Derde kindje????

Yeahhhh Dreamer!!! Heerlijk voor je en geniet ervan!!!!
We gaan met z'n allen weer de sterren vangen!!!!

En Suusie en Debby hoe staat het ervoor???

Ik kan volgende week pas weer klussen want nu weet ik weer waarom ik al jaren de pil slik.......wat een vreselijke ongi!!!!

Succes met klussen en testen weer de rest!!!
groetjes Nathalie

Oh jongens, ik baal. Ik heb volgens mij mijn eisprong niet goed herkend en we hebben deze maand onze kans dus voorbij laten gaan. Gister dacht ik er nog voor te zitten, maar vanochtend herkende ik aan het slijm dat hij al geweest moet zijn. Stom he. Maar we hebben het afgelopen dagen ook zo druk gehad, dat ik er ook niet zo mee bezig ben geweest. En veel weggeweest; dan komt er van klussen ook niet zoveel terecht. Maar ik baal nu wel.

GreetZ

Hoi Greet,
Ik heb ook altijd problemen om precies mijn eisprong te herkennen!!!
Ik heb dan nl. de hele week buikpijn!
Ik ben nu maar weer met de Persona begonnen een ovulatietest die bij de andere 2 kids goed heeft gewerkt!

Maar wie weet is het toch gelukt deze maand........wel even laten weten!!!
groetjes Nathalie

Dreamer, wat een fantastisch nieuws! Hartelijk gefeliciteerd!
Probeer er ook een beetje van te genieten, ondanks dat er nu een hele spannende tijd aanbreekt.

Debby, bij jou ook al meer nieuws?

Helaas kreeg ik gisterenavond buikpijn en een veegje bloed. Ook mijn temp is inmiddels aan het zakken, wat aangeeft dat mijn ongi er aan gaat komen. Het wil alleen nog niet zo doorzetten en daar baal ik van!
Ik weet nu niet wanneer ik nu echt aan de volgende ronde kan gaan beginnen.
Gelukkig was de teleurstelling niet zo desastreus als ik had verwacht.
Ik heb me de afgelopen 2 dagen al wel ingeprent dat het wel eens nog niet zover zou kunnen zijn, ondanks alle 'klachtjes'. Was uit zelfbescherming maar heeft dus wel geholpen.
Dus dan maar hopelijk snel weer op naar een nieuwe ronde, nieuwe kansen!

groetjes Suus

Suusie, wat jammer.. Maar wel heel goed van je dat je niet al te teleurgesteld bent. Probeer positief te blijven, hoe moeilijk het ook is....

Greet, ik zou niet te veel vertrouwen op de signalen van je lijf hoor. Ik zou voor de zekerheid deze dagen gewoon klussen!

Ik dacht het ook te voelen, maar bleek pas 4 dagen na mijn slijm en pijn echt de ovulatie te hebben..

En inderdaad, het weer was super afgelopen weekend! Ik weet dat ik in het zonnetje zat en zó hoopte dat ik deze zomer met een dik buikje in de zon zou zitten.... En nu is dat zo!!!!!!!!

Ik duim voor jullie allemaal en hoop dat de sterretjes goed aangekomen zijn!!

Hallo dames,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Bloem 25 en zou heel graag een derde willen. Alleen manlief is er nog niet helemaal klaar voor.
Al sinds onze jongste geboren is droom ik van een derde. We hebben een meisje van bijna 21/2 en een jongentje van 9 maanden.
Ik zou echt heel graag nog ééééééééééén keertje zwanger willen zijn en zo'n hummeltje op de wereld willen zetten.
Ik vind het zo fantastisch mijn eigen kinderen.
Maar voorlopig wacht ik nog maar rustig tot mijn man er ook klaar voor is. Ik wil het niet forceren dus laat ik het onderwerp thuis met rust.
Maar ik vind het heerlijk om hier te lezen dat er meer vrouwen zijn die graag een derde willen en wilde gewoonweg alleen al dat feit even delen.

Voor een ieder die zwanger probeert te raken of aan het afwachten is heel veel succes!
En wie weet ben ik hier binnenkort ook regelmatig te vinden als de kogel door de kerk is!

Groetjes Bloem 25

ik dacht laat ik hier ook eens weer reageren.
dreamer gefeliciteerd! geniet ervan!
wie van jullie weet nu al dat die nog meer kindjes wil dan 3 ?
oke zeker weten doe je misschien nooit.
wij zijn voor de derde bezig en ik denk dat voor mij gevoel daarna het gezinnetje compleet is.
ik vind het eigenlijk wel net zo spannend weer dan met de andere 2.
ik voel me zo goed (lekker in me vel) na dat ik ben gestopt met de pil.
dit natuurlijk ook wel iets met het idee van we gaan voor een derde kindje, maar ook wel door de pil zelf.
groetjes van mij

@bloem
welkom bij de club
ik ben 24 en heb twee zoontjes 1 van 2jen 9m en 1 van bijna 13 maand.
ook mijn man was tevreden zo terwijl het voor mij nog niet compleet voelde.
na veel praten hebben we samen besloten toch voor een derde kindje te gaan.
misschien wordt het allemaal wel heel druk maar de liefde die je er voor terug krijgt is ook enorm.

en ik heb ook een leuk nieuwtje
ons jongste zoontje (13 maand )   heeft vandaag zijn eerste stapjes los gelopen
toen hij vanmiddag perongeluk de tafel los liet en naar mij toe stapte schrok hij zelf een beetje.
maar na wat geoefend te hebben vond hij het helemaal geweldig
ook klautert hij zelf al de trap op (met mij er achter natuurlijk)
hij glunderde helemaal van oor tot oor (zo schattig)
wat worden kinderen toch gauw groot.

liefs wendy

Terug
Bovenaan