Derde kindje????

Bedankt Janien

En Loes welkom hier en veel sucses.... trouwens zag dat je tot nu toe de benjamin bent  

Ik  voel hier al buikkrampen...dit word mijn tweede(hopelijk niet) menstruatie pas na de bevalling van Taylor(02-05-08) nu baal al ik alweer van het krampgevoel, nog een voordeel als je borstvoeding geef ik heb hier echt al die mnd geen last van gehad
net chips chocola en drop naar binnen gewerkt....  

He Meiden,

Bedankt voor jullie recaties: het sterkt mij in het gevoel dat ik al had. Mijn zusje moet zelf maar zorgen dat ze de boel voor elkaar krijgt.
Ik ben het helemaal met jullie eens dat je niet rijk hoeft te zijn om aan een kindje te beginnen, maar als je al geen geld hebt om 2 kerstboomjes te kopen (even een voorbeeld) vraag ik me af hoe je het wil gaan doen als de kleine er is met voeding en luiers enzo. Mijn zusje is trouwens gisteravond komen vertellen dat ze zwanger is.

Even wat gegevens van mij:

naam     leeftijd   NOD   ronde   hoeveelste   kids
Linda       28           ???         1               3                                2 zoons 3 en 2 jaar  

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                          29 Januari                  1                      3                          2 dochters, 7 jaar
Jolanda                    32                            27 Januari                    1                     3                          2 dochters 7 jr  en 8mnd
Estelle                     34                           ???                                             1                      3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr
Loes                           29                            6 februari                        4                      3                           2 zonen, 4 en 2 jr  Linda                   28                     ???                                 1                3                     2 zonen 3 en 2 jr

Hoi Linda heb je er bij gezet...

Wat is het rustig vandaag hoop dat alles goed gaat met iedereen....

@Estelle weet precies hoe je voelt over het uitlenen zo heb ik ook al het een en ander kapot ,vies of helemaal niet terug gekregen.. ik ben altijd zuinig op onze spulletjes maar een ander helaas niet(niet iedereen hoor) Voor onze kleinste hebben we alles van fisher price rainforest en hele leuke roze fisher price meiden spullen (hier niet te koop komt uit schotland komt mijn man vandaan) en mijn man zei gelijk we lenen niets uit...

@Tess zijn jullie gelijk na de geboorte van juullie dochter begonnen???

@Linda jeh in elk geval wel gefeliciteerd met je zus.. hoe is je gevoel nu over de situatie van jullie baby-uitzet nu je weet dat je zus zwanger is???? Denk aan jezelf, de beslissing om aan kinderen te beginnen is een hele stap en ook het financiele plaatje en jullie hebben dat toen met 1e en 2e opgebouwd en dat word nu hopelijk ook voor jullie 3e wondertje

Groetjes Jolan

Hoi allemaal bedankt voor het me toevoegen in het lijstje janken en schotje nu ben ik niet meer de bejamin en trouwens in april word ik al 30:). Wij zitten nu in ode klusperide dus vroeg naar bed:). Groetjes mij

O sorry ik bedoel janien en niet janken en sorry voor de andere fouten ik typ vanaf de i pos en dat is soms lastig doei:)

Linda, gefeliciteerd hoor met je zus! Ik hoop wel dat je je nu niet verplicht voelt om zelf te wachten nu je zus zwanger is!

Nog twee nachtjes slapen en dan kunnen we ook eindelijk aan de slag.
Vorige week belde een vriendin van me op dat ze zwanger is en gisteren weer een vriendin!!! Allemaal eerste kindjes!!!!
Volgens mij hangt er iets in de lucht!!!

Groetjes
Estelle

Hoi Linda,
Gefeliciteerd met je zus.
Heb je haar al verteld dat ze je spullen niet kan lenen?
Ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.
Gr. Janien

Hoi Jolanda,
Zag dat jou NOD 2 dagen voor die van mij is.
Ik had me voorgenomen om geen zwangerschapstest te kopen, maar het begint
toch wel te kriebelen. Wil het liefst zo snel mogelijk weten.
Ik zag op internet dat er ook tests zijn die je 4 dagen voor je NOD kan gebruiken.
Hebben jullie daar ervaring mee?
Gr. Janien

Terug
Bovenaan