quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2008 09:07:52&apos

);
Haihai
Ik ben ik zoooooooo blij. Goed nieuws! Vanmorgen getest en ...... ZWANGER!!!! Heb met Kruidvat en Sensitest getest en op beide was een 2e streepje zichtbaar. Die van Kruidvat was duidelijker als die van Sensitest, maar ook op die van Sensitest kun je het streepje duidelijk zien. Ik ben toch echt zwanger, ik kan het nog helemaal niet geloven. M'n mannetje is ook helemaal in de zevende hemel, oh wat was ie blij.
Suus, ik vind het wel kl*ten dat m'n zwangerschapstest nu net positief is nu jij net je spiraaltje hebt laten plaatsen! Wie weet zijn we straks toch nog een tijdje samen zwanger, dat zou ik super vinden!
Nou ik wens jullie een heel fijn weekend, die van ons kan in ieder geval niet meer stuk!
Meid, maak je niet druk! Ik vind het ontzettend leuk voor je!
hartstikke gefeliciteerd! Hier zaten we toch op te wachten!
In ieder geval 1 iemand met goed nieuws!
Wanneer ben je uitgerekend volgens jouw eigen berekening?
Hoe voel je je verder?
Ik moet zeggen dat het ook wel even een opluchting is hoor, om er even niet al te veel mee bezig te zijn. Even een pauze.
Ik heb wel meteen aan de gyn gevraagd of het normaal is, die lange cyci.
Zij vroeg of ik in gewicht was aangekomen sinds voor mijn laatste zwangerschap. Dat is zo. Ongeveer 6 tot 7 kilo (hen echt overgewicht). Zij vertelde dat vetweefsel ook oestrogeen kan afscheiden, waardoor je lichaam denkt zwanger te zijn en je dus geen eisprong meer hebt, of in ieder geval een stuk minder.
Ga nu dus maar extra hard aan de slag om die kilo's weer kwijt te raken.
Hoop tegen de tijd dat de spiraal er weer uit kan, die kilo's (liefst nog meer) kwijt te zijn. Zodat mijn cyclus op orde is, of om aan de gyn te laten zien dat het daar niet aan ligt (hoop natuurlijk op het eerste) en dat ik dan maar snel mag volgen als het spiraaltje eruit is!
Een paar maandjes de tijd om er heel hard aan te werken!
Ga jij maar lekker zorgeloos genieten van je zwangerschap! Ik ga je volgen hoor
Groetjes Suus