Derde kindje????

He Meiden,

alle zwangeren onder ons: gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik lees nog wel mee, maar heb even wat weinig tijd om vaak te reageren. Sorry hiervoor.

Hopenlijk lukt het me snel om wat meer "aanwezig" te zijn.

liefs Linda

hoi allemaal

edith en lies gefeliciteerd en dat op valentijnsdag super!!!!

hier zijn we druk aan de klus dus wie weet wordt valentijnsdag de dag van onze bevruchting

ook de anderen veel succes

Edith en   Lies GEFELICITEERD!!!

Wow, zo gaat het snel, opeens twee dames op één dag!
Ik ga morgen of overmorgen testen...

Veel geluk allemaal!

Hoi Lies
Heb niet goed gelezen vanmiddag Jij ook proficiat met je zwangerschap!!!!!!
Sorry dat ik het eerst vergeten ben.
Hoe voel jij je en Ester hoe voel jij je?

Estelle wat een gek probleem hebben wij en inderdaad om gek van te worden....
Hoe jij het omschrijft zo vind ik het ook, niet zwanger maar wel ongesteld jammer maar je kunt verder. Niet ongesteld maar ook niet zwanger??? WAT NU????
Ik was al eerder getopt met de pil en al 2 keer gewoon ongesteld geweest en toen zijn wij er voor gegaan. (heb geen spiraaltje of iets gehad).

We wachten maar af en hopen toch stiekem op een wonder en als dat er niet in zit laat dan gauw die rode duivels maar komen.

Verder allemaal succes!!!

Gr. Nicole

Meiden,
 bedankt voor jullie lieve woorden.

@Lies: ik rol van mijn stoel van het lachen!!!! Allebei 38, allebei voor de derde keer zwanger en ook nog gelijk uitgerekend!!!!
O ja, en ook nog gelijk getest met dezelfde test, hihi.
Vond jij ook dat het zo lang duurde voor dat stomme zandlopertje ophield met knipperen?

@alle wachtenden: frusterend hoor, niet ongi, maar ook geen pos test, om gek van te worden!!!
Dan was ik altijd nog liever ongi, trakteerde ik mezelf altijd op een lekker flesje wijn.
Om de teleurstelling weg te drinken, zullen we maar zeggen.

Ik blijf hier lekker meekletsen, natuurlijk ook in de hoop dat er veel zwangeren zullen volgen en we elkaar tips kunnen geven.

Hallo allemaal.
Laat ik mij eerst maar eens even voorstellen. Ik ben 35 jaar en moeder van twee kinderen van 4 en 3 jaar. De eerste een jongen en de tweede is een meisje. Ik lees al een hele tijd met jullie mee (en begin mij zo langzamerhand een beetje schuldig te voelen om al jullie "boeiende" verhalen te lezen en zelf niet te reageren). Vanavond toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ingelogd. Als jullie er geen bezwaar tegen hebben zou ik graag met jullie mee willen praten omdat de verhalen mij zo aanspreken ook al hoor ik hier eigenlijk niet meer thuis. Ik ben nl. al zwanger (6 weken nu) mijn nod is 8 oktober. Ik zal eerlijk zijn ik lees al mee vanaf 3e week januari dus ook in de periode dat ik nog niet wist dat ik zwanger was. Mijn man en ik hebben ook best getwijfeld wel of geen derde maar uiteindelijk zijn we er toch voor gegaan en we hadden geluk in ronde 1 al zwanger.
Voor alle meiden die de komende dagen kunnen testen succes en voor degene die nog in de afwachtende fase zitten probeer geduld te hebben. (ik weet hoe moeilijk dit is)
Chrissie

Chrissie,
welkom!
Leuk dat je meedoet. Ik kan me voorstellen dat je al een tijdje meeleest. Meekletsen is nog veeeeeel leuker.
Maar, hoezo denk je dat je er niet bijhoort?
zoals je ziet zijn er al meer zwangeren. We hopen dat we straks allemaal zwanger zijn van de derde en dan lekker door kunnen blijven kletsen over alle nieuwe vragen en problemen die we merken.
ik zal je in de lijst erbij zetten!!

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
3 februari
1
3