Derde kindje????

Als iemand mij uit die zwangerenlijst wil halen, graag!!

Wat ik mij wel  afvroeg... Want wij willen toch graag voor een derde, wanneer kunnen we verder?? Moeten we eerst wachten of kan het gelijk alweer?? Misschien een domme vraag, maar heb echt geen flauw idee!!

@Edith: Gisteren was ik overdag alleen, dat was echt vréselijk!! Gisteravond was gelukkig mijn mannetjer er... En voor vandaag heb ik gevraagd of mijn moeder mij gezelschap wou houden... Dat doet ze met alle plezier en daar ben ik heel blij mee!!

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Estelle
34
2 april
2
3
1dochter, 1 zoon, 4 en 2 jr

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
25? maart
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 10 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
29
4 maart ?
5
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
35
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
12 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Christina
36

dochter 8jr, zoon 6jr

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer
33
29 november
2 dochters van 2 en 4

@grazy: met pijn in mijn hart heb ik je uit de zwangerenlijst gehaald

Wat dat zwanger worden betreft. Je mag weer vrijen als je gestopt bent met vloeien. Dit is ivm infectiegevaar. Er zijn medisch geen bezwaren om meteen weer zwanger te worden. (alhoewel het vloeien bij mij weer een beetje begon na de eerste keer klussen...)
Maar kom eerst hier even van bij meid! Dit kost lichamelijk en emotioneel heel veel energie.

Suus en ik zitten ook op het forum zwanger worden na een miskraam, samen met nog iemand die dit pas heeft meegemaakt. Misschien heb je daar wat aan?

Meid, heeeeeel veel sterkte, ik hoop voor je dat het vloeien snel stopt.

Edith

@Edith: Bedankt  dat je me van de lijst af hebt gehaald!!  Ik laat het eerst ook wel bezinken!! Tis idd een beste klap die je hebt te verwerken. Je hoort en leest wel over miskramen en dan denk je wel van heftig enz. Maar als het jezelf overkomt dan heb je pas een idee hoe zo'n impact dat eigenlijk heeft!! Hopelijk "gooit" mijn lichaam er alles zelf uit. Want een curretage lijkt mij ook geen pretje... Als het moet, dan moet het natuurlijk!! Maar als het niet hoeft?!

Wat het zwanger worden betreft, ik zat er zo over na te denken over hoe en wat na een miskraam... Want op den duur gaan we wel voor een derde...

Ok, ik zal dat forum wel eens opzoeken!!

Liefs crazy girl

Crazy: je moet even een stap terug in de forums. Dus links op je scherm onder forums -> zwanger aanklikken.
Dan niet naar "zwanger worden", waar we nu zitten, maar naar "zwanger worden na een miskraam" en dan weer het onderwerp " zwanger worden na een miskraam"
Zie ik je zo?

Hai crazy girl.

Wat ontzettend K.. zeg. Helaas weet ik precies hoe je je nu voel. Ik had ook wel net als jou van wanneer mag ik nu weer voor de 3e. Bij mij niets gezegd van wanneer dus wij zijn ook gelijk weer aan de slag gegaan. Dus als je er zelf weer klaar voor bent mag je er gerust weer voor  gaan maar denk je wel eerst aan jezelf. Je moet het wel goed verwerken hoor. Heel veel sterkte.

Vandaag weer begonnen met het slikken van Clomid ( om eitjes te laten groeien). Op zich vind ik dat heel dat IUI niet zoveel voorstelt. Tja, je moet een paar keer naar het ziekenhuis dat is wel lastig maar voor de rest valt het reuze mee. Ik heb ook voor mijn gevoel dat er niets iets anders gebeurt dan anders. Alleen wordt het nu rechtstreeks in mijn baarmoeder gespoten (??!!?) in plaats van dat we het zelf doen. Ik weet niet wat ik ervan vind, in ieder geval een paar pogingen waard. We gaan weer vol goede moed verder.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan