Derde kindje????

Hoi allemaal,

Ook ik wil graag reageren op jullie berichtjes. Ik ben 38! en wil graag samen met mijn vriend gaan voor een 3e kindje. We hebben allebei al 2 kinderen uit een andere relatie. Mijn vriend  heeft in september 2006 een hersteloperatie ondergaan. De kans dat het zou lukken was heel klein maar toch in juli 2008 was ik zwanger. Helaas is dit na ruim 8 weken geëindigd in een miskraam. Sindsdien elke maand de ovulatietesten gebruiken. Ik zou ook graag op het lijstje willen staan.

naam   NOD                     leeftijd   kinderen  
Debby 28 januari       38               2 jongens van 14 en 10
Bij onze zwangerschap ook veel spanningen gehad van hoe iedereen zou reageren. Gelukkig reageerde iedereen ( behalve mijn oudste zoon, die later wel wat bijdraaide, zit ook volop in de pubertijd) heel erg goed. Dus bij een volgende zwangerschap hoef ik daar niet zo bang voor te zijn en je moet je er inderdaad ook niets van aantrekken maar onbewust doe je dat toch. Ik vind het ook erg leuk om jullie verhalen te lezen en hopelijk mag ik met jullie mee praten.
Groetjes Debby

He Meiden,

Ik moet nog even zeggen dat ik het wel leuk vind hoor dat mijn zusje zwanger is!!
Ze vroeg me nog of ik leuke namen wilde opschrijven omdat ze het moeilijk vind om een leuke naam te verzinnen, Ik heb haar toen nog even verteld dat ik geen leuke namen aan haar ga doorgeven omdat ik zelf nog een leuke naam moet bedenken voor als er bij ons een derde komt. Ze wist toen niet hoe snel ze de deur uit moest lopen, ik heb het verder nog niet met haar over de spullen gehad.
Ik ben dat ook niet meer van plan, ik heb nu zoiets van zij wil het lenen en dus zal ze er zelf naar moeten vragen, Ik heb ondertussen al wel even geinformeerd bij mijn nichten: die hebben ook alles nog en dat mag ze zo lenen (mits ze het zelf vraagt). Ik weet dat het mijn zorg niet is, maar voel me er toch niet zo fijn onder. Vandaar dat ik maar vast ben gaan rondvragen.

Hopenlijk hebben jullie allemaal snel een positieve test in jullie handen. Ik heb gisteren de laatste pil geslikt van de strip en vanaf nu ga ik dus weer pilloos door het leven.

Spannend!!!

liefs Linda

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar
Jolanda                    32                            27 Januari                1                     3                          2 dochters 7 en 8mnd
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr
Debby                        38                            28 januari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr

He Debby,
Welkom...
Gr. Janien

hallo allemaal.

ik ben er 29 (pas)
en heb 2 zoons een van 8 en een van bijna 6.
wij willen ook graag een 3.
ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de pil.
dus over een paar dagen dan.......
maar het lijkt me leuk om hier met andere te kletsen met andere over hoe het is om een derde te krijgen.

groetjes wolletje

Hallo meiden.............

Vandaag  effies  lekker de hort opgeweest met mijn meisjes en me zus...
Altijd leuk om in de laatste uitverkop nog iets leuk te scoren..
Toen gebeurde het... in een etalage zag ik een wnzinnig leuke stoere wieg, echt ik was op slag verliefd.Ik bleef maar voor de etalage staan totdat mijn zus terugkwam en zei : ze(Taylor) slaapt toch niet meer in de wieg dus ik weet niet waarom je blijf kijken...
Beetje teleurgesteld liep ik weer verder want ik wil het nog niet zeggen pas als ik echt zwanger ben  , maar ik weet zeker die wieg wordt van mij....
Heb vandaag weer veel buikkrampen gehad denk dat ik  binnenkort  de rode duiveltjes mag verwelkomen  maar  vraag ze dan ook gelijk weer weg te blijven voor de  eerst komen de maanden.. hahahaha

@Janien ik neem me ook steeds voor om niet te testen en wil dat  ook echt gaan proberen ...maar of dat gaat lukken..Ik heb die testen ook geprobeerd bij onze vorige maar het gaf me geen resultaat en pas  toen ik overtijd was gaf de test 2 strepen aan.Ik heb al zoveel geld  aan testen uitgegeven dat ik nu bij de 3e probeer het een beetje in toom te houden(haha hoor mij)  Voel jij je nog anders of heb je al wat begin klachten?????

@Debby welkom  en  natuurlijk vinden we het leuk dat je mee komt kletsen..
Wat vervelend  van jullie miskraam  hoop dat jullie volgende zwangerschap snel komt en goed  gaat verlopen. w
Waarom is de kans klein  ik dacht dat het bij mannen na een hersteloperatie gelijk weer uitkijken was????

@Estelle meid sucses morgen Ik heb geen ervaring met een spiraaltje dus weet niet  wat je morgen te verwachten staat...  Op naar het klussen

@Wolletje ook jij welkom en op naar veel lees en kletsplezier

Groetjes Jolanda

Hai

Jolanda: het wil zeker niet zeggen dat een hersteloperatie bij een man slaagt. Het ligt er ook aan hoelang het geleden is dat hij gesteriliseerd was. Elk jaar langer geleden hoe minder kans. Bij mijn vriend was het 7 jaar geleden en de uroloog was ook niet positief. Kans van 15%. Maar toch, het is ons gelukt en zijn zaadjes waren na de miskraam nog beter dan de test ervoor. Ik denk dat we heel veel geluk hebben gehad.

Nu wachten op de zwangerschap. Ben bang dat het deze keer niet lukt. Krijg hoofdpijn en mijn borsten doen het meest overdag zeer. Bij mijn eerste 2 kinderen had ik helemaal geen pijn in mijn borsten. Ik word soms gek van mijzelf. Was het maar dinsdag.

Gr. Debby

Naam                        Leeftijd                NOD                           Ronde          Kindje                 Kids

Janien                        35                            29 Januari                1                      3                          2 dochters, 7 jaar.
Jolanda                    32                            27 Januari                1                     3                          2 dochters 7 en 8mnd.
Estelle                     34                           ???                                      1                     3                         1 dochter,1 zoon,4en2jr.
Loes                           29                            6 februari                     4                     3                           2 zonen, 4 en 2 jr.
Debby                        38                            28 januari                    ?                      3                            2 zonen 14 en 10 jr.
Wolletje                 29                                   ?                                     ?                     3                           2 zonen, 8 en 5 jr.

Welkom wolletje

Help, ik maak een chaos van dat lijstje.
Wie kan het beter?? Ik weet niet hoe?

Terug
Bovenaan