Derde kindje, wie ook NR 2

Hee espritfreak. Tuurlijk diaree is geen zwangerschapskwaaltje maar zonder je al te veel valse hoop te geven. Tijdens mijn zwangerschappen heb ik er altijd mega last van, dus het kan best! Vooral als ik je andere kwaaltjes zo lees. Ik duim voor je!

Hey Lillian,

Hoe is 't met jou. Zijn de zwangerschapskriebels al toegeslagen dat je toch nog het een en ander af wilt hebben voor de bevalling, of heb je nog nergens last van?
Oh wat duurt wachten toch lang. Had me zelf voorgenomen niet eerder dan zondag te testen, maar heb het toch maar vooruitgeschoven naar zaterdag. (ik weet het heb niet echt veel geduld ) Heb gister behoorlijk veel last van m'n onderbuik gehad en vandaag valt het mee. Vanochtend waren m'n borsten ook gevoelig en nu valt het ook wel weer mee. Ik weet wel dat ik bij m'n beide meiden erg gevoelige borsten had, en dat is nu niet zo, wie weet is 't nog te vroeg????  Ach wellicht houdt m'n lichaam me mooi voor de gek en word ik gewoon ongi. Ik ga hier maar gewoon vanuit, hoewel ik natuurlijk stiekem wel hoop dat ik het mis heb . Ik vind het in ieder geval erg leuk dat je weer een berichtje hebt achtergelaten. Hoe is 't op 't zwangerforum? Hoe doen jullie dat overigens met de kids, hebben die straks allemaal een eigen kamer, of gaan er in 1e instantie  2 bij elkaar op 1 kamer?

Groetjes!

heey espritfreak,
Mega spannend nu voor jou, dat je het tot zondag vol kunt houden!! hihi
Ja ik heb echt nergens last van zeg maar. Voor me meer dan prima.Tuurlijk aan de eind van de dag afgedraaid en ook mijn banden geven soms behoorlijke steken, maar dat is het wel. De kleine   voel ik ook heel goed inmiddels ook van   buitenaf.
Maandag beginnen ze met het verbouwen van onze zolder, er komt een dakkapel over de gehele breedte en aan de andere kant 2 grote kiepramen. Wij gaan naar zolder. Mirthe de jongste gaat naar onze kamer en krijgt een romatisch/tinker bell thema. De oudtste blijft zitten waar hij zit en de babykamer wordt weer gemetamorfoost (of hoe je dat ook zegt) ik moet ff wat bedenken hoe of wat want tis weer een meid en ik wil niet weer aan het lila met roze (dat had met dochter in combi met vlinders). Maar goed nog genoeg te klussen hier dus!!
Ik kijk zondag nog wel ff vol nieuwsgierigheid op deze site, succes!
Groetjes Lillian

Nou Lillian nog genoeg te doen voor de bevalling of niet dan? Wanneer denk je alles klaar te hebben? Wat leuk een meisje erbij, weten jullie het allang en hebben jullie het ook verteld aan iedereen? Wist je bij jouw vorige zwangerschappen ook wat het werd? Wij hebben ons beide keren laten verrassen, maar denk dat we het dit keer wel zouden willen weten als ik zwanger zou zijn van nr 3. Wij zouden het echter niet vertellen, ik denk dat wij gewoon  zouden zeggen  dat we het niet weten, krijg je ook niet van die "uithoor"vragen . Ik heb m'n testdag verplaatst van zondag naar zaterdag hihihi, kan me toch niet echt bedwingen. M'n zeurende pijn onderin m'n buik is wel wat minder geworden, borsten zijn zo nu en dan een beetje gevoelig, m'n temp is nog hoog  en ben moe. Van de week leek het nog wel eeuwen te duren voor het weekend was, maar ach morgen is 't al vrijdag (ik moet om 5.45 uur m'n bedje uit, want moet werken) dus die dag is ook zo voorbij. Zodra ik nieuws (goed of slecht) heb laat ik het weten. Duim je voor me?

Suus heel veel sterkte morgen, ik denk aan je!

Groetjes!

Haihai

Ik ben ik zoooooooo blij. Goed nieuws! Vanmorgen getest en ...... ZWANGER!!!! Heb met Kruidvat en Sensitest getest en op beide was een 2e streepje zichtbaar. Die van Kruidvat was duidelijker als die van Sensitest, maar ook op die van Sensitest kun je het streepje duidelijk zien. Ik ben toch echt zwanger, ik kan het nog helemaal niet geloven. M'n mannetje is ook helemaal in de zevende hemel, oh wat was ie blij.

Suus, ik vind het wel kl*ten dat m'n zwangerschapstest nu net positief is nu jij net je spiraaltje hebt laten plaatsen! Wie weet zijn we straks toch nog een tijdje samen zwanger, dat zou ik super vinden!

Nou ik wens jullie een heel fijn weekend, die van ons kan in ieder geval niet meer stuk!

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2008 09:07:52'));

Haihai

Ik ben ik zoooooooo blij. Goed nieuws! Vanmorgen getest en ...... ZWANGER!!!! Heb met Kruidvat en Sensitest getest en op beide was een 2e streepje zichtbaar. Die van Kruidvat was duidelijker als die van Sensitest, maar ook op die van Sensitest kun je het streepje duidelijk zien. Ik ben toch echt zwanger, ik kan het nog helemaal niet geloven. M'n mannetje is ook helemaal in de zevende hemel, oh wat was ie blij.

Suus, ik vind het wel kl*ten dat m'n zwangerschapstest nu net positief is nu jij net je spiraaltje hebt laten plaatsen! Wie weet zijn we straks toch nog een tijdje samen zwanger, dat zou ik super vinden!

Nou ik wens jullie een heel fijn weekend, die van ons kan in ieder geval niet meer stuk!

Meid, maak je niet druk! Ik vind het ontzettend leuk voor je!
hartstikke gefeliciteerd! Hier zaten we toch op te wachten!
In ieder geval 1 iemand met goed nieuws!
Wanneer ben je uitgerekend volgens jouw eigen berekening?
Hoe voel je je verder?

Ik moet zeggen dat het ook wel even een opluchting is hoor, om er even niet al te veel mee bezig te zijn. Even een pauze.
Ik heb wel meteen aan de gyn gevraagd of het normaal is, die lange cyci.
Zij vroeg of ik in gewicht was aangekomen sinds voor mijn laatste zwangerschap. Dat is zo. Ongeveer 6 tot 7 kilo (hen echt overgewicht). Zij vertelde dat vetweefsel ook oestrogeen kan afscheiden, waardoor je lichaam denkt zwanger te zijn en je dus geen eisprong meer hebt, of in ieder geval een stuk minder.
Ga nu dus maar extra hard aan de slag om die kilo's weer kwijt te raken.
Hoop tegen de tijd dat de spiraal er weer uit kan, die kilo's (liefst nog meer) kwijt te zijn. Zodat mijn cyclus op orde is, of om aan de gyn te laten zien dat het daar niet aan ligt (hoop natuurlijk op het eerste) en dat ik dan maar snel mag volgen als het spiraaltje eruit is!
Een paar maandjes de tijd om er heel hard aan te werken!

Ga jij maar lekker zorgeloos genieten van je zwangerschap! Ik ga je volgen hoor

Groetjes Suus

Hey Suus,

Dank voor je felicitatie! Volgens mijn berekening zal ik zo rond 8 februari uitgerekend zijn. En hoe ik me voel? Nou ik ben erg moe, maar of dit nu al met de zwangerschap te maken kan hebben? Ook ben ik zo nu en dan misselijk, maar ik heb het idee dat dit ligt aan het feit dat ik heel erg verkouden ben en hierdoor dus veel last heb van slijm en hierdoor dus aan het kokhalzen ben. Verder is 't allemaal nog erg onwerkelijk. We hebben onze kids nog niks verteld, eind juni ben ik jarig en dan willen we het ze vertellen.
Is 't bij de gyn nog meegevallen met het plaatsen? Wanneer gaan jullie officieel weer aan de klus? Nou ik wens je veel succes met afvallen en dat het maar als resultaat mag hebben dat je straks gezellie saampjes met mij zwanger bent!
Blijf je overigens de komende tijd nog wel actief op het forum, of neem je er afstand van?

Groetjes!

Hoi Espritfreak,

Het plaatsen was even heel vervelend. Maar ja, op zich was het zo gepiept.
Wel de hele dag last gehad van krampen en sinds zaterdag dan ook eindelijk weer eens ongesteld (door het spiraaltje, maar toch!)
Nu heb ik dus gewoon last van menstruatiekrampen, maar niet zozeer meet van het spiraaltje (denk ik).
Ik heb eens zitten rekenen voor mezelf (tja, wil er gewoon niet te lang 'niet' mee bezig zijn) dat ie er over een maand of 2 hooguit 3 er wel weer uit mag. Verstandiger zou waarschijnlijk zijn om iets langer te wachten, maar ik denk niet dat ik zoveel geduld zal hebben.
Die babykriebels worden er toch echt niet minder van! Zeker niet als zuslief zondag ineens met de kids (en dus mijn babynichtje) op de stoep staat.
Wat een lekker ding!
Gelukkig kan ik mijn babyliefde voorlopig wel even op haar en een pasgeboren neefje kwijt.

Begin februari dus uitgerekend. Heb je al een afspraak bij de VK? Hier moeten we tegenwoordig meteen na de positieve test al bellen, omdat je rond 8 weken al je eerste afspraak hebt ivm evt prenatale screening (tripple test, niet dat ik dat ooit heb laten doen).
Zou wel lekker zijn als de kwaaltjes verder uitblijven he.
Heb je bij de eerste 2 veel last van kwaaltjes gehad?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan