Derde kindje????

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
12 februari
1
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Lina
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoom

Naam
Leeftijd
NOD
Ronde
Kindje
Kids

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
10 maart??
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
17 februari
?
3
2dochters

Joosie
33
21 februari
1
3
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4 jr

Jolanda
32
22 februari
2
3
2dochters, 7jr en 8 mnd

Debby
38
24 februari    
6
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
5 maart?
2
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Lina
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd
Uitgerekend op
Kids
Verloskundige
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Edith
38
25 oktober
2 dochters, 3 en 5

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoom

Hallo allemaal!

Ik heb het lijstje maar eens aangepast.
Nicolle, ik zou bijna zeggen proficiat met je rd'tjes.
Blijft natuurlijk een teleurstelling, maar nu heb je wel zekerheid.
Ik ga er maar eens voorzichtig vanuit dat ik "gewoon"ongesteld ben geweest en dat volgende week mijn klusweek wordt.....
Al proberen we ons daar maar niet teveel mee bezig te houden. Ik weet het tenslotte niet helemaal zeker. Vandaar ook de vraagtekens bij 10 maart!
Ik merk dat ik me er wel langzaam bij neer heb gelegd dat ik de tijd maar een beetje los moet laten. Belangrijker is het feit dat we zeker weten dat we voor een derde gaan....
Of ik nu 34 of 35 ben of misscien zelfs 36???Maakt toch niet veel uit. Al hoop ik eerlijk gezegd niet dat het zoooo lang gaat duren....

Suuces iedereen met klussen of met de eerste zwangerschapkwaaltjes....

Estelle

Nicole: ene kant inderdaad fijn de de rd's er zijn. Gewoon positief blijven en op naar de volgende maand.
Bij mij geen bloedverlies meer geweest. Ben er ook niet zo mee bezig als de afgelopen maanden. Voelt voor mezelf wel wat rustiger. We wachten weer gewoon rustig af.

Gr. Debby

Hallo meiden jemig na een week (wel af en toe meegelezen)is er hier heel veel gebeurd ,veel nieuwe mama's en wat zijn er al veel zwanger.....(goed teken andere meiden die nog niet zwanger zijn we  zitten op een vruchtbare topic)

Allereerst dus alle zwangeren van harte allemaal en ik wens jullie hele goeie 8.9.maanden toe....

Ik ga niet iedereen apart nemen (ben ik morgen nog niet klaar en het komt vanzelf wel weer op gang) maar alle nieuwe meiden van harte welkom en degene die nog niet zwanger zijn  hierbij heel veel sucses.

Estelle wat vaag bij jouw is dat normaal na het verwijderen van de mirena????

Nou me mannetje is dus vorige week zaterdag vertrokken maar zit nu nog steeds in een hotel te wachten om naar het booreiland te gaan jullie snappen zeker wel dat ik een beetje  ben had ie net zo goed nog hier kunnen scoren

Ik ga nog proberen om alles rustig terug te  lezen morgen  maar nu hou ik het voorgezien, ben namelijk vorige week met me toch maar met me dieet begonnen en ben daar best wel moe van ik ben echt een zoete kauw en nu ik dat niet mag kan ik maar beter in me bedje liggen voor het geval dat ik voor gaas ga.......
Twee jaar geleden was ik ook begonnen (in een dieetkliniek )heb het toen maar 3 wk gedaan want ik was  onverwachts zwanger..
Het is dus toch waar als je je gedachten ergens anders op focus dan kan het sneller gaan dan dat je er teveel mee bezig bent....

Meiden fijne avond en tot gauw

Liefs Jolanda  

Hoi Schotje,
Hopelijk helpt het als je je focus inderdaad even verlegd. Wie weet!

Edith, ik wilde jou wat vragen...
Ik zie dat onze situatie een beetje hetzelfde is (met twee dochters, redelijk dicht op elkaar).
Heb jij veel twijfels gehad over het wel of niet een derde kindje?
Ik ben  met heel mijn ziel bezig om zwanger te worden, maar soms (vooral na mijn miskraam)   denk ik wel eens "wat doe ik mezelf aan!" We hebben twee gezonde dochters die samen echt een team vormen en heel af en toe denk ik wel eens of het er allemaal wel per se leuker op wordt als er een derde bij zou komen.

Beetje raar natuurlijk omdat je al zwanger bent. Maar heb jij ook wel eens twijfels gehad en zo ja, werd je daar niet onzeker van?  Ik weet heel zeker dat ik er nog een kindje bij wil, maar toch vraag ik me wel eens of hoe het er dan uit zou gaan zien. Twee meiden met weinig tijd ertussen en dan evt. een jongetje met minstens 3 jaar ertussen of nog een meid.

Misschien dat de andere meiden daar ook een mening/gevoel bij hebben?

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld.. Maar test was wéér negatief vandaag.

@dreamer.
Ik kan helemaal met je meevoelen! Tussen mijn meisjes zit nog geen twee jaar.
Voordat ik kinderen kreeg wilde ik er altijd drie. toen ik twee dochters redelijk dicht op elkaar had vond ik het toch best druk. Ook ben ik zelfstandig ondernemer, dat betekent dat ik eerst 2 jaar verzekerd moet zijn bij een arbeidsongeschiktheidsverzekering voordat ik recht heb op een zwangerschapsuitkering. Ik heb dus wat langer gewacht.
Toen ik het gevoel had voor een derde te willen gaan, zat mijn man net in een drukke periode met werk en opleiding en zag hij het niet zitten.
we hebben dit eens goed uitgepraat en uiteindelijk besloten dat ik met de pil zou stoppen. De vorige twee keer was ik de 2e ronde zwanger, maar ik dacht dat het nu wel veel langer zou duren omdat ik 38 ben. Maar goed, de 3e ronde raak, met maar 2 x klussen die maand.
Ik ben echt superblij. Weet dat het mijn laatste zwangerschap zal zijn en geniet er echt van. Maar ook dezelfde onzekerheid als jij. Als de baby komt zijn mijn dochters inmiddels 4 en 6. Zij zijn ook zo'n team met hun tweeen. Maar volgens mij gaan ze het geweldig vinden, een broertje of zusje erbij. Ik hoop bijna op nog een meid, want een jongen met 2 oudere zussen, das toch wel sneu, hahaha. Nou, gelukkig hebben we het niet voor het zeggen.
Ik wacht nog een tijdje voordat ik het mijn dochters vertel. Ze kunnen hun mond toch niet houden. Ik ben ook altijd bang dat het mis gaat. Maar ja, dat hebben we ook niet in de hand.
Het voordeel van het leeftijdsverschil is dat de meisjes al veel zelf kunnen en overdag naar school gaan.
Soms denk ik wel, waar begin ik aan, maar ik weet ook dat ons kindje heel welkom is en zich prima in ons leven in kan voegen.
Dreamer, we zijn toch ervaren moeders? We laten ons niet zomaar van slag brengen?! Hoop dat je snel zekerheid krijgt...en anders heb je nog tijd genoeg, ik ben al 38!!
Liefs,

Edith

Terug
Bovenaan