Derde kindje, wie ook NR 2

Hoi Melanie,

Jeetje, dus jullie zijn zo lang bezig geweest voor nummer 2. En alsnog spontaan zwanger geraakt. Daar hoop ik dus ook op he! Ach ja, onze tijd komt vast nog wel!

Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor! Ik had dat ook, terwijl ikzelf niet eens een MK heb gehad (wel eens positief getest en 2 dagen later alsnog ongi). Juist omdat je dan nog zo weinig voelt he!
Maar het zit vast goed hoor!
Ik teste zelf ook pas goed positief met 6 weken. Iedereen bouwt op zijn eigen tempo het HCG hormoon op. De een test vroeg positief de ander laat.
Test over een weekje nog maar eens, dan knalt de teststreep op je af!
De termijnecho gaat je vast iets moois laten zien!

Liefs Suus

Hai hai,

Suus, wat balen zeg dat je negatief hebt getest zeg. Kan me wel voorstellen dat je man nu ook gaat twijfelen, maar ja is nergens voor nodig, er zijn al 2 kindjes, zou wel vreemd zijn dat het dan ineens niet zou lukken. Moet wel lachen om wat ik nu net getypt heb, want ook ik zit mezelf een  heleboel af te vragen soms. Gevoelsmatig zijn we ook al eeuwen bezig, terwijl het nu net een 1/2 jaartje is, maar ja we zitten nu net in de 4e ronde. Heb je de gyn. al gebeld?

Nou had ik vd week net geschreven dat het hiero niet zo lekker liep. De jongste was er weer een klein beetje bovenop en nu heeft m'n mannetje al een aantal dagen hoge koorts (ad 40 graden de hele dag) en hele erge hoofdpijn. Hij had medicijnen tegen migraine gekregen, maar deze hielpen niet. Nu was de huisarts vandaag bang dat hij meningitis had. Gelukkig kon hij mbv de huisarts wel z'n kin op de borst krijgen. Nu maar weer afwachten. Ik heb het idee dat wij dat alleen maar doen.

Nou ik ga maar eens richting bed. Ben erg moe. Loop me al een paar dagen de benen uit de kont.

Groetjes!

We stonden alweer op pagina 4. Allemaal te druk om te reageren denk ik.
Inmiddels de afspraak voor het plaatsen van het spiraaltje gemaakt, omdat ik dus weer eens niet ongesteld wordt, laat ik het maar zo doen. Het zal waarschijnlijk een stuk lastiger en pijnlijker zijn, maar ja.
Ik krijg er inmiddels wel een beetje vrede mee, ook al vind ik het nog steeds balen.
We gaan gewoon over een maandje of 3, 4 weer verder.
Als m'n cyclus dan nog zo enorm lang is, ga ik daar wel even naar laten kijken.

Hoe gaat het inmiddels met de anderen?
Al meer nieuws? Of ook nog steeds afwachtenden?
Ik hoop maar dat er snel weer wat baby nieuws komt!

Groetjes Suzan

Hoi,

't was ook zulk mooi weer om actief te zijn op het forum afgelopen week hahaha. Nu weer zo'n fijne druilerige dag en tadaa weer alle tijd!

Suus goed om weer eens wat van je te horen. Jammer dat je geen goed nieuws te melden hebt, wordt wel weer eens tijd vind je ook niet? Is toch ook wat dat het plaatsen van die spiraal dan ook nog eens extra pijnlijk kan zijn, dan druist het helemaal tegen je gevoel in om zo'n gevalletje te laten plaatsen. Gaan ze voordien nog ff voor de zekerheid kijken of je niet toch zwanger bent?

Ik heb inmiddels de testen van Sensitest besteld en gebruik ze sinds zondag. Het gekke was dat ik meteen 2 streepjes kreeg en dacht goh zou ik nu m'n eisprong al hebben, dus maar druk ad klus gegaan . Ben ook blijven tempen en heb nog geen tempverhoging gehad, hoewel ik dus wel de hele week op de test 2 streepjes heb staan, de enige dag wat duidelijker dan de andere maar toch. Nu heb ik het idee dat m'n eisprong eraan zit te komen, heb meer afscheiding en het leek erop dat de test gister donkerder was, ben benieuwd hoe 't vandaag gaat. Heb jij deze testen al eens gebruikt? Ik dacht eigenlijk dat je maar een paar dagen streepjes zou zien en de rest alleen maar het controlestreepje. Ik wacht dus maar weer eens af wat er komen gaat.

Groetjes en alvast een fijn weekend met hoop ik mooi weer (maar het lijkt er niet op)!

Hai allemaal,
ja ik blijf hier kijken in de hoop eigenlijk jullie hier niet meer te zien, maar helaas dus nog wel.
Ik ben morgen 19 weken, vrijdag heb ik ook al mijn 20 weken echo....gaat echt hard ineens. Ik voel me verder prima en heb een flinke buik, mooi van voren.
En meiden ik blijven voor jullie duimen!
Groetjesss

Hallo allemaal,

Weer even een tijdje niet actief geweest. Tja, we zijn er dan nu ook niet actief meer mee bezig he.
Daarnaast heb ik van vrijdag 16 mei, tot dinsdag 20 mei met de kleinste in het ziekenhuis gezeten.
Was was ons manneke ziek zeg! En wat ben ik geschrokken!
Hij was al vanaf de dinsdag ervoor ziek. Diarree en hoge koorts. Dat kan gebeuren he.
Maar de dagen daarop ging het niet echt beter met hem. Heel wat afgespookt, vooral 's nachts. Vrijdag ochtend rond een uur of 6 had hij alweer 40 graden koorts.
Ik vond dat niet normaal (4de dag 40 graden koorts), dus ik naar de huisarts.
Hij zei; virusje, pappen en nathouden, dat gaat vanzelf over.
Ik was er nog steeds niet echt gerust op, dus haalde nogmaals aan dat hij al voor de 4de dag 40 graden koorts had. Maar nee, ga maar lekker naar huis, hij knapt wel op.
Nog geen uur later, dacht ik, hij is moe, ik leg hem op bed.
Eerst spuugd hij al zijn drinken uit. De hele commode onder en zichzelf. Dus snel even onder de douche, even afspoelen.......en toen........kreeg hij een koortstuip.
Bah, wat akelig om te zien zeg! Hij reageerde niet meer. Lag met z'n oogjes dicht alleen maar te kreunen. Zo zielig! En ik in paniek (ben dan wel verpleegkundige, maar als het je eigen kind is).
De huisarts gebeld, daar kon ik  1,5 uur later wel weer terug komen
Dus toen maar medegedeeld, dat dat me te lang zou duren en ik naar het ziekenhuis zou gaan met hem.
Daar wilden ze hem een nachtje ter observatie houden. Bloed geprikt en toen kreeg hij dus een sonde met ORS, want hij dreigde uitgedroogd te raken. Zo zielig!

Maar goed, inmiddels dus al wel weer een paar daagjes thuis en het gaat gelukkig weer een stuk beter.
Ben nu weer erg blij met mijn  2 gezonde kids!

De oudste is vandaag 4 geworden en zit nu lekker een ochtendje op de kleuterschool. Het laatste dagje oefenen en maandag voor het eggie.
Wat worden ze toch snel groot!

Vrijdag 30 mei naar de gyn voor het spiraaltje (zonder dat ik ongesteld ben, want die laat weer eens lang op zich wachten, dus zal een lastige bedoeling worden).

Dat was mijn verhaal wel weer. Ik hoop dat ik jullie er niet al te veel mee heb lastig gevallen

Ik hoop voor jullie allemaal op beter nieuws!
Hoe gaat het met jullie?
Espritfreak, heb je je ei inmiddels alweer gehad? Zit je al weer op het wachtbankje?
Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes Suus

Hey Suus,

Goh wat heftig zeg van je jongste, gaat alles nu weer goed met hem? Ik krijg er gewoon kippevel van als ik dat lees, wij hebben het dit jaar ook gehad met onze jongste, gelukkig hoefde zij niet opgenomen te worden, maar onze huisarts heeft haar iedere dag gecontroleerd of het toch niet beter was om naar het ziekenhuis te gaan. Ik vind het wel belachelijk van jullie huisarts zeg.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie oudste. Vindt ie het leuk op school? Ook wel een hele verandering voor jou. Ik moet zeggen dat ik best moeite had met het ritme toen onze oudste in het begin naar school ging. Nu ben ik eraan gewend, maar in het begin ........
Nou vrijdag is het dus zover, ooh wat vind ik het jammer dat je niet voordien zwanger bent geworden! Ik wens je heel veel sterkte, want zo'n spiraaltje plaatsen lijkt me sowieso al niet zo'n pretje, laat staan dat je gevoelsmatig eigenlijk helemaal niet zo'n ding wilt laten plaatsen. Wanneer gaan jullie weer officieel aan de klus?
Ik zit inmiddels op het wachtbankje inderdaad. Heb dus ovutesten gebruikt van Sensitest. Vorige week vrijdag en zaterdag een superpositieve test, maar daarna ging m'n temp pas v.a. woensdag omhoog. Dus hoe dat kan???  Gister erge diarree gehad en ontzettend misselijk geweest, vandaag weer nergens last van. M'n man zei al wordt het niet tijd om te testen? Nou dat ben ik dus niet van plan, want testen zou te vroeg zijn en daarbij past die diarree niet echt bij een zwangerschap. Ik wacht dus af tot volgend weekend. Heb wel de hele tijd een beetje zeurend gevoel onderin m'n buik en m'n borsten zijn soms met vlagen een beetje pijnlijk. Ik probeer maar rustig te blijven en ik ga er gewoon vanuit dat ik volgende week ongi wordt.
Nou sterkte vrijdag, ik hoop dat 't meevalt!

Liefs!

Zo hee suus wat heftig van je zoontje! gaat het nu weer helemaal oke met hem?
En de oudtse naar school dat is ook al zo'n grote stap. Neem je tissues maar mee hihi
Ik begrijp dat de 3e voorlopig van de baan is ivm je cyclus. Ik hoop voor je dat je snel weer een cyclus hebt en ze misschien kunnen uitvinden hoe het komt dat ej maar niet ongi wordt. SUCCES!

Terug
Bovenaan