Derde kindje????

Hallo

Pff, het wordt tijd dat ik weer eens ga werken, hahah
Ik loop nu de hele dag op dit forum te neuzen.....het wordt ook steeds gezelliger hier!

Nou janien, wij hebben dus dezelfde mening wat Linda betreft!

Ik sta ook altijd voor in de rij als ik anderen iets kan uitlenen. Maar ik ben daardoor al een paar keer flink op mijn neus gevallen.
Na mijn eerste zwangerschap, was een vriendin van me zwanger. Zij vroeg of ze wat zw.kleren van me mocht lenen. Prima, dacht ik waarom niet?

Nou , krijg ik mijn lievelings-zwangerschaps-spijkerbroek (is dit wel een echt woord? hahaha) terug met een MEGA-vlek op de knie!!! Heel fijn!
Ze verontschuldigde zich er nog niet eens voor.
Ik zag het pas een jaar later toen ik zelf weer zwanger was.

Toen ik mijn zoontje kreeg, kreeg ik van haar allemaal kleertjes te leen. Zij heeft ook een zoontje.
Daarna kreeg ze een meisje.....dus vond ik dat ik haar ook maar een paar kleertjes moest lenen. Ik sukkel!!!!!!!

Kreeg ik de kleren terug. Waren er twee kapot!!! Van een mutsje was een touwtje af en van een truitje waren twee knoopjes weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker dan. Van mijn man heb ik nu een spullen-uitleen-verbod!!!!!!(weer een nieuw woord)

Janien, veel succes met verbouwen.
Voor ons staat de verbouwing ergens in het voorjaar gepland.
We gaan er idd. ook twee ruimtes van maken en er komt een dakkapel in.

Anne, wat super zeg 5 kinderen!
Ik ben wel benieuwd hoe je die allemaal een plekje hebt gegeven.
Stapelen???
Ik neem aan dat de tweeling samen op één kamer ligt?

Groetjes Estelle

Hoi meiden,

Had vanmorgen  een  verhaal getikt  nog effe voordat ik naar mijn afspraak moest en i.p.v. plaats bericht tik ik sluiten.... dom he

Gezellig het wordt steeds drukker hier ...

@rina wat leuk dat je je ervaring met ons wil delen en wat heerlijk dat jullie zo'n lekkere praattante hebben volgens mij wordt dat alleen maar leuker.. de oudste sleept de kleine zeker overal mee naar toe????  hier wel hoor ze is zo blij met dr zusje
@janien ik vertrouw mijn gevoel niet meer  het heeft me te vaak in de maling genomen of misschien was ik er teveel mee bezig.. meid ik hoop het van harte.. spannend ga je voor een derde heb je er straks 4..  ook leuk als je samen met je zus zou lopen..
@estelle gelukkig ben je van je griep af en kan je aftellen naar donderdag..
wat lief dat je man er ook zo mee bezig is.. leuk hoor ben je misschien  rond de kerst met z'n 5jes...
@linda welkom hier en wat estelle  en de rest al aangeeft  je hoeft niet rijk te zijn om voor een kindje te zorgen maar als je helemaal niks heb en verwacht dat je het 1 en ander krijgt dan zou ik me toch zorgen gaan maken hoe dat straks afloopt .. meid kies voor je eigen gevoel en laat je hier niet van weerhouden.....
@tess ook jij welkom hier en zo te zien zijn onze jongste dezelfde leeftijd taylor is van 2 mei dus bijna 9mnd..

Werkt verslavend he zo'n forum even de oudste naar turnen brengen

groetjes

Janien vergeet er net bij te zeggen dat wij nu dus bezig zijn voor een derde uk...

Misschien is het leuk om een lijstje te maken met onze maandelijkse gegevens???

Groetjes jolanda...  

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde                Kindje                   Kids

Janien                        35                          29 Januari                1                                3                            2 dochters, 7 jaar

Hoi Jolanda en de rest,
Hierbij een lijstje.
Voegen jullie jezelf toe?
Gr. Janien

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde                Kindje                   Kids

Janien                        35                          29 Januari                1                                3                            2 dochters, 7 jaar
Jolanda                    32                            27 Januari                  1                               3                           2 dochters 7 en 8mnd

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                          29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar
Jolanda                    32                            27 Januari                  1                     3                          2 dochters 7 en 8mnd
Estelle                     34                           ???                                    1                       3                       1 dochter,1 zoon,4en2jr

Hoi

Ik ben loes en wil graag met jullie meepraten wij hebben 2 zoons van vier en half en bijna drie jaar en we zijn nu in de vierde ronde voor de derde maar ik herken jullie twijfel wel we willen het heel graag maar het is soms ook al druk met 2 maar toch hebben er besloten er voor te gaan mijn bod is 6 feb en ik ben 29 jaar

Veel succes en tot gauw

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                          29 Januari                  1                      3                          2 dochters, 7 jaar
Jolanda                    32                            27 Januari                    1                     3                          2 dochters 7 en 8mnd
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr

Terug
Bovenaan