruiken, maar ja als ik weer zo'n megalange cyclus heb dan heb je er nogal wat nodig en dat gaat dan ook aardig in de papieren lopen. Ik weet het eigenlijk allemaal niet zo goed meer op dit moment.
Ik hoop voor jou dat je snel wat duidelijkheid hebt, want mocht je nu zwanger worden dan zit je qua uitgerekende datum inderdaad wel erg kort op je examen!
Nou ik wens jullie een fijn lang weekend (ik hoop dat jullie vrijdag ook vrij zijn).

Groetjes!

Hoi Espritfreak,

Dus jij hebt dat gevoel ook. Tja, het is gewoon heel jammer. En afwachten is nou niet bepaald mijn sterkste kant.
Bij sensitest kun je goed betaalbare testen kopen.
Er is nu zelfs een actie:
http://www.sensitest.nl/index.php?page=PRODUCTEN ·9
24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten voor Euro 26, 99 en daar komt dan nog verzendkosten van ik geloof 1,20 bij. Ik denk dat ik die maar ga bestellen.

Hoewel ik nu wel iets heel vreemds had vanmorgen.
Ik stond in de badkamer en zag een rare plek op mij slaapshirt zitten ter hoogte van mijn tepel. Ik dacht meteen dat ik 'gelekt' had. Maar toen ik in mijn borst/tepel kneep kwam er niks uit. Raar hoor! En lekken doe ik pas met 8 maanden zwangerschap ofzo, maar goed, dan komt er ook wat uit als ik er in knijp. Snap er niks van!
Misschien morgen toch maar weer eens een testje doen (hoewel ik echt gewoon zeker weet dat er niks aan de hand is.

Wij zijn lekker vrijdag ook vrij, dus we hebben ook een heerlijk lang weekend!
Nu nog wat beter weer en dan is het helemaal heerlijk.

Jullie ook een heel prettig weekend!

Groetjes Suus

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2008 09:39:36'));

Hoi Meiden,

Heel erg bedankt voor de felicitaties. Het voelt nog steeds heel onwerkelijk en ben ook nog wat bang dat ik alsnog "ongesteld "word, maar ja dan komt misschien ook omdat ik aleens en miskraam heb gehad.
Ik heb deze ronde weer eens ovulatietesten gebruikt en weet niet of het daarvan komt, maar ben nu wel zwanger. De ovulatietest was op dag 14 positief en op dag 15 alweer negatief. Dus waarschijnlijk ben ik op 6 januari uitgerekend. Het wordt dus spannend rond oud en nieuw!
Espritfreak, je kunt trouwens op internet heel goedkope ovulatietesten bestellen. Verder heeft kruitvat nu ook ovulatietesten van eigenmerk,  5 stuks voor 9,95 euro. Die heb ik deze keer gebruikt en zijn erg gevoelig. Voorheen heb ik die van clearblue weleens  gebruikt, maar die zijn erg prijzig, 7 stuks voor rond de 30 euro. Ik vond het deze maand wel een geruststellend idee dat we iedergeval de eisprong niet gemist hadden en bleek ook nog met goed resultaat. Fijne dagen nog, groeten van melanie

Hoi Melanie,

Die onzekerheid had ik ook altijd in het begin hoor. Maar het komt vast goed!
Wel fijn om te weten dat je een eisprong hebt en wanneer je hem hebt he! Kan je hem tenminste niet missen.
Ik ga het ook proberen hoor!

Groetjes Suus

Haihai,

Melanie, wat spannend zeg zo rond oud en nieuw uitgerekend. Ben je bij de andere 2 kids op tijd, te laat of te vroeg bevallen? Kan me voorstellen dat het nu nog onwerkelijk is, ik had dat vooral bij de 2e ook heel erg, maar dat kwam bij mij omdat ik daarvoor 2 miskramen had gehad en toen ook erg onzeker was of alles wel goed zou gaan die keer.

Suus, heb je de gyn al gebeld of je het spiraaltje eerder kon laten zetten. Geen gekke verschijnselen meer gehad de afgelopen dagen? Ik heb beide meiden ruim een 1/2 jaar borstvoeding gegeven, maar heb tijdens de zwangerschap nooit geen last gehad van lekkende borsten, dus ik ken het niet. Ik duim voor jou dat het een voorteken is van een zwangerschap. Het is je zo gegund!
Onze meiden  kunnen momenteel vreselijk katten met elkaar en andere momenten ook weer erg lief met elkaar omgaan. Maar ja nu is de twijfel er wel weer vaker moet ik zeggen. Dan denk ik moet je je voorstellen hoe dat straks gaat als er 3 kids vervelend zijn. Ik denk dat die twijfel er ook is omdat ik zo baal van mijn lichaam, ik heb op deze manier echt geen idee waar ik aan toe ben en dat vind ik een erg vervelend gevoel. Gevoelsmatig wil  ik wel graag met die ovutesten ad gang, maar ad andere kant denk ik dat je er dan ook meer mee bezig bent, dus ik weet het nog niet. In ieder geval bedankt voor de link naar sensitest, mocht ik me bedenken, dan kan ik hem zo hier opzoeken!

Nou doegie!

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2008 20:28:22'));

Haihai,

Melanie, wat spannend zeg zo rond oud en nieuw uitgerekend. Ben je bij de andere 2 kids op tijd, te laat of te vroeg bevallen? Kan me voorstellen dat het nu nog onwerkelijk is, ik had dat vooral bij de 2e ook heel erg, maar dat kwam bij mij omdat ik daarvoor 2 miskramen had gehad en toen ook erg onzeker was of alles wel goed zou gaan die keer.

Suus, heb je de gyn al gebeld of je het spiraaltje eerder kon laten zetten. Geen gekke verschijnselen meer gehad de afgelopen dagen? Ik heb beide meiden ruim een 1/2 jaar borstvoeding gegeven, maar heb tijdens de zwangerschap nooit geen last gehad van lekkende borsten, dus ik ken het niet. Ik duim voor jou dat het een voorteken is van een zwangerschap. Het is je zo gegund!
Onze meiden  kunnen momenteel vreselijk katten met elkaar en andere momenten ook weer erg lief met elkaar omgaan. Maar ja nu is de twijfel er wel weer vaker moet ik zeggen. Dan denk ik moet je je voorstellen hoe dat straks gaat als er 3 kids vervelend zijn. Ik denk dat die twijfel er ook is omdat ik zo baal van mijn lichaam, ik heb op deze manier echt geen idee waar ik aan toe ben en dat vind ik een erg vervelend gevoel. Gevoelsmatig wil  ik wel graag met die ovutesten ad gang, maar ad andere kant denk ik dat je er dan ook meer mee bezig bent, dus ik weet het nog niet. In ieder geval bedankt voor de link naar sensitest, mocht ik me bedenken, dan kan ik hem zo hier opzoeken!

Nou doegie!

Hoi Espritfreak,

Pppffff effe m'n gevoel hier kwijt hoor!
Ik ben zo enorm blij voor anderen als zij vertellen dat ze zwanger zijn, maar wat begin ik het ook heel lastig te vinden. Om mij heen lijkt iedereen zomaar pats boem zwanger te worden (zelfs ongepland) en hier?????????
Ik weet het effe niet meer hoor! De gyn bellen voor de spiraal, maar zo enorm graag nog 1keerte mama willen worden. Het rijmt absoluut niet met elkaar.
Ben echt even diep verdrietig  zou wel even flink willen janken. Maar ja, er lopen hier 2 kids rond, dus hou ik me maar in.
Na die ene rare keer die vlek in m'n shirt, heb ik niets meer gehad of gevoeld. Heb nu wel een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Maar dat kan net zo goed van mijn darmen zijn. Ik heb inmiddels nog wel een zwangerschapstest in huis gehaald. Die wil ik morgenochtend (met ochtendurine) doen. Als het dan dus nog steeds negatief is, ga ik dus toch de gyn maar bellen.

Maar goed, ik moet voor mezelf alles altijd wel relativeren, dus denk dan maar aan mijn vriendin die geen kinderen kan krijgen.

Ik heb juist steeds minder twijfels. Nu ik ook zie hoe het bij mijn zus gaat. Die kleine gaat gewoon in het ritme van de rest mee. Het gaat zo goed! Het valt mijn zus echt alles mee. Zelfs manlief krijgt steeds minder twijfels.

Hoe zit jij nu in je cyclus? Ik zit inmiddels weer op dag 45  (maar goed, is altijd nog minder dan 3 maanden he!).
Ik hoop maar dat wij  deze maand  bij de zwangeren horen!

Groetjes Suus

Hai melanie ik lees dat je zwanger bent! Super gefeliciteerd!!! Nu lekker gaan genieten!

Suusie snap dat jij je mega kloten voelt, duim voor je dat jij ook snel bij de zwangeren hoort! Succes!

Terug
Bovenaan