Derde kindje????

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            27 Januari                1                     3                          2 dochters 7jr en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                      38                            28 januari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.

Zal het is proberen ..... als me man volgende week weer thuis is staat er hier een nieuwe computer te wachten kan ie dan mooi instaleren (op  de laptop kan ik alleen maar vanaf de bank en dat gaat niet helemaal lekker)  dan kijken of we het lijstje een beetje kunnen oppimpen..... haha    

Effe me meisjes vertroetelen voordat ik ze zo naar bedje breng.....

Nee dus lukt mij ook niet Janien als je ermee bezig ben dan lijkt het goed maar zodra je het plaatst dan zit het weer schots en scheef.....

Hallo allemaal!

Nou, hij is eruit hoor!!!!  (de mirena dus...)
Pfff, was nog een hele operatie.....
Ze kregen hem niet te pakken. De draadjes waren gekruld. Heel fijn!
Moest er drie keer iemand gehaald worden om het te proberen.
Ik weet niet wat voor apparaten ze allemaal uit de kast hebben gehaald. En ik lig daar een beetje charmant te wezen.... Heb ik weer!
Hahahaha, maar een half uur later liep ik dan toch echt mirena-loos het ziekenhuis weert uit!
Ik kon direct aan de slag volgens de gyn. Ik was bang dat ik nu nog een hele tijd moest wachten. Niet dus. Ik weet nu natuurlijk alleen niet hoe mijn cyclus eruit ziet!
Nou ja, we zien wel.
Vanavond maar vroeg naar bed...werk aan de winkel!!!

Janien, nog een paar dagen hè? Dan weet je het. Eerder testen dan je NOD heeft volgens mij geen zin. Ik ben ook niet het meest geduldige type. Ik heb bij mijn zwangerschappen iedere keer getest op de dag dat ik ongesteld moest worden.....beide positief. Dus echt langer wachten hoeft volgens mij ook niet!

Succes!

Estelle

Oeps, ik zie dat Jolanda ook al bijna kan gaan testen....
Ik zal duimen!

Estelle

He Meiden,

Allemaal veel succes met klussen!

Wil iemand mij ook weer op het lijstje zetten, op de een of andere manier ben ik er weer afgeschrapt.

Linda                   28                     ???                                 1                3                     2 zonen 3 en 2 jr

groetjes Linda

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            27 Januari                1                     3                          2 dochters 7jr en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                      38                            28 januari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.
Linda                         28                                      ?                                      ?                  3                            2 zonen, 3 en 2 jr.

Hoi Estelle,
Loopt gelijk een stuk lichter, of niet?
Hoe lang heb je de Mirena in gehad dan?

@ Jolanda, voel jij al wat? Jou NOD komt dichtbij....
Ik dacht gisteren echt dat het al raak was.
Pijnlijke borsten, zware buik met steekjes. Maar het belangrijkste...
Ik werd misselijk van de geur van koffie...
En vandaag... bijna niets meer??!
Ik sta er echt versteld van hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

@Linda, is jou zus jaloers op jou??
Lijkt me niet leuk dat ze wegloopt omdat jij geen naam voor haar baby wil
verzinnen.

Gr. Janien

He Debby,
Leuk dat jullie samen nog een kindje willen.
Wonen alle kinderen bij jullie in huis?
Hoe oud zijn ze?
Gr. Janien

Terug
Bovenaan