Derde kindje????

Hai meiden,

christine: wow, gelijk raak in de 1e ronde. Gefeliciteerd hoor.

Edith: dus toch mis maar wschl wist je dit zelf wel al. Hopelijk komt alles er nog spontaan uit. Veel sterkte.

Nou ik heb dus vandaag mijn inseminatie gehad. Dat stelt dus echt niets voor. Alles bij elkaar duurt het nog geen 5 minuten. Nu 2 weekjes geduldig afwachten zoals elke maand eigenlijk. Wel had ik gelijk bruinig bloedverlies. Dat heb ik dus wel vaker rond de eisprong, herkennen jullie dit? Hopelijk is dat niet gelijk iets negatiefs.

Wendy: ik kan me voorstellen dat je nu wat zekerheid wil, dan kan je misschien maar beter 1 keer goed ongesteld worden want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik wil ook gewoon de zwangersschapsverhalen blijven horen hoor, positiefs nieuws is ook fijn om te lezen.

Gr. debby

Hoi Edith,

Ik had echt de hoop voor jou dat het toch nog goed zat, maar helaas.
Nu maar hopen dat jouw lichaam de rest ook nog gewoon zelf kwijt kan he!
Die boosheid snap ik heel goed hoor! Ik denk dat dat heel normaal is. Het verdriet zal ook nog wel komen denk ik. Maar ook dat hoort erbij.
Sterkte de komende week! Hopelijk is de curretage niet nodig.

Groetjes Suus

@janien,

Doe mij ook maar leuke vrolijke zwangerschapsverhalen hoor!
Daar krijg ik juist weer hoop van!
En daarvoor zitten we toch op dit forum. Om juist ook de leuke zwangerschap en de weg ernaartoe samen te beleven!
Maar ik snap jouw gevoel wel hoor!
Mijn schoonzusje heeft dat ook ten opzichte van   mij.
Zij is a.s. donderdag ook 10 weken en ik zou morgen 9 weken zijn geweest.
We hadden heel toevallig meteen achter elkaar de eerste echo. Ik om te kijken of mijn buik goed leeg was na de mk en mijn schoonzusje om een boontje met kloppend hartje te zien. Ze durfde de echo al niet te laten zien aan mij.
Ja het is dubbel, vooral omdat ik natuurlijk ook zo graag zo'n leuke echo had gehad. Maar dat is nu eenmaal niet zo. En zij heeft dat wel. Zij moet daar niet minder blij over zijn.

Dus doe mij maar leuke zwangerschapsverhalen en hopelijk mogen de andere nog niet zwangere meiden en ik daar snel over gaan meepraten!

Groetjes Suus

@debby,

Spannend zeg! Nu zijn de 2 wacht weken voor je aangebroken. Ik ga heel hard voor je duimen dat het gewoon nu eens een keer raak zal zijn!
Wanneer mag je testen als de RD's uit blijven?

Groetjes Suus

Edith, heb echt aan je gedacht vandaag.. Kwam speciaal even voor je op het forum om bij te lezen en dan dit nare bericht... Vind je wel super sterk hoor, echt!
En inderdaad is het best iets moois he, dat je lijf zijn best blijft doen het vast te houden. Ook dat is kennelijk de natuur. Hopelijk zal het één dezer dagen toch loslaten, dat maakt het allemaal wel wat minder gecompliceerd he?

Ik hoop ook dat de andere dames hun mooie verhalen blijven vertellen. Dat geeft ons moed!!

Janien, 10 weken alweer, jeetje. Dat begint al echt wat te worden dus!

Debby, ik heb geen ervaring met bloedverlies tijdens de eisprong. Ik voel hem wel aardig goed, althans ik voel dat hij er aan komt zeg maar. Wat spannend zeg die inseminatie, ik heb dat traject nog nooit echt zo gevolgd eigenlijk. Hou je ons op de hoogte?

Hier zijn de twee wachtweken aangebroken.. Gelukkig ben ik lekker druk, ga proberen er zo min mogelijk aan te denken. Dat maakt de eventuele teleurtelling net wat minder groot..

Oh jongens, wat is er weer veel gebeurd, zeg!

@Christ: gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?

@Debby: spannend hoor, de eerste inseminatie. Gelukkig viel het mee. En wie weet, he.
@Edith: balen dat het nu nog niet "klaar" is. Ik weet van een schoonzusje ook dat zij een levenloos vruchtje in zich had, maar dat ook maar niet wilde loslaten, zeg maar. Dat heeft 3 weken geduurd en dat was vreselijk. En uiteindelijk inderdaad een curretage.
Nou, een spannende week, toch weer, of het nu wel afkomt.
Je hebt ook wel een nuchtere houding inderdaad; je hebt al veel zegeningen om te tellen, dan kan je dit wel dragen.

Ben ik nu nog mensen vergeten? Sorry dan.

Hier weinig nieuws; nog een paar dagen ongi en dan maar weer wachten op een ei. Maar ondertussen vooral lekker verder leven en genieten van de 2 andere kids natuurlijk.

groetjes
greet

@Debby; ik heb geen ervaring met inseminaties. Tenminste, geen kunstmatige ...
Meteen bruinig bloedverlies? Dat kan van alles zijn. Maar misschien  bloedt het makkelijk?  Je  baarmoeder is natuurlijk extra doorbloed en klaar voor een zwangerschap. O wat spannend, hoop dat het lukt.

@Lies: fijn jouw ervaring over de curettage te lezen. Inmiddels is mijn boosheid wat weggezakt.  dat was ook vooral de schrik denk ik. Voor ik het door had stond ik buiten het ziekenhuis met een kaartje met een lijstje afspraken erop voor volgende week. Ik ben toch redelijk mondig, maar wat heb ik me  laten overdonderen zeg!  heb nog wel specifiek aan de gyn gevraagd of hij ECHT niets levends  zag, wat dat had hij helemaal niet zo duidelijk gezegd. Stom he. Maar ja, mijn openinsgzin was ook: "ik heb vorige  week een miskraam gekregen, kunt u ff kijken of alles weg is." Ik ook met mijn grote bek!
Kan er nu zelfs een beetje om lachen, haha.
heb het vanavond mijn familie verteld. Die waren nog bijna verbaasder dat we voor een derde gaan dan dat ik een miskraam heb gekregen.
Dat is het nadeel van een miskraam, is de verrassing er wel een beetje af...

Edith, wat moedig van je dat je het toch allemaal aan je familie hebt verteld. Ja, dan is inderdaad de verrassing er een beetje af. Dat maakt het wel weer minder spannend als je straks weer zwanger bent.....de mensen verwachten het nu wel een beetje.
Ik hoop dat de reacties wel troostend waren.
Ik vind je wel een heel sterk persoon zeg, zoals jij kunt reageren op verhalen van anderen. Heel knap van je......
Ik kan me heel goed voorstellen dat Janine moeite heeft met vrolijke zwangerschapsverhalen. Ik heb er zelf ook een beetje moeite mee om hier nu wat dingen over mij zelf te schrijven........ komt een beetje egoïstisch over....
Maar we zijn hier natuurlijk wel om elkaar te steunen en voor elkaar te juichen.
Vreugde en verdriet ligt heel dicht bij elkaar....
Weet dat we allemaal aan je denken en met je meeleven, en dat doen we ook voor iedereen die met goed nieuws verschijnt.
Het is inderdaad heel mooi dat je lichaam het vruchtje nog vasthoud....
Ik hoop dat je een curettage bespaard blijft....al moet ik zeggen dat het echt 100% is meegevallen. Ik was 15 min. weggeweest, toen ik weer bijkwam....
Ik vond het vooral geestelijk erg zwaar.

Maar toch , ik vind het heel knap van je dat je zo sterk bent. Ik gun het je echt ontzettend dat je weer heel snel zwanger zult zijn!!!!

Maar ik leef ook mee met die verhalen van anderen. Debby bijvoorbeeld, die vandaag ook een spannende dag heeft gehad. Nou zeg, nu sta je pas een beetje stil bij al die dingen die bij zwanger worden kunnen horen......
Ook dit vind ik knap, de stap nemen om naar het ziekenhuis te gaan en aan te geven dat je hulp nodig hebt. Lijkt me doodeng...
Ook voor jou hoop ik dat het snel raak is.

Janien; alweer 10 weken! Jeetje wat gaat dat snel.
Nog even en dan heb jij je eerste echo. Ben benieuwd hoeveel kindjes er in je buik zitten. Hahahah

Nou, hier zit de ongi er weer op, we gaan ons opmaken voor het harde werk.....
Gelukkig deze week nog rust...hahaha
Mijn man en ik staan beiden voor de klas.....deze week heeft mijn man oudergesprekken en over twee weken ben ik de klos.....
Na zo lange dagen ben je `s avonds echt helemaal K.O!!
Dan heb je echt geen fut meer om te klussen. Hahahaha , gelukkig hebben we in de
klusweek geen gesprekken. Kunnen we onze energie voor andere dingen gebruiken!

Welterusten iedereen!

Estelle

Terug
Bovenaan