Meiden, ik schiet gewoon een beetje vol, zoveel jullie aan me denken...
Wat lief allemaal!
Ik had juist het plan even wat minder te schrijven, maar nu toch even een update...
Afgelopen weekend forse buikkrampen gehad. Nog dagelijks minimaal bloedverlies. Heel zwaar allemaal. Vanmiddag het gesprek bij de anesthesie en daana naar de gynaecoloog. Hij had nu gelukkig meer tijd, dus dat was fijn. Alleen aan de hand van mijn klachten gaat de curettage al door. Bij een "normale" miskraam hoor je een paar dagen krampen en bloedverlies met eventueel stolsels te hebben en daarna hoort het bloedverlies snel af te nemen. Ik vloei nu al TWEE weken, grrrrrrrrrrr. Mentaal en lichamelijk loodzwaar. En nog steeds pos zw testen!!!
Bij de echo zit er idd nog een beetje weefsel. Wel minder dan een week geleden, maar de gyn vond ook wel dat het heeeel erg lang duurt. Hij heeft nog even gekeken en de baarmoedermond zit potdicht. dat is dus ook het probleem. Meestal staat die open bij een miskraam, maar bij mij niet. Zo kan het ook moeilijk eruit, he?
Morgen om half negen melden in het ZH. Dan wordt er een medicijn in mijn baarmoedermond geplaatst om die te verweken. Waarschijnlijk ga ik dan begin van de middag naar OK. En de hele ochtend moet ik nuchter blijven! Dat wordt dus een zware ochtend. Neem maar een grote stapel tijdschriften mee....
Onder narcose gaan ze eerst nog goed kijken met een hysteroscopie waar het weefsel precies zit. Het is zo weinig dat hij bang is het te missen. De gyn wil wel zeker weten dat het er dan uit is. Hopelijk ben ik dan snel van mijn klachten af.
ik laat jullie nog wel weten hoe het is gegaan.
Heel erg bedankt voor jullie medeleven!!!!
Edith