Hallo!
Debbie: als ik jouw verhaal zo lees, voel ik me wel een heel slecht mens...
Ik was eigenlijk ook best jaloers toen ik al die zwangeren zag....
Ik mag helemaal niet zeuren of jaloers zijn. Dit was voor mij slechts de eerste ronde!
Bij mijn vorige zwangerschappen was ik steeds bij de tweede ronde al zwanger!
Als ik dan jouw verlhaal lees, dat je al zolang bezig bent om zwanger te worden...
Dan schaam ik me wel dat ik zulke gevoelens heb. Echt, ik gun het iedereen hééél erg hoor! En ik ben ook altijd heel nieuwsgierig als ik weet dat iemands NOD nadert....
Ik ben ook heel blij voor iedereen, maar juist omdat ik niet weet waar ik nu aan toe ben, voel ik ook wat jaloezie! Gelukkig ben ik vandaag alweer in een veel betere stemming. Dus nogmaals, voor alle zwangeren onder, een heel gemeend proficiat! Duimen jullie de komende tijd voor ons mee? En dan vooral voor die mensen, zoals Debby die al zóóó lang bezig zijn! Debby, ik heb trouwens wel respect voor jou zeg... ik geloof dat ik niet eens mee zou kletsen op zo een forum, waar de één na de ander zwanger wordt en dan ook nog eens voor alle anderen duimen! Petje af. Ik vind jou wel een heel mooi mens.
Hier gaat nog alles zijn gangetje. Geen ongi, niet zwanger.
Ik heb zo een idee dat mijn menstruatie wel al geweest is. Maandag en dinsdag had ik echt ontzettende krampen en hééél klein beetje bloed. Misschien dat mijn eisprong te snel na het verwijderen van de Mirena was en dat het zich niet goed genoeg heeft kunnen innestelen, waardoor er ook geen echt menstruatie op volgt......(klinkt logisch, toch?)
Ik ga me nu dus maar niet meer te veel richten op een menstruatie .....maar ik ga er maar eens voorzichtig van uit dat mijn cyclus nu gewoon weer opnieuw begonnen is. We gaan de komende weken gewoon weer fijn aan de klus en zien het dan wel.
Ik heb me op de één of andere manier teveel gefocust op het moment van zwanger worden. Ik wilde zo graag dit jaar uitgeteld zijn.....of in ieder geval vóór mijn 35 ste. (in november) Waarom? Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb ergens teveel haast. Misschien wel omdat ik bang ben dat mijn gezondheid straks achteruit gaat en het dan te laat is??? Terwijl daar eigenlijk nog niet echt een aanleiding voor is.
Ik moet het tijdstip dus maar gewoon eens los laten. Of ik nu 35 of misschien wel 36 ben.....we gaan voor een derde. Als het ons gegund is, dan komt die er wel...
Zo, tot zover mijn filosofisch verhaaltje!
Debby, vanaf vandaag duim ik extra voor jou, goed?
Groetjes Estelle