Derde kindje????

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
19 mrt

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

dejong

13 april
2

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

@dejong1970: ik heb je onderaan het lijstje erbij gezet, want ik weet even heel stom je naam niet...

@Edith: heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het allemaal goed te doen is en dat je erna snel weer iets mag eten, als het je smaakt na een narcose.

groejtes
greet

Jeetje, wat een hoop bijleeswerk weer na 2 dagen!

Ik wil ook proberen niet iedere dag op het forum te schrijven, want dan kan ik het allemaal toch even wat makkelijker loslaten.

Nathalie, 2 eerste twee zwangerschappen waren bij mij probleemloos. Ik had nog nooit eerder een miskraam gehad. Maar net als bij velen van ons, twijfelde mijn man wel een tijdje over wel/geen derde.
Toen het dan uiteindelijk 'mocht', dacht ik er wellicht toch te makkelijk over. Zo van 'we gaan nu voor een derde'. En dan opeens moet je even wachten en dan opeens komt er ook nog een miskraam. Tja, even met beide benen op de grond. Maar het maakt de romantiek van het kinderen krijgen wel nóg mooier!

Joyce en Chris, wat naar dat jullie baan zo onder vuur staat. Hopelijk loopt het allemaal goed af. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen verstand van ontslagprocedures (werk voor mezelf).

Marieke, welkom! Ook eindelijk je man om? hahhaha, wat kunnen ze soms lastig zijn he?!
In mijn omgeving is het trouwens wel vaak de man die twijfels heeft en wil de vrouw wel. Hoe is dat bij jullie vrienden?

Dejong, wat een vreemd verhaal? Je nod komt toch ook altijd pas 14 dagen na je eisprong?? En je had toch ovu testen gebruikt?

Suusie, ik ga zondag testen (heb hem al in huis, haha). En ja, Greet, steeds voor je nod testen is én duur en vreselijk frusterend. Maar als je continu zo'n lijf hebt dat een loopje met je neemt, dan duren die twee weken gewoon veeeeeel te lang!!
Maar dit keer ga ik het volhouden niet eerder te testen. Ik zal jullie zondagavond laten weten hoe het is afgelopen!

Debby, jij ook succes deze week he, ik zal duimen!

Edith, heel veel succes morgen. Wat naar dat het zo loopt.. Maar hou vol, het is allemaal voor een goed doel!!!!

Hoi,

@Dreamer, ik vind het ook allemaal een beetje vreemd ja, ik heb op dag 11 getest met Ovu van predictor toen al 2 gekleurde streepjes maar eentje iets lichter dan de andere, dag 12 en 13 ook, op dag 13 was ie zelfde kleur als streepje van de test, ( nou las ik dat ie zelfs donkerder kan worden dan teststreepje maar heb na dag 13 niet meer getest dus weet niet of ie daarna ook nog gekleurd was ) overal lees je dat je Ongi 14 dagen erna begint of NOD maar bij mij was op dag 23 mijn Ongi er, en daar is geen twijfel over want is flink aanwezig, ben nu op 3e dag maar wel kwaaltjes ( net alsof er iets is in mijn baarmoeder, misselijk, moe ) weet het niet meer, zal wel goed zijn. Had het pas zaterdag moeten worden dus gewoon 6 dagen te vroeg.

Hoi Greet,

Mijn naam is Heidi ( dejong is mijn achternaam, lukte niet om met mijn voornaam aan te melden was al in gebruik ), ben degene met de vele kids, zit niet helemaal in het goede onderwerp maar dacht of het nou nummer 3 of 5 is maakt niet veel verschil denk ik.

Goedemorgen allemaal!
Helaas vandaag ongi gewordenmaar ik mag niet klagen is pas de 1e ronde.
Wie kan mijn lijstje aanpassen?
Nu dus voor ronde 2 en NOD 18 april.

De rest allemaal meer geluk deze week ik zal voor jullie duimen

groetjes Nathalie

Balen Nathalie, hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde. Ik voel ook nu van alles, denk dat ik ook gewoon ongi ga worden zondag of maandag. Probeer nog en beetje moed te houden maar wil mezelf ook niet voor de gek houden.
Ik heb gister op predictor;nl gekeken en daar kan je precies uitrekenen wanneer je je vruchtbaarste dag hebt, wanneer je eisprong en innesteling. Je moet dan wel een regelmatige cyclus hebben. Ik kwamer dus achter dat wij dus altijd te laat klussen. Volgens sensitest ovulatietesten heb ik op maandag de streepjes en dan moet je volgens hun de komende 24 tot 48 uur klussen. Bij predictor gaven ze aan dat de zondag mijn vruchtbaarste dag was. Mijn gyn liet vorige keer ook al merken dat mijn eisprong misschien al was geweest terwijl ik dacht dat hij de volgende dag zou zijn. Ik ga nu maar om de dag klussen en daarnaast de iui, dan moet het toch wel eens een keer raak zijn.

Gr. debby

Hee meiden,

nou, de curettage is achter de rug gelukkig!
Nog niet eerder kunnen mailen, want ik stond nog te zwaaien op mijn benen van de narcose.
Had gehoopt wat sneller op de been te zijn.
Dinsdag om half negen in het ziekenhuis. Om 9 uur is het staafje in mijn baarmoedermond geplaatst. Erg pijnlijk, ook door mijn stress, natuurlijk. Daarna een uur verplicht plat op bed. Had gelukkig een kamertje voor me alleen. Door het staafje weer buikkrampen. Gelukkig mocht ik om half elf al mijn operatiejasje aantrekken. ik heb nog wel lang in het "voorportaal" van de OK moeten wachten. Uiteindelijk heeft de ingreep 30-45 min geduurd, schat ik. Dat ga ik de gyn volgende week nog vragen. Hij heeft idd nog wat brokjes weefsel weggehaald die hij gaat opsturen. het vloeien is na 1 dag al gestopt! Ben ik erg blij mee,  ben er eindeljk vanaf. Nog wel slappe benen van de narcose. Als ik terugkijk vond ik het beste een traumatische dag, vooral dat staafje inbrengen en het wachten. Ga ik nog wel aan de gyn melden, wanneer ik op controle moet.  Hij zag met de echo al wel dat mijn baarmoeder zich al weer klaar maakt voor een nieuwe cyclus. Geen idee wat mijn NOD is. Eerst hier van  bijkomen. Ben ook wel bang om weer zwanger te worden. Want dit wil ik NOOIT meer meemaken!!!!

Fijn dat jullie allemaal zo mee hebben geleefd, nu weer vooruit kijken.
Sorry als ik niet veel op jullie apart heb gereageerd, maar hopelijk snappen jullie dat ik veel met mezelf bezig ben geweest.

Liefs,

Edith

Terug
Bovenaan