Hallo allemaal!
Jolanda, balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je de volgende maand meer geluk hebt.
Janien en Debby, voor jullie komen er spannende dagen aan.....hebben jullie al kwaaltjes??? Bij mij kwamen de kwaaltjes altijd pas nadat ik een test had gedaan.
Wanneer gaan jullie testen?
Janien, nee mijn omgeving weet niet dat we nog een derde willen. Ik geloof ook niet dat iemand dat nog verwacht....dat maakt het wel extra spannend.
Alleen een vriendin van mij, die net zelf zwanger is van de eerste, weet dat wij voor een derde willen gaan.
Is bij jullie wel iedereen op de hoogte?
Mijn schoonmoeder zou wel een idee kunnen hebben natuurlijk, aangezien ik haar zei dat we nog niet weten of we de babyspullen nog nodig gaan hebben. Maar volgens mij heeft ze die gedachte verdrongen, hahahaha
Nou, ik vind het hier maar balen dat ik nu niet weet waar ik aan toe ben.
Donderdag, nadat het spiraaltje eruit was gehaald, bloedde het een beetje. Vrijdag was alles over. Zaterdag voelde ik me ongesteld. Buikkramp, rugpijn, hoofdpijn....opeens weer bloed......
Vandaag is alles weer over.... Bah, was dit nu een menstruatie??? of gewoon nog de naweeën van het verwijderen??? Ik denk zelf wel het laatste.
Het zou wel fijn zijn als ik nu snel ongesteld zou worden....kan ik tenminste "uitrekenen" wanneer we voor de echt "moeten"klussen.
Misschien dat ik deze eerste maand ovulatietesten ga proberen.....
Ja, ik hoor jullie al denken.....mens, wacht toch gewoon even af. Het komt vanzelf wel. Hahaha, ik weet het. Maar jullie zien, geduld is niet mijn sterkste punt!!
Voor de rest veel succes met klussen én met wachten!pffff
Estelle