Derde kindje????

@crazygirl: ik zit een beetje met hetzelfde. Ik had maandag mijn nod, maar werd pas donderdag echt ongi. Ik ga nu maar uit van donderdag.

@Estelle: ergens goed, maar ergens ook wel jammer dat je het nog niemand verteld had, misschien. Bij mijn miskraam wist inderdaad niemand ervan, en moest ik het achteraf vertellen en dat vond ik ook niet erg leuk. Alleen was dat toen de eerste keer, waarmee meteen duidelijk werd dat we voor een kindje gingen. En dat vond ik bij sommigene al helemaal niet leuk.
Wel een bikkel trouwens dat je met paracetamol gewoon bent gaan werken.
Ik heb destijds ook geen stolsels verloren, maar wel meer bloed dan bij een gewone menstruatie.

Hier verder geen nieuws; ben lekker ongi, haha. De krampen zijn voorbij en nu is het weer als normaal; geen klachtjes.

groejtes
greet

@wendy. Meid wat een spanning zo he? Pfff, zo weet je niet waar je aan toe bent. Ik hoop op een pos test voor je!!

@greet. Ik ga nu niemand vertellen over de miskraam. Ik vertel het wel tegen de tijd dat ik weer zwanger ben. Mijn moeder zou volgens mij alleen maar gaan huilen, terwijl ik er toch wel realistisch mee omga. Op mijn leeftijd is de kans op een miskraam veel groter en ik heb twee probleemloze zw schappen achter de rug, soepele thuisbevallingen en gezonde kinderen. mag het dan ook eens een keertje misgaan? ik vond toch al dat ik veel geluk had op dat gebied.

@dreamer: goed dat je gewacht hebt! maar je zult nu wel niet achter de computer zitten....

ik heb vandaag nog een zw test gedaan. Meer met het idee van: als die negatief is weet ik zeker dat het weg is...
Maar....dikke vette streep nog! In de bijsluiter stond dat het wel 9 (!) weken kan duren voor het hcg uit je lichaam is.   Dat wordt lastig voor de volgende ronde...
Ok, ok, ga   nu niet meer zeuren. Ik weet het, ik moet gewoon een echo laten maken. dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ga maandagochtend wel bellen.
(en intussen hoop ik toch nog stiekum op een wondertje van 0,001% kans....).

Hoi Edith
Ik zou echt voor die echo gaan want ik het 4 miskramen gehad en eentje ook met 6 weken en de reden waarom ik die verwachtte was dat de test ineens veel lichter werd toe ik hem nogmaals deed. Dat hormoon duurt lang dat het uit je lichaam is maar een vette streep vind ik vreemd een lichte streep snap ik nog wel maar dan nog met een miskraam zo in het begin is het hcg heel snel weg.

Ik ben wel redelijk ziek maar niet zo erg als bij die andere twee. Ik moet wel heel rustig aan doen dan gaat het wel dus ik ga me morgen wel ziek melden want een dag werken dan lig ik gelijk onder de tafel van de misselijkheid. Dinsdag de echo ben wel blij als die geweest is.

Succes en bellen hoor voor die echo is het bloeden al gestopt?
Lies

Nou snap ik het niet meer....... Vanmorgen weer een dikke vette positieve ovu test! Drie dagen achter elkaar positief dus.
Gister uiteraard geklust (hihi, intiem allemaal hoor..), maar wanneer komt die eisprong nou een keer?? Wat is jullie advies, vandaag weer of morgen pas? Die test geeft toch aan dat over 24-36 uur je eisprong is?? Bij mij test hij zeker mijn vruchtbare week ofzo.....

Edith, wat vreemd dat hij nog zo'n dikke streep geeft? Ik kan me voorstellen dat het toch stiekem wel weer wat hoop geeft.. Oh, wat moeilijk meis. Misschien nog een beetje positief blijven denken? Ik bedoel, positieve energie kan goed doen.. Of bang voor een dubbele teleustelling als het toch niet goed is? Maar die teleustelling is er dan toch wel als de echo niet goed is..

Hou je ons even op de hoogte maandag?

@ Edith

Hoe lang is het geleden dat het bloedverlies begon?
Bij mij was na een week alleen nog maar een vage streep te zien. Toen gingen ook de zwangerschapskwaaltjes pas weg.
Een vette streep geeft toch wel weer hoop hoor!
Ik hoop mee op een wondertje voor jou!!!!
Maandag bellen hoor! Dat ze zo snel mogelijk een echo maken. Dan heb je tenminste zekerheid!

Liefs Suus

Hai allemaal,

Edith, blijft moeilijk, ik verloor wel gelijk stolsels maar toen ik dacht dat alles ernu wel uit moest zij verloor ik dus alsnog het vruchtje. Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn collega kreeg ook een miskraam en mijn nichtje ook. ze bleven wel de kwaaltjes houden en later bleken ze nog zwanger. Wschl waren ze zwanger van een tweeling en was er 1 kindje afgekomen. Hou je er niet teveel aan vast maar het kan dus nog wel positief zijn. Hopelijk mag je snel voor de echo.
Nou, ik heb zelf gisteravond pregnyl gespoten. deed gelukkig geen pijn. Nu morgen afwachten en dan de bekende 2 weken wachten.

Estelle: ook toevallig dat je volgende nod op de sterfdag van je vader is. Ik geloof daar wel in, dat het wat betekent bedoel ik. In 2007 is de tweelingzus van mijn moeder overleden ( en 2e moeder voor mij ) . Haar dochter is op 2e kerst (  7 maanden zwangerschap) bevallen van een dochtertje. mijn tante en moeder waren ook 7 maands baby ´s. Ik heb echt zo`n gevoel dat mijn tante daar voor gezorgd heeft. Gek he.

Wendy: wat blijft het spannend bij jou, ik zou er denk ik gek van worden.

Alle meiden verder, weer veel succes en we duimen gewoon weer verder.
Gr. Debby

getest en weer negatief grgrgrgrggrgrgrgrgrgrgr
ik zit nu op dag 38 ik wacht wel weer af
en anders koop ik van de week zo n super gevoelige test.
heb nu steeds de testen van de kruitvat gehad 2 voor 5 euro.
ik heb de kinderen net in bed liggen ga nu maar is even lekker op de bank hagen en een boekje lezen

groetjes wendy

ZWANGER!!!!!!!!!!

Lieve meiden, vanochtend vroeg een test gedaan en jawel....ZWANGER!!!!!!

De afgelopen dagen had ik al last van een opgeblazen buik, krampjes en weinig eetlust. De vorige keren een signaal dat ik zwanger was, maar er echt op rekenen durfde ik niet. Zou het werkelijk bij ronde 1 al lukken ondanks dat ik (al) 36 ben???

We zijn er hier allebei helemaal ondersteboven van - maar zóóóóó blij!!!!

Ik hoop zo dat door de andere dames van dit forum ook op binnenkort een heleboel blijde berichten geplaatst kunnen worden!!!

Groetjes Chris.

Terug
Bovenaan