Derde kindje????

Edith gelukkig is het achter de rug. Ik snap je angst enorm ik was ook heel bang dat dat weer zou gebeuren. Ik zit op dit moment niet veel achter de computer lig eigenlijk de hele dag in bed en ben ziek. Vind dat heel erg zwaar. Sterkte de komende tijd en geniet ondertussen van de twee gezonde meiden die je hebt.

De rest allemaal succes.

Liefs
Lies

Hoi Allemaal!
Wie helpt...?
Vandaag weer hetzelfde: paar druppeltjes bloed en een negatieve test.
Bij de andere 2 kids werd ik gewoon ongesteld of was ik gewoon zwanger.
Heeftiemand anders dit ook gehad?
Gisteren was mijn NOD.  
help groetjes Nathalie  

@ Edith

Wat ben ik blij voor je dat die curettage achter de rug is! Lijkt me inderdaad heel naar hoor met die pijn en dan ook nog zalang moeten wachten. Gelukkig dat het vloeien nu gestopt is - is er ook gecheckt of je geen bloedarmoede hebt omdat je zo moe bent?

Ik hoop dat je snel opknapt, rust goed uit (alhoewel dat soms lastig is met nog twee kindertjes ikweetut...)

Liefs, Christina  

Hai Nathalie,

Ik ken het niet wat jij nu hebt maar het is zeker vreemd, misschien over een paar daagjes weer een test doen. Ik ken meerder personen die zwanger zijn maar toch bloed verliezen. Succes.

Suusie, moeilijk he dat wachten. Ik ben vandaag weer lekker misselijk geweest. ik was gewoon aan het werk dus het is ook niet zo dat ik er constant mee bezig was. Wil misschien morgen wel een testje doen, die van sensitest schijn je 4 dagen van te voren al te kunnen gebruiken en die heb ik toch nog liggen. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben of niet. Vind de misselijkheid erg raar, had ik nooit voordat ik wist dat ik zwanger was en de medicijnen van de iui zijn toch ook wel uit mijn lichaam. Tis gewoon weer wachten.

Lies: vervelend dat je zo misselijk bent, hier was je al bang voor he. Rottig dat je dan ook niet kan werken, ik voelde me toen oo zo schuldig t.o.v. van mijn werk, heb jij dat ook.

Jullie horen wel van me hoe dit weekend zal verlopen voor mij.

Gr. Debby

Hai Nathalie,

Ik ken het niet wat jij nu hebt maar het is zeker vreemd, misschien over een paar daagjes weer een test doen. Ik ken meerder personen die zwanger zijn maar toch bloed verliezen. Succes.

Suusie, moeilijk he dat wachten. Ik ben vandaag weer lekker misselijk geweest. ik was gewoon aan het werk dus het is ook niet zo dat ik er constant mee bezig was. Wil misschien morgen wel een testje doen, die van sensitest schijn je 4 dagen van te voren al te kunnen gebruiken en die heb ik toch nog liggen. Weet ik gelijk waar ik aan toe ben of niet. Vind de misselijkheid erg raar, had ik nooit voordat ik wist dat ik zwanger was en de medicijnen van de iui zijn toch ook wel uit mijn lichaam. Tis gewoon weer wachten.

Lies: vervelend dat je zo misselijk bent, hier was je al bang voor he. Rottig dat je dan ook niet kan werken, ik voelde me toen oo zo schuldig t.o.v. van mijn werk, heb jij dat ook.

Jullie horen wel van me hoe dit weekend zal verlopen voor mij.

Gr. Debby

Debby, wat raar die misselijkheid. Hopelijk is het een goed teken!!! Zondag ook testen?

Edith, op naar een nieuwe ronde! Ik duim voor je dat je snel zwanger bent, dat is de beste manier om dit zo snel mogelijk achter je te laten...

Hier nog twee dagen in spanning... Mijn nod is ergens vandaag, morgen of overmorgen. Had met mezelf afgesproken dat ik zondag zou testen als ze vandaag en morgen niet komen opdagen.
Nog steeds overgevoelige borsten, steken in de liezen en schaambeen  en misselijk (ja Debby, ook hier..), maar tevens vanaf vanmiddag rugpijn. En dat laatste wil nog wel eens een slecht teken zijn.... Nog geen kramp verder. Dat krijg ik altijd een dag vantevoren. Dus morgen zal nod ook wel niet zijn.

Ook hier komt de uitgerekende datum van de laatste zwangerschap (22 juli) steeds dichterbij. Niet te veel aan denken........

Ik laat zondag van me horen.

Sterkte met afwachten, klussen en de misselijkheid  allemaal!

Hai dreamer,

Ik ben eigenlijk alleen maar misselijk, voel me buik wel een beetje maar anders dan anders. Mijn borsten zijn juist niet gevoelig terwijl ze dat normaal wel zijn. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen had ik nooit last van mijn borsten. Ik weet het allemaal niet meer hoor, wil ook pas zondag of maandag testen maar ben nu wel erg nieuwsgierig. Dat heb ik eigenlijk ook nooit omdat ik dan altijd wel al zeker weet dat het toch niks is. Heel misschien test ik morgen maar dan weet je eigenlijk nog niks zeker. Ik zie wel.

Gr. Debby
Jij ook veel succes he? Ik duim voor je hoor.

Hoi Debby,
Ik heb precies dezelfde symptonen als jij, misselijk geen last van mijn borsten ook niet van de eerste 2 kids en nu nog steeds is mijn menstruatie niet doorgezet! Alleen een paar druppeltjes ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben want de test van vanmorgen was negatief! misschien als het zo blijft doe ik zondag toch nog een laatste testje.......
Jij ook veel succes het weekend!!!!!
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan