Derde kindje????

Elke keer als ik nu naar de wc ga, dan verlies ik best wel wat bloed...Ik heb nu ook steeds maandverband voor en daar zitten steeds maar een paar stippeltjes in.  Ik wordt hier echt zó onzeker van!! Heb al naar de verloskundigenpraktijk gebeld, maar die zijn vanmiddag niet aanwezig. Ik denk dat ik morgenvroeg gelijk bel, want van deze onzekerheid wordt ik niet goed... Ik ben nu 6 weken en  5 dagen, dus ik weet niet of ze het op de een of andere manier kunnen zien of het nog gaat goed ja of nee... Heb je bij een miskraam al gelijk krampen?? De ene miskraam is de ander natuurlijk ook niet...   Pffffffffff!! Heb al zoveel gehuilt vandaag...  

Crazy girl :   nee toch!!! Het zal toch niet waar zijn dat nog iemand deze ellende moet meemaken???? BAH
Om je toch nog wat hoop te geven ( want die is er wel nog)...een vriendin van mij heeft de eerste 10 weken van haar zwangerschap ook best vaak bloed verloren. Had verder ook nergens last van, geen buikpijn.
Is toen gelukkig twee keer bij de verloskundige mogen komen voor een inwendige echo.
Alles bleek in orde! Ze is nu 20 weken zwanger. Het schijnt dat bloedverlies in het eerste trimester wel vaker voorkomt en ook heel onschuldig kan zijn!

Maar ik begrijp dat je aan deze woorden niet veel hebt.....je denkt natuurlijk maar aan 1 ding...
Ik hoop dat je snel terecht kunt bij je verloskundige, zodat je echt zekerheid kunt krijgen.

Debby: voor jou ook balen dat het niet gelukt is. Hoe gaat het nu verder?? Moet je je weer in het ziekenhuis melden voor de volgende ronde?

ZO, wij hebben net overstroming gehad in de tuin.....heel fijn. Gelukkig viel het mee.
Bedrijf laten komen en die hadden het binnen 15 minuten opgelost.
Wel zo € 85,- lichter.....nou ja, beter dan natte voeten!!!!!

Net samen met mijn meisje  lekkere (glutenvrije) wafels gebakken!  Voor de eerste keer! En ze zijn nog lekker ook! hahahaha

Ik ga de troep maar eens opruimen!

Groetjes Estelle  

Bedankt voor jullie woorden allemaal!!

Ik baal vréselijk dat ik nu niet bij de verloskundige terecht kan... Maar ik vrees echt het ergste... Ik verlies zoveel bloed nu, dat kan toch niet goed gaan?? Ik voel me echt rot!! Ben zo wit als een lijk (misschien door het best wel vele bloedverlies?!). Elke keer als ik weer van die rotwc kom, en al dat bloed zie... Begin ik alweer te huilen, vreselijk die onzekerheid...

Crazygirl, ik weet niet wat ik moet zeggen... Wat vreselijk meis. Ik weet helaas precies hoe je je voelt.. Ik had destijds geen krampen, maar wel een dag echt twee maandverbanden vol bloed. Ik kreeg die week (6 weken zwanger) een inwendige echo en toen was mijn baarmoeder helaas al leeg.
Echter, in mijn onzekere 'afwacht-dagen' heb ik ook talloze verhalen gehoord/gelezen van mensen waarbij alles gewoon oke was.
Morgenochtend gelijk bellen, hopelijk kan je meteen terecht. Die onzekerheid is vreselijk. Sterkte meisje.

Debby, wat balen joh. Die IUI gaat je ook niet in de koude kleren zitten he.. Probeer positief te blijven, het kan zomaar ineens raak zijn.....

Hoi crazy girl ik zat voor je duimen en morgen meteen een vk bellen bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook bloedverloren maar daar is wel een gezond kindje uitgekomen ik hoop dat het voor jullie ook positief eindigt

Groetjes loes

@crazy: meid ik hoop dat het goed gaat.
Even wat praktische tips voor je. Nou ja, ik was dus 6 wkn en 2 dgn toen het bij mij mis ging en dat is 3 wkn geleden, dus ik weet nog wat ik moest doen.
heeft de vk je ook geen adviezen gegeven?
Je kunt idd redelijk veel bloed verliezen die eerste dag. Als je flauw gaat vallen, duizelig wordt of sterretjes ziet moet je met spoed gezien worden, want dan verlies je toch wschl veel bloed. Ook als je heel veel buikpijn of pijn in een van je schouders krijgt of als je koorts krijgt moet je gezien worden. Als dit niet bij de vk lukt, bel dan de huisarts.Die zal je zeker willen zien (s avonds de huisartsenpost). Alleen bloedverlies zonder al die enge dingen die ik nu noem, dan kan het inderdaad nog bij 50% goed gaan.
Maar als er veel stolsels bijzitten is het toch waarschijnlijk slecht nieuws.
Ik kreeg het advies om te wachten tot week 7 voor de echo. Dan pas kun je hartje zien kloppen. Als je nu een echo maakt en je ziet geen hartje, dan weet je nog niks: of het is mis of de echo is domweg te vroeg gedaan.
Mocht je toch een miskraam krijgen dan kun je he-le-maal niets doen om het tegen te houden. Dan gaat het gewoon mis.....
Dat vond ik toen wel erg. ik wou van alles doen. Stil liggen, op kop staan, wat dan ook, als het maar bleef zitten. Maar het helpt allemaal niets. Het is gewoon zwaar K*T, deze onzekerheid....
Meid, ik hoop heel erg dat jij bij de goede 50% zit.
Heb je wel iemand bij je? Niet dat je alleen bent met deze ellende...

Dikke knuffel,

Edith

Hey lieve meiden!!

Vannacht heel veel bloed verloren en ook buikkrampen bijkregen. Vanmorgen verloskundige gebeld.  Het ziet er slecht uit, dus kan er vanuit gaan dat het een miskraam is!! Als ik volgende week donderdag nog bloed, moet ik weer contact met hun opnemen. Wat voel ik me belabberd zeg!! Ongelooflijk wat het emotioneel allemaal met je doet...

Bedankt voor jullie woorden allemaal!!

Dikke knuffel!!

Terug
Bovenaan