Derde kindje????

Debby
Ja, zo moeilijk. Zeker als de 'kwaaltjes' alsmaar erger worden.
De gevoelige borsten zijn alleen maar gevoeliger geworden en mijn sterke reukvermogen is ook weer terug, waardoor ik ook ineens flink misselijk kan worden door een 'vieze' geur. Allemaal symptomen die ik al de keren heb gehad als ik zwanger was. Bij mijn dochter en de laatste zwangerschap was dat beide al voor NOD het geval. Bij mijn zoontje pas na een week of 6. Maar wel altijd dezelfde 'klachtjes'. Maar nu maakt dat mij weer onzeker. Houdt mijn lichaam me voor de gek? Stiekem maak ik mezelf al blij. Mijn man floot me gisteren even terug. Hij vond dat ik mezelf niet zo gek moest maken en dat ik op een enorme teleurstelling afsteven als ik nu al enk dat ik zwanger ben. En daar heeft ie natuurlijk ook wel gelijk in. Daar ben ik ook heel bang voor........... hoewel ik dus aan de andere kant heel sterk het gevoel heb dat ik dus wel zwanger ben.
Zooooo verwarrend!
Ik mag dus van mijn man echt pas volgend weekend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. En eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Tenminste, mijn verstand dan. Mijn gevoel zegt TESTEN...NU!!! Maar ik ga dus heel erg mijn best doen om het uit te stellen. Minstens tot mijn NOD en die is op z'n vroegst 24 of 25 maart. ppppfffffftttt!

Jij dus ook al dezelfde 'klachtjes' als bij je vorige zwangerschappen. Ben ook echt zo nieuwschierig of je IUI gelukt is! Ik weet natuurlijk niet hoe het is om met gebruik van hormonen zwanger te raken, dus weet ook niet of je daar nog wel of niet misselijk van kan zijn enzo.
Nu maar hopen dat we gewoon allemaal zwanger zijn he!!!!!!!

Groetjes Suus

Nathalie
Jij dus ook al dezelfde 'klachtjes' als met je vorige zwangerschappen.
Spannend hoor!!!!!
Wanneer was eigenlijk jouw NOD?
Ik heb bij mij zoontje ook wat bloedverlies gehad, waardoor ik dus dacht ongesteld te worden. Het was alleen zo'n klein beetje en zo kort, dat ik toch maar een test had gedaan. Met de gedachte dat de ongi dan door zou gaan zetten. (ja, ik ben een muts. Ik heb af en toe echt een negatieve test moeten zien voordat een ongi echt goed doorzette. Anders hield 'mijn hoofd' het tegen).
Maar niets was minder waar. Ik was dus gewoon zwanger!
Mijn jonste zusje heeft dit met haar 2de gehad. Zij had alleen iets meer en iets langer bloedverlies, waardoor zij dus weer 4 weken had afgewacht. Toe toen haar menstruatie uitblef ging ze maar eens testen. Terwijl ze eroverheen plaste zag ze de test al positief worden. Dat vond ze zo vreemd. Dit vertelde ze aan de VK en daardoor mocht ze meteen een echo. Bleek dus dat ze al 4 weken verder was!
Dus ik heb wel positieve verhalen voor je.
Nu maar hopen dat dit ook voor jou geld!
Ik ga in ieder geval voor je duimen!

Groetjes Suus

Goedemorgen allemaal!
Hoi Suus,
Helaas mijn menstr. is doorgezet!!!!

wie kan voor mij het lijstje veranderen(op de een of andere manier lukt het me echt niet)

2e ronde NOD 16 april
En jullie hopelijk meer geluk deze week!!!!!!!
Ik hoor het graag van jullie!!
fijne dag groetjes Nathalie

Nathalie,
Jammer zeg dat je toch ongi bent geworden. Bij mij nog alles hetzelfde, heb natuurlijk ook pas morgen of overmorgen mijn NOD. Wilde eerst vandaag een test doen maar heb er zelf niet meer zo vertrouwen in dat het raak zou zijn. Wil denk ik mezelf nu niet al een teleurstelling geven dus stel ik het nog maar even uit.

Suus:
Je man heeft inderdaad wel gelijk maar oh wat is het moeilijk he. Ons verstand weet het inderdaad allemaal zo goed maar die gevoelens, die zeggen andere dingen. Gelukkig gaat het voor jou nu ook opschieten. Blijven duimen en hoop houden.

Gr. Debby

Nicole
33
16 maart
2
3
2 zonen bijna 2jr en bijna 4jr

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Dreamer
33
20 maart
4 na mk
3
2 dochters, 4 en  2 jaar

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
21 maart
1
3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Debby,

Waarom heb je de hoop niet meer zo? Iets veranderd in je gevoel of echt ter voorkoming van een teleurstelling?
Zolang de RD's niet zijn gekomen is de kans nog steeds aanwezig he!
Ik duim voor je hoor!
Ik ben benieuwd of je je morgen ook kan inhouden.
Ik hoop echt op goed nieuws voor je!

Ik weet dat mijn man wel gelijk heeft, maar mijn gevoel wordt alleen maar sterker.
Mijn borsten zijn nu zelfs niet meer gewoon gevoelig te noemen. Ze doen af en toe gewoon echt zeer. En mijn reukvermogen heeft inmiddels ook alweer wat misselijke momenten opgeleverd.
En of ik dat testje nu morgen of volgende week doe. Het zal toch een enorme teleurstelling zijn als ik nu niet zwanger blijk te zijn.
Dus heb ik voor mezelf besloten toch morgenochtend te gaan testen (hoewel ik weet dat als ie negatief zal zijn, het nog steeds wel zo kan zijn omdat ik dan voor NOD test). Maar anders kan ik maandag en dinsdag toch nergens anders aan denken en dan moet ik toch wel echt werken. Dus moet me wel een beetje kunnen concentreren. (ja, zo praat ik het voor mezelf wel goed, hihihi).
Ik heb er toch 3 liggen

Dus laten we alsjeblieft gewoon lekker saampjes zwanger zijn!

Groetjes Suus

Ik zal voor jullie duimen!! Haha, stelletje ongeduldige meiden zijn we ook!
Ik ga denk ik morgen ook testen, alhoewel mijn hoop ook al aan het vervliegen is. Heb sinds een paar uur krampen... Ik vind de confrontatie met die test eigenlijk te groot. Misschien dat ik wel gewoon probeer af te wachten tot de rode duivels verschijnen tot maandag. En als ze er dán nog niet zijn....... Maar ja, wie houd ik voor de gek. Ik zal het morgen toch wel niet volhouden...

Ik ben gewoon écht bang voor de teleurstelling. Zo bang, dat ik me bijna afvraag of het wel slim is als ik hier nog heel lang mee doorga.. Ik was er zó van overtuigd dat het raak was deze keer. Alles in mijn lijf gaf me dat gevoel. Of misschien was het ook wel weer raak, maar is het weer misgegaan..  
Begrijp me goed, ik wil heel graag een derde kindje, maar ik begin er nu onder te lijden, dat is toch ook niet normaal? Als ik het nou toch maar los kon laten, zo van we zien wel of het ons gegund is. Misschien dat het voor mij ook niet heel slim is om op een forum mee te schrijven. Ben ik er nóg meer mee bezig...

Terug
Bovenaan