Debby
Ja, zo moeilijk. Zeker als de 'kwaaltjes' alsmaar erger worden.
De gevoelige borsten zijn alleen maar gevoeliger geworden en mijn sterke reukvermogen is ook weer terug, waardoor ik ook ineens flink misselijk kan worden door een 'vieze' geur. Allemaal symptomen die ik al de keren heb gehad als ik zwanger was. Bij mijn dochter en de laatste zwangerschap was dat beide al voor NOD het geval. Bij mijn zoontje pas na een week of 6. Maar wel altijd dezelfde 'klachtjes'. Maar nu maakt dat mij weer onzeker. Houdt mijn lichaam me voor de gek? Stiekem maak ik mezelf al blij. Mijn man floot me gisteren even terug. Hij vond dat ik mezelf niet zo gek moest maken en dat ik op een enorme teleurstelling afsteven als ik nu al enk dat ik zwanger ben. En daar heeft ie natuurlijk ook wel gelijk in. Daar ben ik ook heel bang voor........... hoewel ik dus aan de andere kant heel sterk het gevoel heb dat ik dus wel zwanger ben.
Zooooo verwarrend!
Ik mag dus van mijn man echt pas volgend weekend testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. En eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Tenminste, mijn verstand dan. Mijn gevoel zegt TESTEN...NU!!! Maar ik ga dus heel erg mijn best doen om het uit te stellen. Minstens tot mijn NOD en die is op z'n vroegst 24 of 25 maart. ppppfffffftttt!
Jij dus ook al dezelfde 'klachtjes' als bij je vorige zwangerschappen. Ben ook echt zo nieuwschierig of je IUI gelukt is! Ik weet natuurlijk niet hoe het is om met gebruik van hormonen zwanger te raken, dus weet ook niet of je daar nog wel of niet misselijk van kan zijn enzo.
Nu maar hopen dat we gewoon allemaal zwanger zijn he!!!!!!!
Groetjes Suus