Derde kindje????

Hoi Janien,

Hahah, ja het loopt een stuk makkelijker!
Ik heb de Mirena 2 jaar gehad. Toen ik de vorige keer de Mirena had laten verwijderen, was ik de volgende maand gelijk zwanger. Helaas is dat niet goed gegaan. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt...

Spannend hoor, dat je al vanalles voelt. Dat ik ook, kan ik me herinneren. Een heleboel dingen komen volgens mij ook omdat je er zoveel mee bezig bent. Ik had altijd heel sterk het idee dat ik veel sneller moe was...
Maar, misselijk worden van de geur van koffie vind ik toch wel een aanwijzing...
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik ben een echte koffieleut. En bij al mijn zwangerschappen kon ik direct geen koffie meer ruiken. Bij mijn zoontje was dat voor mij al heel vroeg een teken van een zwangerschap. Bij mijn dochter had ik na drie maanden weer zin in koffie. Bij mijn zoon heb ik de hele zwangerschap geen zin meer gehad in koffie! Ben benieuwd volgende week. Wat kruipen die dagen dan maar langzaam voorbij hè?

Linda: ik ben het met Janien eens. Ik vind het niet echt een fijne reactie van je zus om zomaar weg te lopen. Zij moet jou je geluk toch ook gunnen???
Wel lief van je dat je toch bij je familie spullen bent gaan regelen voor haar. Alhoewel ik niet vind dat dat jouw taak is, begrijp ik het wel .Ik zou dat denk ik ook doen.
Beseft zij eigenlijk wel wat je allemaal voor haar doet?
Hoe staat je moeder hier tegenover? Vindt zij het gedrag van je zusje normaal??

Zo, welterusten allemaal, veel klusplezier!

Estelle

@Janien: Mijn jongens zijn 10 en 14 jaar. Ik heb samen met mijn ex co-ouderschap.   Ze zijn de ene week bij mij en de andere week bij hem. De kinderen van mijn vriend zijn 14 ( een jongen) een 22 ( meisje, vrouw??). Zijn dochter is in oktober bevallen van een dochter. Dus mijn vriend is nu dus ook een jonge opa. Wel ff schrikken voor ons hoor toen ze vertelde dat ze zwanger was terwijl je zelf ook zo graag wilt. Met mijn vriend zijn zoon loopt het niet zo lekker. Het is een apart mannetje waar ik het nu helemaal mee heb gehad. Hij liegt veel en nog veel meer problemen. Daar wil ik het niet teveel over hebben. Heeft me al genoeg stress bezorgd en ik wil me nu lekker storten op het zwanger worden.

Spannend voor ons (jantien en jolanda en mijzelf). Volgende week kunnen we hopelijk gaan testen. Zou toch wel te gek zijn als we een positieve test hebben. Ik heb nog steeds dezelfde klachten/verschijnselen. Pijnlijke borsten en gerommel in mijn buik maar toch wel anders dan een ongesteldheid en ook vele dagen eerder voordat ik ongesteld zou moeten worden. Meestal voel ik het een paar dagen voor mijn ongi maar nu rommelt mijn buik al langer. Kan natuurlijk ook verbeelding zijn, je weet op den duur niet meer wat je voelt. Hebben jullie ook zulke dingen?
Gr. Debby

Hoi hoi meiden,

Zo  erg druk geweest in huis ben gewoon met van alles bezig en kon gewoon geen tijd maken om te reageren( veel meegelezen hoor)

Ben zelf zo druk geweest dat ik niet in de gaten had dat eigenlijk vandaag me NOD is  heb voor mijn laatste zwangerschap altijd een cyclus gehad van 28 tot 30 dg en nooit langer en aangezien mijn eerste menstuatie (na mijn zwangerschap) op 25 dec (gezellig) kwam, zou ik er vanuit kunnen gaan dat ik vandaag dan op dag 30 zit..maar omdat ik mezelf geen valse hoop wil geven wacht ik (hoop ik ) toch nog geduldig af

@Estelle nou meid wel een week later en met aardig wat getrek en gefrunnik is "HET"dan toch eindelijk is verwijderd"het... nu maar afwachten wanneer jullie lekker kunnen klussen

@Janien nou ik voel ook weer van alles maar ik wil toch nog effe wachten... voel me borsten soms maar heb daarintegen ook aardig wat buikkrampen... maar toen ik gister me boterhammetje met vleesbeleg at dacht ik gatver wat smaakt dat vies... moet ook steeds plassen maar heb toch een vaag vermoeden dat me lichaam weer met me speelt... ik zie het wel..heb nog 1 test liggen voorals ik mezelf  echt gek ga maken.. stom he we gaan voor de 3e maar dit soort momenten kan je jezelf zo gek maken

@Debby Jeh spannend hoor hoop dat het niet zover komt dat je naar het zh moet maar dat je volgende week een dikke positieve test in je handen heb.. enne probeer zeker niet teveel te stressen i.v.m. je thuisituatie

@Loes he wat ben je stil of ben je te druk met klussen.. nou zet hem op

@Linda  wachten jullie nog af tot de verbouwing of hebben jullie zoiets van als het  nu gebeurd dan is het ook  goed???

Nou meiden sucses maar weer en een fijn weekend... groetjes jolanda

hoi allemaal spannend schotje dat je nog niet hedt getest dat kan ik echt niet zolang wachtten , ik ben nu inderedaad net aan het einde van mijn klusperiod dus er valt nog weinig te melden en voor klachtten is het nog te vroeg ik heb wel elke keer meegelezen. ik zit nu in de veirde ronde en dus nog net begonnen maar met elke maand neemr de spanning toch meer toe gisteren nog op kraambezoek gewweest en dan kriebelt het dubbel zo erg

succes allemaal en schotje ik hou je berichtjes in de gaten en hoop op een positieve test voor jou en laten er veel volgen

Hoi Allemaal,

@Jolanda, spannend hoor!  Wanneer ga je testen? Ik zou het knap vinden als je nog een paar dagen zou kunnen wachten. Daar heb ik het geduld niet voor.

@Debby, Vervelend dat het met de zoon van je man niet klikt. Lijkt me veel spanningen geven. Hebben jullie het alleen de kinderen verteld dat jullie samen een kindje willen? Of weet de omgeving het ook?
Ben wel benieuwd hoe jullie het geregeld hebben met slaapkamers. Hebben ze straks alle 5 een eigen kamer bij jullie?

@Wolletje, hoe gaat het bij jou?

@Estelle, weet jou omgeving dat jullie voor een derde gaan?

Gr. Janien

@Wolletje,
Zag net dat jij ook al uit de baby's bent.
Heb je er niet tegenop gezien om weer van voren af aan te beginnen.
Heb jij nog alle spulletjes bewaard? Ik heb bijna alles verkocht of weggeven aan mijn zusje.
Gr. Janien

Morning Girls....

Was hier weer lekker wakker worden maar niet heus...  ben helaas vannacht ongi geworden... Voelde het zelf al wel een beetje hoor vd week (zodra ik aan de chips ,drop.en chocola ga beginnen dan weet ik het al)  en ik heb me voorgenomen dat ik me door me lichaam niet meer in de maling laat nemen... vandaar heb ik dus met testen gewacht...

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            22 februari                  2                   3                          2 dochters 7jr en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                      38                            28 januari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.
Linda                         28                                      ?                                      ?                  3                            2 zonen, 3 en 2 jr.

Nou op naar ronde 2 en afwachten wanneer me mannetje weer thuiskomt...hoop dat ie over annderhalve week weer thuis is anders vlieg ik zelf wel naar hem toe  nee gekheid hoor mag nog niet klagen ga pas naar ronde 2 maar hoop nie dat we weer 3 jaar moeten wachten ......
@janien meid ik duim voor je voel je nog anders???
@debby en voor jouw uiteraard ook een  voel jij je nog anders dan normaal???

Andere meiden voor jullie uiteraard ook veel sucses..

Goetjes Jolanda

Hoi meiden,

Jolanda: om even antwoord te geven op jouw vraag->   we gaan niet wachten tot we de hele verbouwing af hebben. Ik heb dinsdagavond de laatste pil ingenomen, we willen nu een maandag of 2 condooms gebruiken en dan voor ene 3e gaan. Ik wil eerst de hormonen van het pil gebruik uit mijn lichaam hebben vandaar.
Soms heb ik mijn twijfels of ik al niet zwanger zou zijn: heb erg zere borsten telkens en nog een paar vage klachten die ik tijdens mijn 3 zwangerschappen ook had.
Ik ben gisteren wel weer ongesteld geworden dus mijn lichaam zal wel weer een spelletje met me spelen.

Succes met klussen.

liefs Linda

Terug
Bovenaan