Derde kindje????

Hoi Dreamer,

Ik herken dat wel een beetje hoor! Zeker nu ben ik er zoveel mee bezig dat ik er zelf gek van wordt! Dan neem ik mezelf voor om niet op het forum te kijken, maar ook dat kan ik niet laten.
Ik weet dat de teleurstelling weer des te groter zal zijn als het nu weer niet raak is, maar ik kan gewoon echt aan niks anders meer denken sinds de mk.
Daarvoor kon ik het nog wel eens een ronde van me af zetten. Zo ook de ronde dat het eindelijk wel raak was. Maar nu???? Ben er gewoon geobsedeerd door. Baal daar echt van. Maar ja, ik weet niet het uitknopje te vinden.
Uiteindelijk heb ik me (nog ) wel in kunnen houden met testen. Maar weet niet hoe lang ik dat nog red hoor!
Maar goed, ik heb nog heel veel hoop, want die pijnlijke borsten blijven nog en mijn temp is nog steeds hoog. Als die in ieder geval tot woensdag hoog blijft is de kans aanwezig dat het echt raak is. Dus dan zou ik het woensdag alleen al door tempen wel 'weten'. Hoop dus dat ik gewoon tot volgend weekend kan wachten met testen, zoals ik met manlief heb afgesproken.

Hoe lang waren jullie nu bezig voor nr 3?

Groetjes Suus

Hoi Debby,

En en en? Heb je al getest, of wacht jij ook nog even af?
Ik ben zo benieuwd he! Nu maar hopen dat we straks glitters van jou mogen gaan vangen!!!!!!

Groetjes Suus

Hoi Suus,
Hier ook nog geen rode duivels.. Wacht vanwege de krampen wel nog even tot morgen met testen, wil er niet weer een test aan verspillen... Het voelt echt alsof ik ongi ga worden, maar ja, je houdt hoop he...

Dit is na de mk ronde 4. Voor de miskraam 2 rondes, dat was dus heel snel. Maar bij elkaar ben ik nu dus zo'n 9 maanden bezig.

Toch is het raar he. Ik heb ovu testen gebruikt en die waren 3 dagen positief
(vrij, za, zondag). De regel is dat je altijd 14 dagen na je ovu rode duivels op bezoek krijgt. Dat zou dus uiterlijk vandaag moeten zijn. Mochten ze morgen alsnog komen, dan is mij ei dus op geen van de geteste ovu dagen gekomen, maar pas op maandag...
30,- door de wc gespoeld dus...... We hebben zaterdag en zondag geklust, dus in principe dan nog 'aardig' raak geschoten wel. Maar ja, dat zegt ook niks he... Was om de dag klussen  achteraf toch weer beter geweest, dan was het zaterdag en maandag geworden, i.p.v. ongeduldig al op zondag te klussen omdat de test dat zegt.

Ik wil dat 'rekenen' zo graag loslaten, maar omdat ik mijn ei zo voel aankomen is dat zó lastig...
Zal jullie morgen laten weten hoe het is afgelopen....

Spannend Dreamer! Maar zo lang de RD's er niet zijn, maak je gewoon nog steeds een kans!
Sommige mensen hebben een menstruatiegevoel als ze net zwanger zijn. Wie weet. Ga je morgen dus wel testen als de RD's er niet zijn?
Ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!
9 maanden is ook al lang genoeg he!

groetjes Suus

Goedemorgen Suusie en Dreamer,
en?????ik ben benieuwd!!
Zelf heb ik vandaag weer zo'n twijfel dag, moet ik wel voor een derde gaan? Voor mijn gevoel is het nu allemaal wel spannender dan de vorige 2 keer.
Ik ben er nu ook veel meer mee bezig. de vorige 2 keren ging het vanzelf en keek ik niet naar mijn eisprong etc. Nou volgende week weer klussen en dan kan het afwachten en
het te vroeg.......testen weer beginnen!!

Fijne dag en lat wat weten!!!
groetjes Nathalie

Gisteravond nam de kramp weer wat af, eigenlijk verder even helemaal geen klachten, behalve dan de pijnlijke borsten. En nog steeds geen rode duivels te bekennen.
Voor de zekerheid maar wel met een maandverband in gaan slapen.
's nachts even naar de tiolet geweest, even checken uiteraard, maar nog steeds niks.
Vanmorgen, ook niks!!!!!!
Snel de al eerder aangeschafte digitale cb tevoorschijn gehaald. Even prutsen met het beschermhulsje, kijken of ik het eigenlijk wel goed doe... maar dan staat het er al....

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan het gewoon niet geloven!!!! Snel naar manlief gerend, want die wachtte in de slaapkamer om samen de verplichte 3 minuten af te tellen. Het staat er al!!!!!!
Ben echt superblij met die test, niks geen gedoe met staat er nou een streepje op niet, nee hoor, gewoon ZWANGER!!

Ik had er de afgelopen dagen helemaal niet meer op gerekend door de krampen, ondanks dat ik er een week terug echt van overtuigd (volgens mij ook heb geschreven) dat ik zwanger was.
Heb helemaal een opgezette buik, hangt een beetje over mijn broek, allemaal vocht natuurlijk. Maar wat ziet dat er al heerlijk uit!
En nu, tja, eigenlijk gaat  het afwachten gewoon door he.... Ik ga zo positief mogelijk zijn, maar merk al wel dat ik net wat vaker naar de wc ga om even te checken of alles nog ok is...... Ik bid dat dit garnaaltje blijft zitten en dat we over 9 maanden onze derde mogen verwelkomen.....

Lieve meiden, gaan jullie er allemaal even goed voor zitten (ik heb volgens mij die van Chris gevangen, dat vóelde ik!!).

Maar hier komen ze:

Heel veel geluk alle nog niet zwangeren. En voor de wel zwangeren, ik zal voor ons allemaal duimen dat die derde er gezond en goed uitkomt straks!

Dikke kus van een hele gelukkige Dreamer.

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr