Hoi Meiden,
Leuk Lillian dat jij hier ook weer even reageert! Hoe gaat het met jou? Je bent zeker al bijna op de helft?
Suus, ik kan me wel degelijk voorstellen dat het voor jou nu moeilijk is. De wens voor een derde was bij mij ook weer even sterk als bij een 1ste of 2de. Onze 2de heeft ruim 1,5 jr op zich laten wachten en ik zag het soms toen ook helemaal niet meer zitten, omdat het niet lukte. Voor het gevoel raakte toen ook iedereen om me heen zomaar zwanger en ik heb toen ook heel wat traantjes gelaten. Toen we net in het medische circuit zaten, bleek ik toch nog spontaan zwanger. Ik hoop ook echt voor jou dat je binnenkort zwanger raakt.
Espirtfreak, vervelend dat jullie wat in de lappenmand zitten, niks aan. Heeft jou dochtertje nog een antibiotica kuur gekregen voor de middenoorontsteking? Hopelijk knapt ze snel op.
Ik ben vandaag een afspraak gemaakt voor de termijn echo en dat is over 3 weken. Ik zit mijzelf momenteel ook weer gek te maken. Het is dat ik weet dat ik zwanger, omdat de test positief is, maar ik verder voel ik behalve iets gespannen borsten verder helemaal niks. Ik heb dus steeds die angst dat het niet goed zit, maar ja het is ook nog maar net 5 weken en dan hoef je natuurlijk ook niet nog niet veel te voelen. Ik heb er vandaag nog maar weer testje tegen aangegooid. Het streepje was nu iets positiever dan vorige week,maar niet super veel. Weten jullie ook of het streepje nu al positiever moet zijn dan de controle streep (bij 5 weken), want dat was nog niet zo. Zit er toch wat overin. Ik weet helemaal niet meer hoe het was bij de vorige zwangerschappen. Volgens mijn man komt die angst gewoon doordat ik al een keer een miskraam heb gehad. Denk ik zelf ook dat de oorzaak is. Ik kan niet wachten totdat ik een klophartje zie. Ik moet dus nog even geduld hebben.......... Allemaal nog een fijne week toegewenst, groeten van melanie