Derde kindje????

@Joosie: hopelijk heb je maar 1 test nodig!

@Lies: lachen! Gaan we gelijk testen!!! Zul je zien dat we ook nog gelijk zwanger zijn en allebei 38!!! We hopen op mooi Valentijnskadoos voor onze mannetjes, he?

Hier nadert het testmoment ook. Heb al paar dagen las van lichte misselijkheid in de ochtend, wat meer afscheiding, pijnlijke borsten en een zeurende buik. Klinkt mooi he? Is het niet, dat ik al deze verschijnselen ook heb als ik ongesteld word...

Heb vandaag (slaat natuurlijk nergens op) een sensitestje gedaan. Die schijnen al 4 dagen voor je nod te kunnen testen. Nod is di of woe dus dacht, wie weet....
Ik zag geen streep, wel een lichte verkleuring in het midden als ik hem tegen het licht hield. Maar kan ook zijn dat ik zo hard met mijn ogen heb geknepen dat ik hem er zelf op heb geprojecteerd.....

Ga vast eigenwijs zijn en zondag nog een keer testen.... Ik verspil testen, weet het, maar heb geen geduld... En die nare kwalen ook, die geven vast weer valse hoop..

Succes meiden met testen morgen!!!!

Lieve meiden,

het is echt waar...ik ben zwanger!!!!!!!!!!!
Vanochtend de CB digital test gedaan en die gaf aan : zwanger, 1-2 wkn.
Mannie lag nog in bed. Ik zei: gefeliciteerd met Valentijnsdag, ik heb een verrassing voor je....ik ben zwanger. Zijn slaperige reactie: dat zei ik toch al...

Mannen, zucht. Maar goed, hij had het inderdaad al vermoed. Waarom weet ik ook niet. "mannen weten dat gewoon", zegt hij dan.

Ik ga het lijstje zo eens even aanpassen.

Wat die CB test betreft. Handig ding, ziet er ook wel sjiek uit. Ik vond het alleen wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren voor dat stomme knipperende zandlopertje stopte! En toen...paf...daar staat de uitslag. Ben van de vorige keren gewend om naar vage roze stippen of twijfelachtige strepen te kijken, dus dit is op zich wel handig. maar zo'n tekstuitslag vind ik ook wel raar. Ga dan twijfelen of dat ding het wel goed doet, hahaha.

@Lies: hoe is het bij jou afgelopen??

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
3 februari
1
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Lies
38
14 februari
1
3
1 dochter 7jr, zoon 2 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
?
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Linda                
28              
?                                  
?                  
3                  
2 zonen, 3 en 2 jr                      

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5

Ik heb het lijstje ook even op volgorde gezet.
@Nicole en Linda: lezen jullie nog mee? Hoe is het bij jullie.

Ik heb zover ik kon terugvinden de informatie aangepast. Laat ff weten als ik iets fout het neergezet, dan verander ik het.

Bij de zwangeren een kolommetje verloskundige toegevoegd, waar je de volgende afspraak bij de verlos (of gyn) in kunt vullen.

O ja en niet te vergeten:
Mijn glitters voor jullie!
************************************************************************************************************************************************************

Veel succes allemaal!!!

Hallo Allemaal

@Edith gefeliciteerd!!!!

Ook ik heb getest met de digitale clearblue en ja hoor!!!! ZWANGER!!!!!!! 1-2 weken.

Iedereen heel veel succes ik heb mezelf bij het lijstje gezet!

Lies

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
3 februari
1
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
?
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Linda                
28              
?                                  
?                  
3                  
2 zonen, 3 en 2 jr                      

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoom

Hoi Edith

Proficiat meid!!!! Wat ben ik blij voor je!!!!!
Leuk dat je nog eens informeerd hoe het met mij gaat?
Weinig tijd gehad de afgelopen week.
Nog steeds geen rode duivels maar gisteren getest en nog steeds negatief??????
Snap het niet meer, weet niet wat ik nu moet, iemand ideeen??
Vanmorgen test van kruidvat gehaald en test de volgende week zaterdag maar weer als de roodjes er nog niet zijn...
Wordt er echt helemaal gek van Hoe kan dit.
In mijn hoofd denk ik wel dat ik Niet zwanger ben, maar ik wil dan de roodjes, dan kan ik verder.

Gr. Nicole

Lies en Edith: gefeliciteerd hoor!   Wat een geweldig valentijnscadeau!

Ik zit hier te balen als een stekker! Geen ongi, niet zwanger!!!! Ik snap er niks van! Ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt Nicol!
Ik wil heel graag weten waar ik aan toe ben. Ik weet niet waar ik nu meer om baal, het niet zwanger zijn bij de eerste ronde of niet weten wat er aan de hand is???
Ik denk het laatste. Als ik gewoon ongesteld was geworden, was het even jammer, maar dan konden we weer verder.
Ik las net op een ander forum dat het na het verwijderen van de Mirena maanden kan duren voordat je weer ongesteld wordt!
HELP!!! Daar moet ik dus niet aan denken.
Het vreemde is dat ik toch ECHT een positieve ovulatietest heb gehad, ruim twee weken geleden. Dus er moet wel een eisprong zijn geweest....en als er een eisprong is geweest moet er toch ook een menstruatie volgen. Of ben ik nu gek?
Waarschijnlijk moet ik gewoon wat meer geduld hebben......
Ik maak me gewoon gelijk zorgen dat een derde voor ons niet meer is weggelegd ..

Hoe dan ook...Nicolle ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt.
Voor de zwangeren onder ons...ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe. Blijven jullie wel gezellig meekletsen?

Debby, hoe is het eigenlijk met jou?? Ben je druk aan het klussen? of is het lange wachten begonnen?

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan