Derde kindje????

Hallo meiden,

Heb wel weer meegelezen maar van reageren komt niet veel... dan spiek ik effe snel tussen het huishouden, eten geven aan de kleine  en administratie  door (jullie kennen het vast wel... toch!!!!!)  

Maar alle nieuwe meiden van harte welkom en zoals jullie al hebben lezen zitten jullie in een vruchtbaar forumclubje, dus hoop dat het  by jullie ook allemaal gauw raak mag zijn...

Edith meid hoe is het gegaan vandaag????

Zat me eigenlijk af te vragen, doordat mijn mannetje voorlopig of steeds op de verkeerde momenten(  niet letterlijk bedoeld hoor)niet thuis is en we dus ook niet kunnen klussen moet ik dat dan wel als een ronde rekenen?????
HMMMM snappen jullie het nog!!!!!!!

Nog een anderhalve maand en dan word onze kleinste  1 jaar .. het gaat zo snel allemaal, eerst ben je bijna 3 jaar bezig en nu vieren bijna d'r 1e verjaardag...
Wel spannend allemaal, weer een nieuwe fase die aanbreekt...

Hebben jullie ook dat het lijkt alsof iedereen zwanger is?????

Ga lekker naar me bedje, sinds ik aan het afvallen ben heb ik het steenkoud en loop ik alleen maar te gapen... maar eerst nog even de hond uitlaten...heb ik zo geen zin!!

Meiden fijne avond en tot gauw weer...

Meiden, ik schiet gewoon een beetje vol, zoveel jullie aan me denken...

Wat lief allemaal!
Ik had juist het plan even wat minder te schrijven, maar nu toch even een update...
Afgelopen weekend forse buikkrampen gehad. Nog dagelijks minimaal bloedverlies. Heel zwaar allemaal. Vanmiddag het gesprek bij de anesthesie en daana naar de gynaecoloog. Hij had nu gelukkig meer tijd, dus dat was fijn. Alleen aan de hand van mijn klachten gaat de curettage al door. Bij een "normale" miskraam hoor je een paar dagen krampen en bloedverlies met eventueel stolsels te hebben en daarna hoort het bloedverlies snel af te nemen. Ik vloei nu al TWEE weken, grrrrrrrrrrr. Mentaal en lichamelijk loodzwaar. En nog steeds pos zw testen!!!
Bij de echo zit er idd nog een beetje weefsel. Wel minder dan een week geleden, maar de gyn vond ook wel dat het heeeel erg lang duurt. Hij heeft nog even gekeken en de baarmoedermond zit potdicht. dat is dus ook het probleem. Meestal staat die open bij een miskraam, maar bij mij niet. Zo kan het ook moeilijk eruit, he?
Morgen om half negen melden in het ZH. Dan wordt er een medicijn in mijn baarmoedermond geplaatst om die te verweken. Waarschijnlijk ga ik dan begin van de middag naar OK. En de hele ochtend moet ik nuchter blijven! Dat wordt dus een zware ochtend. Neem maar een grote stapel tijdschriften mee....
Onder narcose gaan ze eerst nog goed kijken met een hysteroscopie waar het weefsel precies zit.  Het is zo weinig dat hij bang  is het te missen. De gyn wil wel zeker weten dat het er dan uit is. Hopelijk ben ik dan snel van mijn klachten af.

ik laat jullie nog wel weten  hoe het is gegaan.
Heel erg bedankt voor jullie medeleven!!!!

Edith  

@edith, Heel veel sterkte vandaag!!! Sowieso denken er veel aan je vandaag!!

@Marieke, welkom ik zit er ook pas een week of 2 op maar het is heel leuk om met elkaar mee te leven en te zien hoe het met anderen gaat in dezelfde situatie!

@ Dreamer, Heidi, Suusie, Debby, we zitten nu zo te zien allemaal tegen onze NOD aan!
Spannend! Ik ben zelf al heel erg misselijk maar ja......vanmorgen toch al een testje gedaan (tegen beter weten in) helaas nog negatief......
Ik wacht nu echt tot donderdag maar dat valt niet mee...Sterkte de komende dagen allemaal!!
groetjes Nathalie

Hai Edith,

Jeetje, ik dacht dat ik een heftige miskraam had maar jij hebt het nog zwaarder. Ik wens je heel veel succes en sterkte vanmiddag en ik denk aan je. Hopelijk is het hierna allemaal weer goed.

Jolanda, nee volgens mijn heb je nu ook niet en echt poging ondergaan als je mannetje er niet is. Zou er dus ook geen bijtellen.

Suusie en dreamer: en spannend he, ben zelf weer iets negatiever. Denk dan dat ik hoofdpijn voel opkomen en krampjes krijg maar achteraf valt het wel mee. Ben mezelf weer iets gekker aan het maken. Probeer het een beetje van me af te zetten. Wrdt in ieder geval een spannend weekend voor ons.

Gr. Debby

Heidi en Nathalie, sorry had ff gemist dat jullie ook weer zover zijn. Hopelijk een positief vruchtbaar weekje, ben benieuwd. Er zal toch wel minstens 1 zwangere tussen ziiten ( liefst allemaal natuurlijk ).

Janien en Lies, ik was ook altijd erg misselijk. Zeker bij de laatste zwangerschap. Toen kon ik dus ook niet werken. Veel succes en geniet ze van dat moois ij jullie buik.

Gr. Debby

Hoi Debby,
We zijn nu ook al weer met een aardig stel. Daarom vind ik het lijstje wel handig kun je weer even zien wie/wat. Jij in ieder geval ook sterkte deze week!!!!
groetjes Nathalie

Hoi allemaal,

Ik ben wel pas sinds februari definitief gestopt maar daarvoor ook al een paar keer pil onderbroken en had dan regelmatige cyclus ( maar ja het blijft een menselijk lichaam he, doet wat ie wil ), ik kon mijn pil ook niet langer doorslikken in een maand als dat even beter uitkwam want werd er gewoon dwars doorheen dan Ongi.

Maar over de bloeding van nu, weet nu zeker dat het gewoon mijn Ongi is en dat mijn lichaam gewoon de boel in de maling neemt door 5 of 6 dagen eerder te komen, maar tel gewoon weer 28 dagen erbij op en mijn nieuwe NOD wordt dus 13-04 ( wordt het ong. een kerstkindje :), we zijn pas in ronde 2 aanbeland dus mag niet klagen.  

Terug
Bovenaan