Derde kindje????

Wendy,
Leuk is dat he, die eerste losse stapjes van je kleintje. Ja, dan lijken ze ineens weer groot.

Gisteren had ik nog maar net getypt dat de ongi niet zo wilde doorzetten en toen begon het. Dus gisteren tel ik als echte 1ste dag van de (hopelijk laatste) menstruatie. Ga dus weer voor de volgende ronde met goede moed!
En anders volgende maand naar de HA voor doorverwijzing naar de gyn. Heb dan ook al mooi temp curves om te laten zien.
Zal dan 2010 ons jaar worden?????(stiekem hoop ik op toch nog 2009!)

Groetjes Suus

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
23 maart    
7na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer
33
29 november
2 dochters van 2 en 4

Hai iedereen,

Dreamer, van harte. Wat goed en nu lekker genieten.

Hier dus weer de rd's gekomen. Zaterdagmiddag toch maar een testje gedaan (manlief wilde dit graag) maar niks dus. 's Avonds na gezellig met elkaar te hebben geknuffeld in bed rood helder bloed. Dat heb ik dus wel vaker maar toch weet je nu is het zeker mis. Zondags bijna geen bloed, alleen oud bruin bloed en maandag helemaal niks meer tot maandagavond, toen een klein veegje rood bloed. En dinsdag zette het dan een beetje door. Ben ook 2 daagjes thuis gebleven van mijn werk. Kon het even allemaal niet meer opbrengen en heb dan ook heel wat traantjes laten vloeien. Een ding weet ik nu zeker, mijn lichaam kan mij niets vertellen. De ene keer pijnlijke borsten enz. Nu geen pijnlijke borsten, heel veel misselijk. Ik luister er niet meer na en ga maar op voor de 2e ronde IUI. Heb net afspraak gemaakt en ik moet volgende week donderdag voor de echo. Hopelijk dan de dinsdag er op de inseminatie want dat is de laatste dag dat mijn mannetje kan. Daarna moet hij gaan varen op zijn nieuwe bootje en dan blijft hij 2 maanden weg. Hij zal af en toe wel naar huis komen en ik naar boord maar dat weet je niet van te voren dus dat zullen we het die maanden zonder medische hulp moeten doen.   Had zo gehoopt voor april zwanger te zijn maar het mocht niet zo zijn. Probeer weer positief te blijven maar de moed zakt wel steeds verder hoor. Ga nu aan ronde 8 beginnen na miskraam en ronde weet ik hoeveel na hersteloperatie. Daarbij wordt ik in mei ook 39 en mijn mannetje is vorige week 46 geworden. We worden ook steeds ouder maar de wens blijft ontzettend groot dus we blijven er wel voor gaan. Nou nu genoeg geklaagd. Jammer Suusie dat het bij jou ook niet is gelukt. We gaan samen weer door naar de volgende ronde. We zullen weer rond de zelfde dag onze NOD hebben. Bij mij was het dus niet echt duidelijk maar ik ga maar van gister uit dus dan is mijn volgende 21 april.

Voor iedereen die weer druk geklust hebben, heel veel succes en alle nieuwkomers: van harte welkom.

Gr, Debby

quote: suusie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 07:49:23'));

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Crazy girl
29

2 dochters 3 en 1 jr.

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer
33
29 november
2 dochters van 2 en 4

Debby, balen zeg.
Snap goed je verdriet. Het allemaal ook nogal complex bij je he? Met varende man enzo...
Ik hoop voor je dat volgende maand raak is!!!

Nu deze teleustelling eerst verwerken, he?

Sterkte.

Edith

Hey meiden!!

Ik voelde me steeds super tot en met gister... Ik voel me anders en gister verloor ik wat bruinig bloed. En nu steeds als ik naar de wc ga, zit er iets rood bloed bij... Heb  geen buikpijn, alleen iets menstruatieachtig gevoel...  Het zal toch niet waar zijn?! Voel me echt hartstikke kloten!! :-(

@Debstar: he wat een ontzettende teleurstelling zeg. Het lijkt me ook zo frustrerend als het inderdaad, zoals Edith zegt, zo complex is. Je moet laveren tussen zoveel factoren door. Ik leef met je mee meid. Sterkte.
Met de IUI, kan er dan geen zaad van je man worden ingevroren voor de tijd dat hij op het water zit? Of vind je het emotioneel te zwaar om het zonder hem te moeten doen? Wat ik me ook zomaar voor kan stellen.

@Crazygirl: Verdorie, dat maakt het onzeker zeg. Maar het is niet meteen gezegd dat het nu mis is, al snap ik wel dat je je zorgen maakt. Ik duim voor je dat het nog goed gaat.

Daarnet gezellig een oud-collega op de koffie gehad. Heel gezellig, maar met snertweer 2 peuters in huis houden in een gezellige sfeer is soms al energie verslindend. Als je dan ook nog eens wilt bijkletsen met iemadn die je al een tijd niet gezien hebt, dan wordt het nog ingewikkelder. Maar het was wel heerlijk haar weer eens te zien. En ondanks dat ze zelf geen kids heeft gekregen, is ze erg leuk met ze. En dat scheelt een slok op een borrel.

groetjes
greet

@Grazygirl: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, o laat het niet waar zijn. Meid houd moed! Alleen wat bloedverlies zegt niet zoveel. Maar als je echt krampen krijgt...
Hoever ben je? 4 of 5 weken toch?
Ik duim voor je, hopen dat het bloeden snel stopt...
O, wat kan ik me voorstellen dat je onzeker wordt....

Liefs,

Edith

Terug
Bovenaan