Derde kindje????

hallo janien73

nou hier zijn we flink aan het oefenen hahaha
ik zag er niet tegenop maar mijn man wel.
het enigste wat wij nog hebben dat is de maxi cosi.
maar hetlijkt me wel heel leuk nu heb je wel meer tijd voor de kleine.
die 2 naar school en zelf lekker genieten.
(ik heb natuurlijk ook van mijn andere 2 genoten)
maar het lijkt me heel anders.

groetjes wolletje

ps veel suc6 andere!!!!!!!

Hallo allemaal!

Jolanda, balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je de volgende maand meer geluk hebt.

Janien en Debby, voor jullie komen er spannende dagen aan.....hebben jullie al kwaaltjes??? Bij mij kwamen de kwaaltjes altijd pas nadat ik een test had gedaan.
Wanneer gaan jullie testen?

Janien, nee mijn omgeving weet niet dat we nog een derde willen. Ik geloof ook niet dat iemand dat nog verwacht....dat maakt het wel extra spannend.
Alleen een vriendin van mij, die net zelf zwanger is van de eerste, weet dat wij voor een derde willen gaan.
Is bij jullie wel iedereen op de hoogte?
Mijn schoonmoeder zou wel een idee kunnen hebben natuurlijk, aangezien ik haar zei dat we nog niet weten of we de babyspullen nog nodig gaan hebben. Maar volgens mij heeft ze die gedachte verdrongen, hahahaha

Nou, ik vind het hier maar balen dat ik nu niet weet waar ik aan toe ben.
Donderdag, nadat het spiraaltje eruit was gehaald, bloedde het een beetje. Vrijdag was alles over. Zaterdag voelde ik me ongesteld. Buikkramp, rugpijn, hoofdpijn....opeens weer bloed......
Vandaag is alles weer over.... Bah, was dit nu een menstruatie??? of gewoon nog de naweeën van het verwijderen??? Ik denk zelf wel het laatste.
Het zou wel fijn zijn als ik nu snel ongesteld zou worden....kan ik tenminste "uitrekenen" wanneer we voor de echt "moeten"klussen.
Misschien dat ik deze eerste maand ovulatietesten ga proberen.....
Ja, ik hoor jullie al denken.....mens, wacht toch gewoon even af. Het komt vanzelf wel. Hahaha, ik weet het. Maar jullie zien, geduld is niet mijn sterkste punt!!

Voor de rest veel succes met klussen én met wachten!pffff

Estelle

He Allemaal,

Grappig dat we allemaal rond dezelfde tijd de NOD hebben.

Ik had woensdag last van buikpijn, de koffie stonk en ik moest veel plassen.
Dus dachten we, dit is raak. Mijn man was vast gaan kijken op marktplaats voor kinderwagens...
Donderdag, vrijdag en zaterdag voelde ik bijna niets meer.
Dacht dus dat het toch niet raak was.
Vanochtend werd ik misselijk van de lucht van parfum en ik had 1 veeg bloed??!.
Steken in mijn jeweetwel en veel plassen.
Ik heb dus geen idee welke kant dit op gaat..?/??.

Nog even afwachten.

Gr. Janien

@Estelle, het lijken mij  klachten van het verwijderen.
Ze hebben natuurlijk  zitten prutsen daar beneden.

@Estelle, bij ons zijn er een paar mensen die het weten.
Mijn zusje en haar man, een goede collega van mij en 1 vriendin.
Ik wil mijn ouders en schoonouders nog niets vertellen.
Nou ja, eigenlijk meer mijn schoonouders.
Mijn ouders kunnen er wel normaal mee omgaan, maar ik denk dat mijn schoonmoeder in de stress schiet!!
Die is niet zo heel stressbestendig en zal denk ik na 2 maanden al gaan gillen dat we ons moeten laten onderzoeken door een arts?? Omdat het haar dan al te lang duurt.
Daar heb ik geen zin in.
Gr. Janien

Hallo meiden.....

Lees wel steeds mee maar op het moment dat ik wil reageren komt er steeds iets tussen en het lijkt wel of ik geen uurtje voor mezelf heb want nu huilt het ukkie weer....

Maar gelukkig(eigenlijk een week te vroeg) komt morgen manlief weer thuis voor een paar dagen....heb ik ook weer even tijd voor mezelf

Janien en Debby ik duim voor jullie voelen jullie al gekke dingen of voelt het gewoon hetzelfde als normaal????

hoe gaat het met jouw Estelle????

Hoop dat ik morgen meer tijd heb fijne avond enne voor degene die gaan klussen sucses..

Groetjes Jolanda

Hai,

Helaas zijn bij mij ook de RD's gekomen. Ga nu ook niet meer naar mijn lichaam luisteren. Is toch iedere maand anders en ik maak mezelf ( en vriend ) gek. 9 febr. naar de gyn en dan zien we wel verder. Volgens mijn berekening heb ik dus mijn volgende nod op 24 febr. Wil iemand dit weer in het lijstje zetten. Het is nu mijn 5e ongi sinds miskraam.
Janien: we hebben in principe straks ( gaan verhuizen in november) genoeg kamers maar de docher van mijn vriend is al 22 en sinds oktober ook mama en zij woont dus al samen. Zijn zoon komt nooit meer slapen en we zien hem heel weinig. Maar mocht het weer beter gaan kan hij altijd slapen.
Jammer Jolanda dat je ook weer ongi ben geworden. Op naar de volgende ronde en hopelijk dan meer geluk.

Groetjes Debby

Oh ja Janien, iedereen weet dat wij een miskraam hebben gehad. Was al heel snel moe en misselijk en kon niet meer werken. Mensen konden het ook al aan mij zien, kon mijn gewone kleren al niet meer aan hoewel ik maar 8,5 week zwanger ben geweest. Dus ja, iedereen weet dat wij nog een kindje willen. Wij wilde het wel voor ons houden maar mijn lichaam verraadde ons. Niet erg hoor, nu weten we hoe iedereen reageerde en dat was gelukkig bijna allemaal positief.

Gr. Debby

Hallo meiden,

Ik wil graag meekletsen.
Ik ben Greet, 34 en heb al 2 kindjes en wij willen ook graag een derde kindje. Bij ons weten alleen hele goede vrienden en familie dat we wel een derde willen, maar niemand weet dat we inmiddels gestopt zijn met de anticonceptie. Het is ook nog maar net, dus ik vind het wel een beetje een leuk geheimpje van ons tweetjes.

Zondag ben ik helaas ongi geworden, maar goed, dat was de eerste ronde, dus dat zou ook wel erg snel zijn.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan