Derde kindje????

@Greet:
als je jezelf in de lijst wil toevoegen moet je eerst op de spraakbalonnetje naast de lijst klikken
Door een rechtermuisklik in de tabel kun je rijen toevoegen op de juiste plek.

Geef anders ff je info, die heb ik nl niet....

Lieve wachtenden, ik snap jullie jaloezie. Zou ik ook zijn.
Ik ben pas net zwanger, dus vind het ook nog erg spannend, of alles wel goed zal gaan.
@Lies: begin al flink moe te worden. Misselijk nog niet gelukkig. Dat was ik wel erg in mijn eerste zwangerschap. Tijdens de tweede zwangerschap was ik 9 maanden heel erg moe. Daar zie ik meer tegenop. Ik heb best een drukke, verantwoordelijke baan en met twee kinderen al thuis...pfffffffffff. maar goed, sta er wel veel relaxter in.

Overigens nog een nadeel van de CB digital test voor wie hem gaat gebruiken: de batterij is na 24 uur op!!!! Dus de leuke tekst dat je zwanger bent is de volgende dag al verdwenen!!! Wie iets wil bewaren raad ik dan ook aan er een fotootje van te maken.

Hallo allemaal

Dank voor jullie felicitaties.
@Edith was jij ook ze misselijk bij de eerste en bij de tweede dan? Wanneer begon die misselijkheid bij jou want daar ben ik zooooo bang voor.  Ging het bij jou ook  over na 3 maanden?  Ik ben bij de eerste extreem ziek geweest bij de tweede wat minder maar allebei de keren ziekenhuisopname zo erg.
Ik hoop dan nu maar dat het weer minder is dan bij de eerste twee zodat het wat dragelijker wordt.

liefs
Lies

@Lies.
Ik kan me voorstellen dat je tegen de misselijkheid opziet. Ik was vn. tijdens de eerste zw schap misselijk, ook veel overgeven, maar dat hield na 3 mnd op. Tijdens de tweede zwangerschep weinig misselijkheid maar wel extreem moe. Daar zie ik juist tegenop.

Maar wat heftig dat jij 2 keer in het ziekenhuis hebt gelegen door de misselijkheid! Tja, weet niet hoe het nu gaat. Denk maar zo: iedere zwangerschap is weer een nieuwe.

Ik heb overigens vandaag nog maar een Kruidvat test gedaan. Heb weinig klachten. Lust nog heerlijk bakkie koffie. Wel wat gespannen borsten en buikpijn. Nu die stomme digitale test het niet meer doet wou ik toch nog graag een positieve test zien, hahaha.
Gelukkig een plusje!
Ik kan me trouwens voorstellen dat er meiden zijn die moeite hebben met de KV test. Wat een achterlijk vaag plusje wordt dat zeg! En ik ben vandaag al 2 dgn over tijd...

Edith dan moet je die van de apotheek nemen waarmee je 10 dagen te vroeg kan testen.
Ik ben nooit erg moe geweest maar ja ik lag ook altijd in bed dus. Ik hoop wel echt dat dat nu dan een keer anders is hoor want dat is echt een angst. Maar goed eerst maar eens kijken hoe die eerste weken gaan want het blijft altijd spannen toch.
Lies

Hai meiden,

Estelle: je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Voor mijn gevoel ben ik pas echt bezig na het weghalen van cyste vorig jaar februari. De tijd daarvoor had ik niet echt het gevoel dat het zou lukken omdat je na een hersteloperatie van de man niet zo'n grote kans hebt om zwanger te raken. Tis dat ik nu wel eenmaal zwanger ben geraakt en nu heb ik ook zo van "en nu zou het ook lukken ook". Je verlegt steeds je grenzen. Ik was ook 35/36 toen we hiermee begonnen en nu ga ik ook steeds weer een stapje verder. Had vandaag trouwens een beetje bruinig bloedverlies. Helaas heb ik eigenlijk vaak tussentijdse bloedingen dus ik kan er niet veel van zeggen. We gaan allebei toch vol goede moed verder, jij na het weghalen van je Mirena en ik met het starten van IUI.

Lies: hopelijk ben je nu niet zo misselijk tijdens deze zwangerschap. Raar he, dat je bij de ene zwangerschap zo lang moet wachten terwijl de andere vrij snel raak is. Bij mijn eerste was ik bij de 2e poging zwanger en bij de 2e bij de 6e ( dat vond ik toen al lang duren ). Maar ja, ik heb natuurlijk nu een ander mannetje.

Edith: inderdaad, nu ben je zwanger en dan heb je nog geen rust. Is het ook weer een beetje eng toch? Kan je je weer druk maken om andere dingen. Niet doen hoor, ga er lekker van genieten, tis toch zo'n mooi iets.

Nou andere meiden, we blijven positief he, bij ons gaat het zeker ook lukken.

Gr. Debby

Hoi
Even een nieuwtje van mij. De rootjes zijn er. Nu weet ik eindelijk waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder. Hoef ik me niet meer zo druk te maken.   Nu wachten tot de rootjes weg zijn en op naar de 2e ronde.
Ga nu snel naar de jongste deze huilt.

Gr.Nicole

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2009 00:03:39'));

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Linda                
28              
?                                  
?                  
3                  
2 zonen, 3 en 2 jr                      

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoom

@ Edith en Lies; hardstikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een verrassing zeg!

Mijn NOD nadert (zaterdag) maar wil eigenlijk ook zaterdag pas testen met de Sensitest.  Als ik mijn nieuwsgierigheid kan weerstaan
De vage klachten zijn weer over dus ik vermoed dat er niks is. Ik voel me verder goed, wel wat pijnlijke borsten maar dat heb ik ook tegen de tijd dat mijn NOD is.

@ overige meiden; kop op, hou vol!   We steunen elkaar!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan