A
Anoniem
Guest
@ Janien,
Hier schelen de oudste en de middelste 3 jaar en 3 mnd..en de tweede en de derde 4 jaar en 7 mnd.
Kids vinden het vnl leuk, zo'n klein zusje, zijn gek op haar. Ze zit natuurlijk wel regelmatig aan hun spullen, en dat vinden ze dan weer niet echt leuk..Ze zeggen dan weleens'' ik wou dat ze groot was''
Overdag is Lieve, zo heet de jongste..alleen thuis met mama, en dat is heerlijk..
Ze kent de namen van de andere twee al een tijdje, en klinkt zo schattig he!
Praktisch in huis gezien, hebben we destijds de zolder verbouwd en daar slapen we nu zelf.
Zo hebben de kids ieder toch een eigen kamer, en is het vol!
Twee op een kamer lijkt me niks!
Jij hebt een tweeling?
Gaaf hoor, en idd als er met een derde een vierde bijkomt...komt ook dat wel goed..Zou wel bijzonder zijn he!
@Estelle, jij dus nog niet begonnen..
Het blijft spannend, maar je hoeft je uiteraard niet te verdedigen voor je keus he!
Bij de nacontrole afspraak die ik ooit had bij de vk, zei ik nog'' Nou, dit was het dan he..meer komen er niet..''
Zegt ze lachend'' Ach, dat weet je maar nooit!!''
Ik denk nu dat het zo goed is, maar ik werk met kleintjes..en het blijft zoooo leuk..
Alleen ben ik me er wel bewust van dat dat altijd zo zal zijn..ook na een vierde..haha
Dus meer kans dat het gewoon zo blijft.
Nu weten we wat we hebben denk ik maar..
Huis past nog, auto past nog etc..
Je weet financieel ook nooit hoe het loopt..en het kost straks genoeg.
Ik lees lekker mee, en geniet mee voor jullie!
haha
Vind dit onderwerp natuurlijk ook erg leuk.
Gr Rina
Hier schelen de oudste en de middelste 3 jaar en 3 mnd..en de tweede en de derde 4 jaar en 7 mnd.
Kids vinden het vnl leuk, zo'n klein zusje, zijn gek op haar. Ze zit natuurlijk wel regelmatig aan hun spullen, en dat vinden ze dan weer niet echt leuk..Ze zeggen dan weleens'' ik wou dat ze groot was''
Overdag is Lieve, zo heet de jongste..alleen thuis met mama, en dat is heerlijk..
Ze kent de namen van de andere twee al een tijdje, en klinkt zo schattig he!
Praktisch in huis gezien, hebben we destijds de zolder verbouwd en daar slapen we nu zelf.
Zo hebben de kids ieder toch een eigen kamer, en is het vol!
Twee op een kamer lijkt me niks!
Jij hebt een tweeling?
Gaaf hoor, en idd als er met een derde een vierde bijkomt...komt ook dat wel goed..Zou wel bijzonder zijn he!
@Estelle, jij dus nog niet begonnen..
Het blijft spannend, maar je hoeft je uiteraard niet te verdedigen voor je keus he!
Bij de nacontrole afspraak die ik ooit had bij de vk, zei ik nog'' Nou, dit was het dan he..meer komen er niet..''
Zegt ze lachend'' Ach, dat weet je maar nooit!!''
Ik denk nu dat het zo goed is, maar ik werk met kleintjes..en het blijft zoooo leuk..
Alleen ben ik me er wel bewust van dat dat altijd zo zal zijn..ook na een vierde..haha
Dus meer kans dat het gewoon zo blijft.
Nu weten we wat we hebben denk ik maar..
Huis past nog, auto past nog etc..
Je weet financieel ook nooit hoe het loopt..en het kost straks genoeg.
Ik lees lekker mee, en geniet mee voor jullie!
haha
Vind dit onderwerp natuurlijk ook erg leuk.
Gr Rina