Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi sara,

bij mijn vorige zwangerschap heb ik 4,5 maand alles de hel dag en nacht eruit gegooid, dus eigenlijk zou dit een feestje moeten zijn. je voelt je alleen zo slap!!!
bij iedereen is het verschillend, sommige hebben niks en andere hele zwangerschap, dus we wachten af.
ik heb net via internet bellypops besteld, komt uit australie en zijn loolies met natuurlijke aroma's tegen misselijk, misschien helpt het, mischien heb ik mijn geld weggegooit, maar als het werkt, bestel ik er snel meer!!!!

lief dimka

Hoi dimka,
Nee, dat is geen pretje als je 4,5 maand lang niks binnen houdt. Ik hoop voor je dat die loolies werken en dat je misselijkheid niet al te lang meer aanhoud!!! Dan kan je er denk ik ook meer van genieten!

Succes ermee!!

Liefs, sara

Goeiemorgen meiden,

Hier ben ik ook weer eens!

Sharine ben je lekker uitgerust van je vakantie? Ik had trouwens borrelende darmen van de brinta...niet misselijk. Ik heb morgen mijn NOD als ik uitga van de kortste cyclus. Ik ga pas volgende week maandag testen als in dan nog niet ongi ben.
Ik hoop ook dat ik snel iets hoor van de AH, Ik word he-le-maal gek daar.
Ow ja ik zou je nog een keer vragen of je voor me zou willen pendelen!
Iris Linek 22-04-1977. Ik hoor t wel.

Sara wel goed voor je conditie dat fietsen!!! maar 50 minuten is ook lang genoeg hoor! pfff

Dimka wat vervelend die misselijkheid! maar ja je moet er wat voor over hebben
Ik was toen in de war met Tamara zie ik nu, die had een echo!
Ik kan me goed voorstellen dat je echt geen zin in werken hebt. Ze zeggen dat steeds kleine beetjes eten helpt. Dus af en toe een cracker of zo.

Tamara Gefeliciteerd met je echo! fijn dat alles goed is! Leuk he dat je het zo kan terugrekenen! Weet je precies wanneer jullie wondertje gemaakt is!!
Ik heb ook al eens een half jaar thuis gezeten, eerst is het wel lekker maar na 3 maanden begon ik het werken toch ook wel te missen. En als je vrienden en vriendinnen gewoon werken heb je ook niet veel te doen in je uppie. Maar goed mijn contact loopt nog tot februari dus ik heb nog wel eventjes tijd om iets te zoeken...ik hoop niet dat het zo lang duurt! Als ik op gesprek mag komen zal ik ook niets zeggen over dat we ervoor bezig zijn. Dan zou je je eigen ruiten ingooien denk ik.

Deze week gelukkig maar 3 dagen werken! ik heb donderdag vrij gevraagt omdat mijn vriend naar de kaakchirug moet en hij wil graag dat ik mee ging, de schat. Dus heb ik meteen maar de hele dag vrij genomen.

Oh mijn gevoel zegt trouwens dat ik gewoon ongi word...maar ja je weet het maar nooit we wachten af...
Gister vertelde Miena hier van het forum dat ze zwanger is!!! Ze woont bij me in de buurt en we zijn inmiddels wel vriendinnen geworden haha zo zie ik het tenminste!
Ik ben zo blij voor haar! Ik hoop maar dat wij allemaal snel volgen!

Grrr Iris

Hoi Hoi

Iris ik ga vanavond voor je pendelen, ik moet er toch een aantal doen dus. Wie weet pendel ik wel deze maand voor je ik hoop het. Zou mooi zijn als je aangenomen word bij de AH. Dus morgen je NOD, hoe voel je je of is het rustig. Maar goed mijn duimen draaien voor je.

Ongi is hier bijna over het is dag 5 dus meestal is dat het einde. Lekker weer kunnen we weer volop aan de klus.
Vandaag is mijn zoontje voor het eerst naar de kleuterschool toe, hij wilde eerst niet maar heb er zo voor in moeten praten dat hij het uiteindelijk wel spannend vond. Erg verlegen toen hij in de klas was. Maar goed gelukkig huilde hij niet toen ik weg ging, maar ja kan zo vanmiddag of morgen anders zijn.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

OOOOh wat spannend voor je zoontje!! nou misschien wil hij morgen juist heel graag naar school omdat ie het zo leuk vond!!! Het zal voor jou ook wel wennen zijn dat ie er dan even niet meer is!
Dus jullie mogen weer aan de klus, spannend weer. Veel klusplezier...hoop dat ie raak schiet! haha
Ik ben ook heel erg benieuwd wat je voor mij gaat pendelen!! Ik lees het wel.
Ik ben wel erg moe al 2 dagen maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden dus het kan weer 2 kanten op. Nu ga ik koken,

Grrr Iris

Hoi meiden,

Iris: spannend hoor! Vanaf morgen je nod. Ik ga voor je duimen dat de rd’s wegblijven. Ja, het fietsen zal goed zijn voor mijn conditie. Ik heb dus zaterdag ff een proefrondje gefietst en gelukkig valt het nog mee. Als er geen tegenwind is, is het 45 min fietsen en niet de gevreesde 75 min. Kan ik nog ff iets langer in bed blijven liggen. Het laatste stuk is wel een boel heuvel op en af en dat is wel een beetje afzien, maar daar wen ik ook wel aan.
Wat naar dat je vriend naar de kaakchirurg moet. Fijn dat je mee gaat. Ik heb vroeger 2 keer een operatie gehad bij de kaakchirurg en dan ben je toch wel blij dat je daarna lekker in die auto kan zitten en niet op het verkeer hoeft te letten. Ik wens heb veel sterkte!!!!

Sharine: wat leuk dat je zoontje voor het eerst naar de kleuterschool is gegaan!! Ja, die verlegenheid is vast tijdelijk. Spannend, bij jou ook de ongi voorbij en weer aan de klus!!

Ik zag vanmorgen op weg naar werk dat de HA er weer is dus morgen ga ik bellen. Ben wel een beetje zenuwachtig, maar ik denk meer een gezonde zenuwachtigheid omdat het me hopelijk een antwoord zal geven waar ik iets mee kan.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Iris heb voor je gependeld maar mijn pendel gaf voor jou niet zo mooie uitslag. Mijn pendel gaf aan dat je pas in december 2008 zwanger zou raken. Ik hoop voor jou echt dat mijn pendel het niet goed heeft en dat je wel snel zwanger zou mogen raken. Gelukkig voor jou dat een pendel geen 100% vertrouwde uitslag geeft.
Wat vervelend dat je vriend naar de kaakchirurg moet inderdaad maar goed dat je mee gaat. Sterkte

Sara bij jou is de RD ook verdwenen of niet. Ben erg benieuwd wat je ha zegt hoop positief en dat je wat meer duidelijkheid hebt. Bah moet er niet aan denken of 3 kwartier onderweg op de fiets te moeten en als je pech hebt nog langer, hoop voor jou dat je het niet te lang hoeft te doen.

Gelukkig is het goed gegaan op school met mijn zoontje hij vond het leuk en ik vroeg vanavond waar ga je morgen naar toe en hij zij volmondig naar de kleuterschool. Leuk he hoop dat het morgen bij afscheid net zo goed gaat als vandaag.

liefs sharine

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nou dan hoop ik inderdaad dat je het fout hebt!!!! Kan je het niet nog een keer proberen!!!?
Nee ik snap ook wel dat dat zo niet werkt...nou ja ik ga er maar vanuit dat het eerder wordt...toch bedankt!

Sara morgen naar de huisarts, ik ben benieuwd wat ie te zeggen heeft. Ik hoop niet voor je dat ie zoiets zegt van . ja dat kan een keer voorkomen en klaar!

Grrr Iris

Terug
Bovenaan