Derde kindje????

Janien, hoe gaat het ermee??
Gek is dat. Ik ken jullie natuurlijk totaal niet en toch denk ik regelmatig: hoe zou het met ze zijn??? Ik vind het geloof ik bijna net zo spannend als jij!!!!hahahah
Ga je morgen weer testen??? Volgens mij zijn wij  even ongeduldig!!!!hahaha
Dat zou ik ook presteren, veel te vroeg testen!

Veel succes! Ik duim voor je!!!! Er moet toch eens iemand met goed nieuws komen!

Estelle

Hai Lies,

Ook ik ben 38 en ga nog voor een 3e kindje. Ikzelf ben niet zo bang aan de ene kant voor mijn leeftijd. Het is meer dat sommige in de omgeving mij daarop wijzen. Ik loop ook bij de gynaecoloog en die heeft nog nooit wat gezegd van mijn leeftijd. Helaas heb ik wel al een miskraam gehad maar daar geef ik mijn leeftijd niet de schuld van. Er zijn zoveel vrouwen, van allerlei leeftijden, die ook een miskraam krijgen. Ik ben ook bij mijn, en zeker bij de 1e, goed misselijk en ziek geweest. Gelukkig alleen maar de 1e 3 maanden. Bij de laatste zwangerschap ( miskraam) was ik heel erg ziek zodat ik ook niet meer kon werken. Mijn vriendin heeft bij haar 1e zwangerschap ook 2 keer opgenomen gelegen in het ziekenhuis en bij haar 2e zwangerschap ( een tweeling ) ging het goed. Je ziet maar, iedere zwangerschap is weer anders. Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ga je eigen gevoel na. Ik ben benieuwd waar jullie voor kiezen.

@Janien: hoe is het met jou?

Gr. Debby

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            22 februari                  2                   3                          2 dochters 7jr en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                      38                          24 februari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.
Linda                         28                                      ?                                      ?                  3                            2 zonen, 3 en 2 jr.
Tess                           25                           zwanger                                               2                             1 z 2j en 1 d 9m

hoi meiden het is even een paar dagen geleden dat ik op de pagina geweest ben maar amai wat zijn er veel mama,s bijgekomen k heb nog niet alles kunnen lezen

eind september komt ons 3de spruit erbij maandag een test gedaan en die was positief volgede week naar de dokter
groetjes

Tess, gefeliciteerd hoor!!! Super!
Jij bent dan officieel de eerste zwangere onder ons.
Voel je je verder goed??
Dan ben je nu dus een week of 5 zwanger denk ik, hè?

Ik hoop maar dat wij je gauw mogen volgen.

Geniet er maar lekker van!

Groetjes Estelle!

Janien: je houdt ons wel lang in spanning zeg. Weet je al iets???

OOOOH OOOH OOH, heb weer een test gedaan. Uiteraard.
Een heel licht streepje.. zo licht dat je hem haast niet ziet.
Morgen maar weer testen.
Gr. Janien

Janien, een streepje IS een streepje, toch?????
Als je niet zwanger zou zijn, zou er helemaal geen streepje komen. Ook niet een heel klein beetje. En zou je nu wel ongesteld zijn!

Ben benieuwd morgen!

Estelle

Hoi Estelle,
Ik had zo'n goedkope test van het Kruidvat.
Heb even zitten kijken op internet en het schijnt dat die wel vaker een heel vaag streepje laat zien terwijl er geen zwangerschap is.
Vind dat wel raar.
Maar voor de zekerheid even een andere test halen vanmiddag.
Gr. Janien

Terug
Bovenaan