Derde kindje????

Dreamer, meid, o wat ben ik blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!
Heel erg gefeliciteerd, maar ook zo spannend.
Ronde 4 na de mk, toch? Dit gaat gewoon goed komen hoor, het MOET gewoon goed komen...
Je voelde al van alles, toch? Dat is een goed teken vind ik. Ga lekker van je gevoel uit.
Geniet van je buik, maakt niet uit dat het vocht is, dat hoort er juist bij.

Jippie, dit geeft mij ook weer moed!!!

Hey Dreamer!!!!
SUPER!!!!! Gefeliciteerd hoor!
Ik kreeg net pas de tijd om op het forum te lezen, en dacht al, laat ik me maar meteen inloggen, volgens mij kan ik iemand feliciteren! ahahahaha
Voorgevoel.
Normaal lees ik eerst alle berichtjes, en denk dan na of ik ook iets wil schrijven!!!

Dank je wel voor de glitters. Ik hoop dat ik er een paar gevangen heb!!!!

Geniet lekker van je opgezette buik!!!! en we blijven allemaal doorduimen dat je over een paar maandjes een lekker babytje in je armen hebt!!!

Hier is het wachten begonnen. We hebben flink geklust. Zijn er eigenlijk nog mee bezig......beetje voor de fun. hahahaha
Deze maand geen testen gebruikt, gewoon op de  "ouderwetse"manier...
werkte de vorige keren ook prima.
Ik heb het idee dat ik  vorige week dinsdag mijn eisprong had. Had toen zo een vervelende steken in mijn buik...

2 april is DE dag.......ben benieuwd......

Debby, hoe is het met jou???? Ook zwanger???? Ik hoop het zo  voor je meid!!!!!
Ik sta al klaar om nog meer glitters te vangen!!!!

Voor de rest veel succes en klusplezier!  

Estelle  

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Volgens mij waren er nog meer dames die deze dagen gingen testen toch?
Suusie, hoe is het met jou??

Ja Edith, dit was ronde 4 na mk. Ik moet wel zeggen dat ik (achteraf) de eerste maanden een beetje verkeerd geklust heb, omdat mijn cyclus een beetje van de leg was.. Maar nu dus met ovu testen aardig in de richting, haha!  Ik hoop voor jou dat je cyclus een beetje normaal blijft, dat maakt het klussen wat makkelijker 9die arme mannen ook...)

Esther, ik voel ook mijn ei, maar vreemd genoeg (ben ik nu dus achter) 'springt' hij bij mij dus pas 4 dagen later. Ik zou dus nog even doorklussen als ik jou was  (erg he  ).

Ben de hele dag heerlijk misselijk geweest, en ik geniet er nog van ook!

En nog belangrijker; die twijfel over een derde? helemaal weg!!!!

@Dreamer: Gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van!!

@Suusie: Hopelijk kom jij ook met goed nieuws!!

Ik geniet er ook volop van!! Voel me echt super, niet misselijk, Alleen een behoorlijk opgezette buik en gevoelige borsten. Ondanks dat ik me niet misselijk voel, voel ik  me echt op en top zwanger!! :-D

Ik hoop dat het bij de niet-zwangeren ook gauw raak mag zijn!! En aan alle zwangeren, geniet ervan!!

Groetjes!!

@Dreamer: Wouw, van harte gefeliciteerd! Wat geweldig. Je hoopte het al een beetje he. Wat fijn dat al je twijfels ook meteen weg zijn.

Ik heb in het weekend vaak weinig tijd om te schrijven, dus vandaar dat ik er soms vaak ben en dan weer een paar dagen niet.

Hier alles prima. Mijn eisprong lijkt er weer aan te komen, als ik mijn slijm zo herken. Dus weer lekker klussen, haha.

GreetZ

dreamer gefeliciteerd    !!!!!

ik hoop dat ik je glitters heb gevange want we zitten alweer in ronde 6

geniet ervan en wanneer ben je uitgerekend?

hier net de klusperide achter de rug dus weer wachten tot 30 maart

aan alle anderen ook succes en aan de zwangeren lekker genieten

@dreamer
heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van deze heerlijke tijd want het gaat zo vlug voorbij.

hier gaat alles goed.
heb niet zo veel van me laten horen maar heb wel trouw mee gelezen,
ik was best teleur gesteld toen ik ongi werd, had stiekem toch gehoopt zwanger te zijn, maar goed ga nu vol goede moed de tweede ronde in.
omdat mn vorige cyclus vrij lang was weet ik dus niet wanneer mn vruchtbare periode is, nu moeten we maar de hele maand vandaan klussen hihihi (vinden we helemaal niet erg )

heben jullie ook zo genoten van dat heerlijke weer?
wij wel, s avond nog even naar het speeltuintje met de kinderen.
en lekker in de tuin zitten ik hoop dat we nog veel van zulke dagen krijgen geniet dan toch altijd een beetje extra van het goede leven.
moest vandaag gewoon weer wennen aan het donkere wer en de kinderen ook (zo gezellig)
maar ben de dag weer heel huids doorgekomen en de kinderen ligen heerlijk te slapen.

een fijne avond nog allemaal.

liefs wendy

Terug
Bovenaan