Derde kindje????

Edith, wij hadden destijds ook nog aan niemand verteld dat we zwanger waren. Eén dag voor de miskraam wel aan de kinderen en mijn schoonouders. De dag erna zou ik langs mijn moeder gaan en toen begon ik te bloeden..
Ik heb dus verteld 'ik heb leuk nieuws, maar waarschijnlijk gaat het fout...'
Vreemd genoeg was mijn moeder niet heel sip (over de evt. miskraam), maar alleen maar super blij! Omdat ze nu in ieder geval wist dat we nog een derde kindje wilden!
Het nadeel is inderdaad dat we nu af en toe de vraag krijgen of we nog steeds voor een derde gaan... De miskraam is nu 4 maanden geleden, kennelijk verwachten mensen toch dat je dan gelijk weer zwanger bent ofzo... Ik moet trouwens zeggen dat er in mijn omgeving heel veel vrouwen direct na hun miskraam weer zwanger waren. Daar hoopte ik uiteraard dus ook op..

Estelle, succes het komende week. Dat worden weer zware dagen, hahaha

Hallo meiden!!

Kom één dezer dagen al die verhalen wel lezen en om te reageren... Heb nu niet zoveel tijd, maar wou toch ff zeggen dat ik ook ZWANGER ben!! Zit helemaal te shaken!! Kan het nog niet geloven, maar het is toch echt een dikke vette streep!!

Tot gauw!!

Hoi Allemaal,

Zit inmiddels op dag 17 na eerste dag Ongi, heb van dag 11 tot 13 veel last gehad van eisprong, nu maar afwachten, ik dacht dat mijn periode 28 dagen was maar ik had even gelezen op de site en daar vond ik terug dat je eerst volgende Ongi dag precies 14 dagen na je eisprong is dus dan zou het ergens tussen de 25 en 27 dagen moeten zitten deze maand, maar ga maar gewoon uit van de 28 dagen dan mocht het toch NOD worden dan zijn we in ieder geval niet te vroeg met testen, maar dat zal nog wel niet want is net mijn eerste periode na pil ( alhoewel ik moet zeggen dat ik met mijn andere 4 kinderen ook gelijk zwanger was, maar ben inmiddels 38 en de laatste was toen ik 31 toen ik zwanger werd ).

We wachte en tellen maar af.

Hallo allemaal

Crazy girl van harte.!!

Hier positief nieuws heb een echo gehad het kindje is 7 weken en het hartje klopt!!!!!!!!! Nou wel een opluchting.
Iedereen heel veel succes en ik hoop dat velen mij volgen!!
Liefs
Lies

@gracy girl.
heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap
geniet van die heerlijke tijd die je nu gaat krijgen.

@alle zwangere meiden
ik vind het trouwens erg leuk dat de zwangere onder ons hier ook blijven mee kletsen. want zwanger zijn is toch ons uiteindelijke doel hier .
ik wens jullie allemaal bij deze een hele fijne zwangerschap en dat er maar allemaal gezonde kindjes geboren mogen worden.

voor vele hier komt er weer een spannende tijd aan van afwachten.
heel veel sterkte allemaal.
wat fijn is het toch dat we hier ook lekker bij elkaar kunnen klagen, mopperen en zeuren (onze mannen ontlasten hihi)

hier zijn er nog steeds geen rd te bekennen en voel me met de meer zwanger.
zwaar gevoel in mn onderbuik steken in mn liezen snel geïrriteerd en erg moe
rn kan de hele dag wel eten.
ik heb dit keer via test jezelf nu een test besteld en moet nu wachten tot deze binnen is (wou niet weer naar de drogist)
en dan van de week maar weer testen.

liefs wendy

@Carzygirl: Jaaaaa, gefeliciteerd! Mooi meid.

@Lies: wat fijn, een goede echo. Hopelijk gaat alles goed en heb je vast je eerste blik op je nieuwe wondertje gehad.

@Edith: goed dat je het verteld hebt. Dan kunnen mensen ook een beetje meeleven en meedenken. Niet perse medelijden, maar sommige stomme opmerkingen kunnen dan voorkomen worden.

@Wendy: wat spannend. Kun je geduld opbrengen om niet gelijk weer te testen? Ik hoop van harte dat je gevoel gelijk heeft.

Hebben jullie aan veel mensen verteld dat jullie een derde kindje willen? Hier weet een van mijn broers het en 2 goede vriendinnen. Verder niet. Die broer weet het trouwens omdat hij babyspullen van ons wilde overnemen en wij daar niet zo op ingingen. Even raden, even blozen en ze waren een hoop wijzer, haha. Ik kan me ook zo slecht stil houden.

groetjes
greet

Hallo allemaal!
Ik ben sinds een uur ook lid!
Ik heb mijn verhaal gedaan bij "maart stoppers 2009"
Maar ik ga dus ook voor mijn derde!
Ik had mijn verhaal bij maart stoppers gezet omdat daar nog minder mensen staan en ik niet weet wie er allemaal opstaan en waar ik mezelf het beste op kan zetten.
Dus hier nog een keer.
Ik ben 36 jaar en moeder van een zoon van 4,5 en een dochter van 3,5.
Ons gezin was compleet...tot 2 maanden geleden. Zowel bij mij als mijn man sloegen de kriebels toe en sinds febr. gestopt met de pil. Mijn NOD is 19 maart.
Ik zag dat jullie ook zo'n lijstje maken van alle gegevens maar ik ben niet zo handig op de comp. en krijg mijn gegevens er niet bij.wie helpt!

Je kunt jezelf heel makkelijjk aan de tabel toevoegen door met de linkermuisknop op de tabel te klikken. dan kun je een regel toevoegen en jezelf daar invullen.
Succes!
Enne... welkom trouwens, he.   Dat voorop gesteld natuurlijk.

quote: derde kind reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:25:26'));

Hallo allemaal!
Ik ben sinds een uur ook lid!
Ik heb mijn verhaal gedaan bij "maart stoppers 2009"
Maar ik ga dus ook voor mijn derde!
Ik had mijn verhaal bij maart stoppers gezet omdat daar nog minder mensen staan en ik niet weet wie er allemaal opstaan en waar ik mezelf het beste op kan zetten.
Dus hier nog een keer.
Ik ben 36 jaar en moeder van een zoon van 4,5 en een dochter van 3,5.
Ons gezin was compleet...tot 2 maanden geleden. Zowel bij mij als mijn man sloegen de kriebels toe en sinds febr. gestopt met de pil. Mijn NOD is 19 maart.
Ik zag dat jullie ook zo'n lijstje maken van alle gegevens maar ik ben niet zo handig op de comp. en krijg mijn gegevens er niet bij.wie helpt!

Terug
Bovenaan