Derde kindje????

@cristina2009: Gefeliciteerd hoor!! Hopen dat de rest van de dames je gauw volgen!!

@edith: Ik kan me goed voorstellen dat je heel onzeker over alles bent!! Hoop echt dat je gauw duidelijkheid hebt, dan weet je waar je aan toe bent...

Hier nog (steeds) geen rode duiveltjes, als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik er maar eens een testje tegen aan gooien!! Pffff, nog 3 dagen!! Ik probeer deze maand   (om niet te veel bezig te zijn met het zwanger-worden, het begon nl een beetje een obsessie te worden!!) dat is naar mijn idee aardig gelukt!!  Ik heb  niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar misschien wil ik nu ook wel niks voelen?! Kweetniet of dat logisch klinkt allemaal!! Maar de vorige 4 rondes voelde ik nl. vanalles...      

Christina:   Gefeliciteerd!!! WOW alweer eentje in ronde 1.
Wat een vruchtbaar topic zeg!   Hoe voel je je verder? Al wat klachten?

Wendy: wat een vreemd verhaal van jou zeg. Wanneer was nu eigenlijk je NOD???
Blijft wel spannend zo, hopenlijk heb je gauw wat zekerheid.

Edith: wat vreemd van die zw.test. Ik heb hier geen ervaring mee. Ik kan me voorstellen dat na een miskraam het HCG idd vrij snel verdwenen is....
Het kan natuurlijk wel per persoon verschillen hoe snel dat gaat. Niet iedereen maakt even snel het hormoon aan, dus dat zal ook wel zo zijn met het afbreken ervan.
Er zijn ook vrouwen die pas een aantal weken na hun NOD een positieve zw.test in handen hebben. Misschien dat jouw lichaam wel heel veel HCG heeft aangemaakt?
Nou ja, mijn theorie hoeft natuurlijk niet te kloppen. Ik heb er eigenlijk geen verstand van.
Van die tweelingzwangerschappen heb ik wel al vaker gehoord.
Een vriendin van me was ook zwanger en kreeg een miskraam, dacht ze....na een echo bleek inderdaad dat ze zwanger was van een tweeling waarvan eentje dus was misgegaan. Het andere kindje zwom nog vrolijk rond in haar buik en is nu een bink van een jongen!!!!
Dus toch maar een echo laten maken zou ik zeggen. Dan ben je tenminste van die onzekerheid af. Succes!!!!

Debby: ik geloof er ook wel in dat er daarboven misschien nog iets is. Al is het misschien alleen maar omdat die gedachte me een hoop troost geeft. Het idee dat mijn vader van daarboven nog meekijkt en ons af en toe een handje helpt, vind ik wel fijn.
Toen mijn schoonvader stierf, waren wij al een tijdje bezig met de verkoop van ons huis. Het schoot niet echt op. We hadden al een paar maanden geen bezichtiging meer gehad. Op vrijdag kregen we opeens een bezichtiging.
Op zaterdag stierf heel plotseling mijn schoonvader en op maandag kregen we opeens `s morgens een bod......
`s Middags was de verkoop al rond....
Heel toevallig allemaal..........
Nou ja, meekijken of niet.....het echte "werk" zullen we toch zelf moeten doen!! Hahahaha
(daar hoeft hij trouwens ook niet mee te kijken...hahahahaha)

Nou veel succes allemaal met klussen, en wachten....

Estelle  

Jehhhh weer één zwanger van harte Christine het gaat echt goed hier...

@Wendy meid nog steeds in onzekerheid dus..... Ik hoop het zo voor je ben je wel is meer zo lang overtijd geweest????

@Edith ja wat moet je hiervan denken ik hoop dat je gauw terecht kan voor een echo, en ik duim voor je dat het misschien toch nog positief uitpakt....Ik heb zelf helaas 3x een miskraam gehad en toen ik na een ruime week weer ging testen was er bij mij geen streep(je) meer te zien... dus het zou nog een goede kant op kunnen gaan...maar wees toch op het ergste voorbereid (klinkt misschien niet lief maar ik bedoel het goed) ik duim voor je....

@Janien Hé meid had je nou afgelopen donderdag een echo of aanstaande????? hoe is het trouwens met je voel je je nog goed of komen de kwaaltjes al????

@Dreamer welke ovutesten heb jij gekocht??? Ik heb  een paar x  (sinds de geboorte van onze dochter mei 2008)die van sensitest gebruikt maar ik heb nog nooit een streep gehad??? En al 3 dg een dikke streep ik zou niet weten hoeveel dg je een positieve streep kan hebben.... maar in elk geval heb je er flink op los geklust

@Debby dapper hoor meid dat je jezelf heb gespoten ik zou dat denk ik echt niet kunnen.... sucses morgen en hoop dat de 2 weken snel voorbij gaan....

@Crazygirl voor jouw is het ook heel spannend ga je het redden als de duiveltjes er nog niet zijn om woensdag te testen!!!!!!! in elk geval ik hoop dat ze wegblijven en dat het gauw woensdag mag zijn...

@Esther wel fijn als je weet dat je lichaam weer de normale cyclus gaat aanhouden, maar ik hoop natuurlijk dat rond 2 april de rooie duiveltjes wegblijven

@Alle zwangere meiden hoe is het met jullie??????

@ Degene waarbij het nod naderd sucses en  laten we  hopen op nog meer postieve berichten  ...........

Hier alles ok heb nog een testje gedaan vanwege me gevoellige borsten  en rare huilbuien maar zoals ik al dacht ''negatief''....
En nu gaat het de 1e 2/3 maanden ook niet gebeuren want zonder mijn mannetje lukt het niet....  gek hé we hebben net een heerlijk dochter van 10mndjes (en de oudste natuurlijk ook)maar toch is het verlangen naar zwanger worden best wel  hevig geworden.....  

Groetjes Jolanda

@Christina: van harte gefeliciteerd!!!!! Wanneer ben je uitgerekend denk je? Dan passen we de lijst aan.
O ja, en stuur je nog glitters?

Jolanda, ik heb ook niet veel hoop dat ik toch zwanger ben hoor. Die zw test heb ik gedaan toen ik al 5 dagen aan het vloeien was, maar wschl breek ik het hcg gewoon langzaam af.
Tuurlijk hoop ik   stiekum op een wonder, zoals de voorbeelden die jullie ook noemen. maar eigenlijk wil ik het nu ook afsluiten en weer op naar de volgende ronde. Ik vloei nog wel wat, maar dat is vergelijkbaar met een lichte menstruatie.
Doorwerken tijdens een miskraam is niet echt handig geweest. maar ja, ik had niet zoveel klachten en veel belangrijke afspraken....Lichamelijk krijg ik nu pas te maken met de vermoeidheid.
Verder wens ik iedereen heeeeel veel succes! We gaan ervoor,toch?

@Lies: doe je rustig aan? Al bijna je echo, spannend....wel balen van je misselijkheid. Hopelijk wordt het niet erger!!

@christine
van harte gefeliciteerd en wat heerlijk zeg meteen in de eerste ronde raak.
geniet lekker van je zwangerschap.

@gracy girl
wel spannen hoor.
zo lang je nog niet ongesteld bend kan het nog alle kanten op
zal voor je duimen.

mijn nod is niet helemaal duidelijk omdat ik na het verwijderen van het spiraaltje nog maar 1 keer ongesteld ben geweest (2dagen na het verwijderen 6 dagen lang)
maar ik ging uit van 28 dagen (misschien wel een beetje naïef)
vroeger was mn cyclus 34 dagen.
ik zit inmiddels op dag 38 en nog steeds is er geen rd te bekennen maar ook geen positieve test.
maar goed het kan natuurlijk zo zijn dat ik een late eisprong had en dat het allemaal dus wat langer duurt.
ergens hoop ik nu gewoon ongesteld te worden zo dat ik zeker weet dat het allemaal weer goed functioneert.
maar een positieve test mag natuurlijk altijd.

deze week hebben we trouwens lekker vakantie
was er ook wel aan toe
de hele dag lekker rustig aan doen heerlijk.
ik heb trouwens al twee dagen ontzettende last van van vreemde eet neigingen lees eet alles door elkaar.
en ben ontzettend emotioneel.
du sdenk dat er 1 deze dagen toch duidelijkheid gaat komen.

liefs wendy

Wendy:

Ik had dat dus ook na het verwijderen van mijn spiraaltje.
Op 22 januari (donderdag) was mijn spiraaltje eruit gehaald. Vrijdag en zaterdag wat bloedverlies.
Vervolgens niet meer. Op dinsdag wel een pos. ovulatietest. Maar geen menstruatie en ook geen positieve test...wel allerlei klachtjes.
Afgelopen donderdag eindelijk weer een normale menstruatie....beetje balen maar eigenlijk vooral opgelucht.
Voor mijn gevoel beginnen we nu eigenlijk pas met ronde 1 omdat nu eigenlijk mijn cyclus weer wat duidelijker wordt

Ik hoop dat het voor jou toch anders uitpakt en je gewoon zwanger blijkt te zijn....

Ik ben deze maand trouwens van plan om gewoon lekker "spontaan" te klussen en geen testen te gaan gebruiken......én om niet te veel op vage klachten te letten. ewoon afwachten dus.... hahahaha
Ben benieuwd of dit gaat lukken.

Oh ja, kreeg net een sms-je van een vriendin die net is bevallen...... een jongetje Bram.
Oh, wat gaat het dan weer extra kriebelen.....

Nou ja, nog "even" geduld.....

Wij zijn gisteren trouwens een dagje in Plopsaland geweest in Hasselt. Dit is een indoor speeltuin van studio 100.
Helemaal in de sfeer van Bumba, Kabouter Plop, Piet Piraat.
Echt een aanrader voor iedereen met kleine kindjes!!!!
Moet je wel een beetje in de buurt wonen natuurlijk!

Ik ga maar eens naar bedje toe, morgen weer hard aan het werk!

Welterusten!
Estelle

Terug
Bovenaan