Derde kindje????

Hallo Edith,

Bedankt dat je mij op de lijst hebt geplaatst. Je hebt ook gelijk ik pas uitstekend in het lijstje zelfs op dezelfde datum uitgerekend als Janien. Het lijkt me leuk ervaringen met jullie uit te delen vooral omdat in mijn omgeving niemand op de hoogte is van mijn zwangerschap en er zeker ook geen rekening mee houden. Ik heb in het verleden wel eens geroepen dat ons gezin met 2 kinderen compleet was! Niets blijkt minder waar.
Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap toch extra special op zo'n valentijnsdag!
Chrissie

Haihai,

Allereerst Edith en Lies van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers. Mag dat? Hebben afgelopen week weer geklust maar ik ben zelf niet zo positief. Volgende week pas mijn NOD maar ik ben bang dat ik niet als 3e 38-jarige bij jullie kan aansluiten. Stom he, heb gewoon zo'n gevoel.
Welkom Chrissie, gezellig dat je mee komt kletsen met ons. Vervelend Esther en Nicole dat jullie nog steeds niets weten. Dan kan je inderdaad maar beter ongi worden want van die onzekerheid wordt je ook gek.
Misschien dat mijn negatieve gedachte juist eindigt in iets positiefs. Hoop het zo anders moet ik mijn volgende ongi gaan beginnen met de hormoontabletten om te starten met IUI. We wachten het wel weer af. Wil iemand mijn aantal pogingen invullen in de lijst. Dit is de 6e keer na de miskraam en al heel veel sinds het begin ( in september 3 jaar) en na verwijderen cyste de 12 e keer. Maar zet maar een 6je. Dan klinkt het nog een beetje positief.

Gr. Debby

@debstars je weet het nooit hoor ik ben met mijn zoon 11/2 jaar bezig geweest en nu dit ik had het totaal niet verwacht, ik heb 1 keer geklust de hele maand ga maar na hoe klein de kans dan is. Maar toch wel dus het zegt niets hoor.

@Edith ja dit is inderdaad bijna niet te geloven alles hetzelfde zeg! Ben heel benieuwd maar ook heeeeel erg bang om zo ziek te worden was jij trouwens misselijk bij jou zwangerschappen?

voor de meiden die in onzekerheid zitten let op sommigen testen pas na een week positief!

Succes
Lies

Hallo!

Debbie: als ik jouw verhaal zo lees, voel ik me wel een heel slecht mens...
Ik was eigenlijk ook best jaloers toen ik al die zwangeren zag....
Ik mag helemaal niet zeuren of jaloers zijn. Dit was voor mij slechts de eerste ronde!
Bij mijn vorige zwangerschappen was ik steeds bij de tweede ronde al zwanger!
Als ik dan jouw verlhaal lees, dat je al zolang bezig bent om zwanger te worden...
Dan schaam ik me wel dat ik zulke gevoelens heb. Echt, ik gun het iedereen hééél erg hoor! En ik ben ook altijd heel nieuwsgierig als ik weet dat iemands NOD nadert....
Ik ben ook heel blij voor iedereen, maar juist omdat ik niet weet waar ik nu aan toe ben, voel ik ook wat jaloezie! Gelukkig ben ik vandaag alweer in een veel betere stemming. Dus nogmaals, voor alle zwangeren onder, een heel gemeend proficiat! Duimen jullie de komende tijd voor ons mee? En dan vooral voor die mensen, zoals Debby die al zóóó lang bezig zijn! Debby, ik heb trouwens wel respect voor jou zeg... ik geloof dat ik niet eens mee zou kletsen op zo een forum, waar de één na de ander zwanger wordt en dan ook nog eens voor alle anderen duimen! Petje af. Ik vind jou wel een heel mooi mens.

Hier gaat nog alles zijn gangetje. Geen ongi, niet zwanger.
Ik heb zo een idee dat mijn menstruatie wel al geweest is. Maandag en dinsdag had ik echt ontzettende krampen en hééél klein beetje bloed. Misschien dat mijn eisprong te snel na het verwijderen van de Mirena was en dat het zich niet goed genoeg heeft kunnen innestelen, waardoor er ook geen echt menstruatie op volgt......(klinkt logisch, toch?)
Ik ga me nu dus maar niet meer te veel richten op een menstruatie .....maar ik ga er maar eens voorzichtig van uit dat mijn cyclus nu gewoon weer opnieuw begonnen is. We gaan de komende weken gewoon weer fijn aan de klus en zien het dan wel.
Ik heb me op de één of andere manier teveel gefocust op het moment van zwanger worden. Ik wilde zo graag dit  jaar uitgeteld zijn.....of in ieder geval vóór mijn 35 ste. (in november) Waarom? Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb ergens teveel haast. Misschien wel omdat ik bang ben dat mijn gezondheid straks achteruit gaat en het dan te laat is??? Terwijl daar eigenlijk nog niet echt een aanleiding voor is.
Ik moet het tijdstip dus maar gewoon  eens los laten. Of ik nu 35 of misschien wel 36 ben.....we gaan voor  een derde. Als het ons gegund is, dan komt die er wel...

Zo, tot zover mijn filosofisch verhaaltje!
Debby, vanaf vandaag duim ik extra voor  jou, goed?

Groetjes Estelle  

@Hoi Lies en Edith: Van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. En wat superleuk dat alles zo hetzelfde is.

@Chrissie: kom er gezellig bij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch.

@Estelle: ik ben inderdaad ook wat ongeduldig, omdat ik ook graag voor mijn 35-ste wil bevallen. Dat gaat me sowieso niet meer lukken; in mei word ik 35. Maar voor mijn 36-ste heb ik nog een kans.

Hier is alles ook rustig; mijn ei is nog niet geweest, dus ik kan nog niks zinnigs melden. Zou iemand mij trouwens in het tabelletje wllen zetten. Ik heb het eindeloos geprobeerd, maar ik krijg er niet zo'n mooi lijntje ertussen om mezelf er in te zetten.

goed weekend

GreetZ

Chrissie welkom en gefeliciteerd!

Estelle, zo herkenbaar. Ben ook stikjaloers, maar heb daar totaal geen reden voor. Heb twee prachtige dochters en was altijd binnen 4 maanden zwanger.
Maar nu voel ik op de één of andere manier meer haast. Het lijkt me leuk als er niet te veel tijd tussen de kids zit en ook ik word ouder.
We begonnen van de zomer met de hoop op een zomerkindje. Toen werd ik 3 maanden later zwanger, maar kreeg een miskraam in dec. Nu al weer 3 rondes verder, maar niks... Vandaag een testje gedaan, negatief... Heb nod pas dinsdag, maar had zo'n sensitest (kan al vanaf 4 dagen voor nod testen). En promt heb ik ook ongi krampen en pijn in mijn onderrug..
We hadden zo ons best gedaan en ook zeker een goede timing (had ovu test gebruikt). Maar ja, het wondertje mocht nog niet geschieden.
Estelle, ik heb bij die miskraam in dec ook maar een mesntruatie van 2 dagen gehad. Kan dus inderdaad.

En dan lees ik mijn verhaal terug en denk ik: wat een haast..... Geniet er nou maar van dat het hopelijk weer een keer gaat gebeuren en dát je man het ook wilt!!! (was hier in huis lange tijd een hele discussie!).
Ik wil het écht meer los gaan laten, misschien ook maar geen ovu testen meer kopen.

Hoi allemaal,

Ik ben 32 (april 33) en heb twee kids, twee zoontjes een van 4 en een van 18 maanden. Heel gezellie hier. Wij zijn dus ook bezig voor een derde kindje. Ik heb 24 december mijn Mirena eruit laten halen en 2 februari ben ik eindelijk ongesteld geworden, zodat we kunnen beginnen met zwanger worden. Mijn vruchtbare periode is nu dus en we zien het wel hoe het gaat, probeer er ook niet zo erg mee bezig te zijn (moeilijk hoor). Mijn NOD is dus ergens 6 maart ofzo. Ben heeeeel erg onregelmatig, dus dat is altijd weer een verrassing.

Mag ik meekletsen? Lijkt me erg leuk om met jullie te kletsen, zitten in het zelfde schuitje en allemaal gaan we voor een derde kindje!! Wat bijzonder toch he. Mijn man is trouwens een halfbloedje, maar aan mijn kinderen niet te zien helaas, donkerblond en zo wit als sneeuw. Hihihihi.

tot snel

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
3 februari
1
3