Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden,

Suus, leuk man! En de tuin ook bijna klaar, kunnen jullie een mooie bbq in houden straks! Haha! Dus morgenavond blazen jullie de aftocht! Super leuk! Ja dat wordt klussen nog de komende dagen!

Sara,  balen meid! Had het  zo gehoopt voor je en inderdaad als je dan toch niet zwanger bent waarom dan niet gewoon ongi dan kun je weer verder.

Esther, ook weer balen zeg! Had gehoopt  ook gehoopt op een positieve test voor je! Misschien ben je nog te vroeg met testen en heb je nu een lange cyclus? Je ei was ongeveer tegelijk met Sharine dus zou best kunnen  hoor!

Dimka ik ga zo even kijken op de website van je zoontje!  Goed dat het verband er weer af is en dat het beter gaat!

Sharine, heb je al genoeg gefeest? Haha! En misschien joh toch wel zwanger hoor! Je zei tegen mij dat als je het gevoel hebt dat het niet zo is he tbest eens wel raak  kan zijn! Ik hoop het voor je!

Nou morgen naar de ha,  ben benieuwd.  Ben nog steeds misselijk en krampen/steekjes, dus ja  hopelijk weet ik morgen meer waar het wegkomt!
We gaan eind deze week naar Italië!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ben zo blij, mijn ei verwacht ik daar ook ergens volgend weekend. Ik leg een ei in Italië, dus wie weet helpt dat! Haha!

Liefs Yvonne  

Hey Yvonne,

Misschien  zegt de HA wel dat je zwanger  bent!!
Waar ga jij naar toe in Italie?? Wij gaan aankomend weekend naar het Gardameer, Lazise... Lijkt mer erg leuk, vrienden van ons vertrekken daar dinsdag al naartoe en wij komen er dan aankomend weekend bij!!

Liefs, Es

Ik wil nog ff zeggen:
Ik heb een hekel aan de      

Liefs, Es

Hallo Esther, wij gaan ook naar lazise!!!! In een hotel blijven wij, de caravan staat al weer gestalt in Italie. We gaan helverwege deze week of eind van deze week weg! Leuk zeg!
Ga ik aan  alle meiden daar  vragen of ze toevallig Esther heet  haha!

Liefs Yvonne

Nee ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, heb het gevoel ook niet. Alleen twijfelde ik zo omdat ik steeds die kwaaltjes had/heb. Heb dat nu wel afgesloten, maar ben wel benieuwd wat het wel kan zijn.

Is je ongi er?

Nee, nog geen  Ik word er zelf langzamerhand eentje!!! haha
Wij gaan vrijdagnacht vertrekken (waarschijnlijk) We gaan naar Camping du Parc (eerste keer dat we gaan kamperen) Grappig, hoe lang gaan jullie?? Ook een weekje toch?

xx Es

Och jee, ik dacht dat ze er al waren joh! Misschien wel te vroeg getest, je ei was toch tegelijk met Sharine? Hoop het voor je hoor!
Ray heeft wel altijd gecampeerd en vaak in Italie, van kleins af aan al, ik zelf ben er nog nooit geweest. We hebben nog niet samen gecampeerd in ieder geval. En dit jaar ook niet dus, de caravan staat er niet meer. Zijn broer heeft hem gestalt in Italie ergens, dus wij pakken een hotelletje. Wat ik niet zo erg vind hoor.

Was dat zo?? Mijn ei samen met Sharine??? Ik heb zelf eigenlijk geen idee!!! Ik heb hem niet echt gevoeld, had wel 3 dgn een ongi-gevoel gehad rond mijn ei, maar heb nog wel vaker veel witverlies gehad... Of heb ik dat gezegd??? Ik weet het echt niet meer
Ik hoop dat mijn ongi snel doorzet, want ik heb geen zin in Red devils op mijn vakantie id tent! hahahaha

Liefs, Es

Terug
Bovenaan