Derde kindje????

hallo

ik snap je vraag en twijfels
maar ik ben 33 heb 2 kinderen van 6 en 8 jaar en nu zwanger van een derde en ook bij ons was iedereeen verbaasd dat er nog een kleintje kwam maar ze vinden het allemaal erg leuk.
en het leeftijd verschil is toch straks 7 jaar!!
je moet echt je gevoel volgen en mijn man kwanm met het idee van 3e en niet ik ik had ook twijfels maar ging het toch al leuker idee vinden dat we toch voor zijn gegaan en we krijgen wel veel vragen of het gepland was of  het  perongeluk was  en dan kun je met een gerust hart zeggen het is gepland!!
sucses en volg je gevoel ga er voor meid!!

groetjes pien

Hallo allemaal!

Gezellig, het wordt hier steeds drukker!

Vervelend voor je Debby, dat bij jou de RD-tjes zijn verschenen.
Ik hoop dat je  volgende maand meer geluk hebt! Ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen, maar bij ons is dan Carnaval!!!! Wie weet brengt dat geluk!!! Rond die tijd worden altijd veel kindjes gemaakt!!! Hahaha

Ik heb toch mijn geluk eens beproefd met de ovulatietesten. Vandaag was hij duidelijk positief!!!! Dus.......

Waarschijnlijk zal ik dan rond de 11e februari mijn NOD hebben. Ben benieuwd!

Janien, voor jou is het nog spannend hè? Hoe voel je je? Houd je ons op de hoogte?
Ik ga mijn dochter eens in bed stoppen!

Doei!

Estelle
Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            22 februari                  2                   3                          2 dochters 7jr en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                      38                          24 februari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.
Linda                         28                                      ?                                      ?                  3                            2 zonen, 3 en 2 jr.

Hoi allemaal,

Gezellig dat er steeds meer mee komen kletsen!!

@Greet, hoe oud zijn jou kinderen?

@Pien, hoeveel weken ben je zwanger?

@Estelle, voor jou klusdagen en dan afwachten.
Dat is het minst leuke van de hele maand.
Als je aan het klussen bent, ben je nog leuk bezig.
Na je ei is het afwachten.
Het enige wat je doet is je lichaam in de gaten houden.
Voel ik al wat?? Sterkte..

Ik wacht op mijn ms.
Heb gisteren een test gedaan.
Stom, stom. Dacht dat ik vandaag mijn NOD had. Maar dat is morgen.
Is al niet slim om een test te doen voor je NOD-dag, maar 2 dagen ervoor is helemaal niet slim.
Test was uiteraard negatief.

Maar geduld is nou eenmaal niet mijn sterkste eigenschap!

Succes iedereen.

Janien

@ Janien, mijn kinderen zijn een jongetje van 3,5 jaar en een meisje van bijna 2, in maart.

groetjes
greet

Hoi allemaal

Hoe is het met jullie?
Voor degenen waar de rode duivels zijn gekomen balen!!

Janien het wordt spannend voor jou!

Hier moet ik nog geduld hebben mijn nod is pas morgen over een werken de dagen gaan zoop laaangzaaaam als je moet wachtten

Veel succes iedereen

Hallo allemaal

Ik zie dat jullie allemaal bezig zijn voor een derde en ik zit zo te twijfelen. Ik heb een dochter van 7 en een zoon van 2 en ik ben 38 jaar. Ik twijfel zo omdat ik tijdens de zwangerschappen zo extreem misselijk ben geweest dat ik ervan in het ziekenhuis beland. Daarnaast ben ik ook wel bang voor de risico's omdat ik al 38 ben.Maar aan de andere kant zou ik zo graag nog 1 keer een kleintje willen. Ik vind het heel moeilijk om te beslissen. Succes allemaal met zwanger worden!
Liefs
Lies

Hallo allemaal

Ik zie dat jullie allemaal bezig zijn voor een derde en ik zit zo te twijfelen. Ik heb een dochter van 7 en een zoon van 2 en ik ben 38 jaar. Ik twijfel zo omdat ik tijdens de zwangerschappen zo extreem misselijk ben geweest dat ik ervan in het ziekenhuis beland. Daarnaast ben ik ook wel bang voor de risico's omdat ik al 38 ben.Maar aan de andere kant zou ik zo graag nog 1 keer een kleintje willen. Ik vind het heel moeilijk om te beslissen. Succes allemaal met zwanger worden!
Liefs
Lies

Hoi Lies!

Ik kan me voorstellen dat je twijfelt als je bij je vorige zwangerschappen zo ziek bent geweest.
Maar   iedere zwangerschap is toch anders?? Het hoeft natuurlijk niet persé zo te zijn dat het nu weer zo afloopt?
Bij mijn eerste zwangerschap (van mijn dochter) kreeg ik tijdens de 20weken echo te horen dat ze een vlekje rond het hart zagen. Dit kon duiden op syndroom van Down. 20 vreselijk onzekere en angstige weken zijn we tegemoet gegaan en uiteindelijk een perfecte mooie, gezonde dochter gekregen.
Na mijn dochter kreeg ik een zwangerschap die eindigde in een miskraam.
Ik had ook ontzettende angst dat er weer iets mis zou gaan. Hier ben ik nog steeds bang voor trouwens. Wie niet?????

De zwangerschap van mijn zoontje ging echter volledig vlekkeloos. Op wat ochtendmisselijkheid aan het begin.
Je weet natuurlijk nooit hoe een zwangerschap verloopt. Ik denk dat iedereen wel de angst voelt dat er iets mis kan gaan.
Ik vond dat tijdens mijn zwangerschappen altijd zo vreselijk dat je niet de zekerheid had dat alles goed zou gaan. Ik denk dat je daar het beste niet te lang en te vaak bij stil moet staan.

Ik wens je in ieder geval veel succes met het maken van je keuze.
Ik ben benieuwd wat je besluit zal zijn.

Hoe staat je man hier trouwens tegenover??

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan