Derde kindje????

Hay meiden,

Ben er net achter dat ik zwanger ben van de derde. Was nog niet helemaal de bedoeling en ging er vanuit dat het niet zo zou zijn omdat ik best wat bloedverlies heb gehad een week na mijn eisprong. Op de dag van mijn nod had ik wat rozige bruinige afscheiding maar een halve week na mijn nod had ik toch wat vage klachten dus voor de zekerheid een test gekocht en ja, we zijn zwanger. Was wel schrikken. Had het liever een jaar later omdat ik net lekkerder in mn vel begon te zitten na mijn 2e zwangerschap. Onze tweede moet nog 1 worden....
Ben erg onzeker ook omdat ik vaker een miskraam heb meegemaakt en er komt nu zo veel bij kijken. Ik denk dat de stap naar een derde groter is dan naar een tweede.
Ik hb niet alle verhalen gelezen maar wel de laatste. Jeetje, wat klote dat jje gecuriteerd moest worden. Dat het misgaat is al klote maar dat je het dan ook nog weg moet halen... ik hoop dat je lichaam hier snel van hersteld.
Hoest met de andere meiden die zwanger willen worden van de derde? Jullie zijn wel lekker aan de klets he?

Hoi,

@ sonel, mag ik misschien vragen hoe dat met jou ging met dat bloedverlies, ik heb namelijk altijd een regelamtige cyclus van 28 dagen en nu begon ik op dag 23 in ene te vloeien, flink, en nu 4 dagen later is dat nog zo en heb wel eisprong gehad want op dag 13 positieve test met zelfde kleur streep.

Hoi Edith, gelukkig dat je nu alles achter de rug hebt! Dit gun je niemand toe!
Hier sta je idd allemaal niet bij stil als je zwanger wilt worden!!!
Heel veel sterkte de komende dagen en misschien hebben we straks gelijktijdig onze NOD!

@Debby, Die ovulatie testen werken bij mij ook niet. Er was geen streepje op te zien terwijl ik wel heel erg last van mijn eisprong had! Ik ga nu weer beginnen met de Persona, die heb ik mijn andere 2 zwangerschappen ook gebruikt en ik vond het echt een heel handig apparaat. Wel duur 90 euro + teststaafjes (zitten de 1e keer wel bij het apparaat)
Ik hoop voor jou deze week natuurlijk goed nieuws!
groetjes Nathalie

Edith: fijn dat nu alles achter de rug is. Hoop inderdaad niet dat je dit nog een keer moet meemaken. Ik snap dat je bang bent voor een evt volgende zwangerschap, dat heeft denk ik iedereen wel en zeker als je al een miskraam hebt meegemaakt. Ik heb er het meeste moeite mee dat de uitrekeningsdatum nu gaat naderen ( 18 april) en ik nog steeds niet zwanger ben. Hopelijk voor jou ben je snel weer zwanger en gaat het nu allemaal wel goed. Je bent toch niet bang voor je leeftijd, tegen mij heeft eigenlijk van het medisch team niemand daar wat van gezegd, het was gewoon domme pech. Er zijn er genoeg van onze leeftijd en ouder die nog een gezond kindje op de wereld zetten. Probeer positief eblijven, komt goed.

Nathalie: ik ben nu met de iui bezig dus heb ik de testen niet nodig, ik ken dat niet wat jij gebruikt. Inderdaad prijzig maar als het helpt is natuurlijk niets te veel, als je maar zwanger raakt.

Hoe is het met de rest? Estelle, Jolanda, Dreamer enz. En met onze zwangere? Nog steeds misselijk en veel eten?

Met mij alles zijn gangetje, voel me anders dan anders maar durf niet te veel te hopen. Was het maar zondag want dan weet ik wschl wel wat meer.

Gr. Debby

@ Edith:

Fijn dat je nu niet meer vloeit en dat ze nu alles hebben schoongemaakt en je baarmoeder er weer klaar voor is. Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het misschien een volgende keer weer zal gebeuren. Je hebt echt wel heel wat meegemaakt zo!
Sterkte met het verwerken van dit alles!

Groetjes Suus

@ Debby,

Spannend hoor, het is gelukkig nu zo zondag! Ga je dan zelf een test doen?
Hoe voel je je? Heb je het idee dat het raak is dit keer? Ik hoop het zo voor je!
Duim, duim, duim, duim!!!!!!

Groetjes Suus

Hoi Meiden,

Ook ik vind het alweer spannend worden!
Ik heb volgens mijn templijst denk ik maandag of dinsdag mijn ei gehad.
Dat zou betekenen dat ik 23 of 24 maart zou kunnen testen. Maar ik hoop dat ik het geduld op kan brengen nog even te wachten. Wil nu eigenlijk niet te vroeg testen. Mijn man wil het liefst een paar weken wachten, zodat we al over de 6 weken heen zijn van de vorige keer. Maar zo lang ga ik dat niet redden hoor! (als het dus zover zal zijn).
Ik temp, dus zolang mijn temp na 2 weken hoger blijft is de kans groot ik zwanger ben, dus dan 'weet' ik het toch wel.

En ik had zo gehoopt dat ik niet zoveel zou 'voelen' dit keer. Want ik weet inmiddels ook heel goed hoe mijn lichaam mij voor de gek kan houden.
Was het maar alvast de 28ste!

Andere dames, hoe ervaren jullie dit?

Aan alle zwangeren, geniet ervan he!

Groetjes Suus

Hoi Allemaal,
hier wordt ik dus helemaal gek van. Vanochtend een beetje bloed verloren (echt heel weinig) dus ik liet hier al een berichtje achter. Tampon gebruikt maar tot nu geen bloed niets meer gehad.........heb ik vandaag dan innestelingsbloed of iets gehad? Test was vanmorgen voor het bloed negatief wat nu?......Morgenochtend dan maar even afwachten.....
Bij de andere 2 kids heb ik dit niet gehad.....

groetjes van een zeer in de war  zijnde meid!
Nathalie

Terug
Bovenaan