@crazy: meid ik hoop dat het goed gaat.
Even wat praktische tips voor je. Nou ja, ik was dus 6 wkn en 2 dgn toen het bij mij mis ging en dat is 3 wkn geleden, dus ik weet nog wat ik moest doen.
heeft de vk je ook geen adviezen gegeven?
Je kunt idd redelijk veel bloed verliezen die eerste dag. Als je flauw gaat vallen, duizelig wordt of sterretjes ziet moet je met spoed gezien worden, want dan verlies je toch wschl veel bloed. Ook als je heel veel buikpijn of pijn in een van je schouders krijgt of als je koorts krijgt moet je gezien worden. Als dit niet bij de vk lukt, bel dan de huisarts.Die zal je zeker willen zien (s avonds de huisartsenpost). Alleen bloedverlies zonder al die enge dingen die ik nu noem, dan kan het inderdaad nog bij 50% goed gaan.
Maar als er veel stolsels bijzitten is het toch waarschijnlijk slecht nieuws.
Ik kreeg het advies om te wachten tot week 7 voor de echo. Dan pas kun je hartje zien kloppen. Als je nu een echo maakt en je ziet geen hartje, dan weet je nog niks: of het is mis of de echo is domweg te vroeg gedaan.
Mocht je toch een miskraam krijgen dan kun je he-le-maal niets doen om het tegen te houden. Dan gaat het gewoon mis.....
Dat vond ik toen wel erg. ik wou van alles doen. Stil liggen, op kop staan, wat dan ook, als het maar bleef zitten. Maar het helpt allemaal niets. Het is gewoon zwaar K*T, deze onzekerheid....
Meid, ik hoop heel erg dat jij bij de goede 50% zit.
Heb je wel iemand bij je? Niet dat je alleen bent met deze ellende...
Dikke knuffel,
Edith