Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Goede morgen meiden,

Hoe gaat het? Ik heb net de HA gebeld en ik kan vanmiddag om half 3 al langs komen!!!! Ben wel blij dat ik niet zo lang hoeft te wachen, maar zo snel had ik het niet verwacht. Nou, ben benieuwd wat ze me te vertellen heeft.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Iris
Kan me voorstellen dat je schrikt van de pendeluitslag. Had ook 2 keer geprobeerd om voor je te pendelen. Had jou het eerste gedaan en ik had er nog een stuk of 7 tussendoor, ik vond het zo vervelend dat ik als laatste je nog een keer had gependeld maar helaas kwam er dezelfde uitslag voor je uit. Hoop echt voor je dat de pendel het niet juist had. Ga het maar direct vergeten wat ik voor je gependeld heb.

Sara
Gelukkig dat je snel bij de ha terrecht kunt, ik wens je heel veel succes vanmiddag.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,
En is het vandaag weer goed gegaan met je zoontje wegbrengen?

Hoi Iris,
Ik hoop voor jou ook dat je heel wat eerder zwanger zal zijn dan december 2008. Ik ben nogsteeds aan het duimen voor deze ronde voor je!!

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Vanmorgen was het huilen toen ik weg ging, maar toen ik hem tussen de middag op kwam halen vond hij het wel weer leuk op school. Moet hem zo weer wegbrengen dus ben wel benieuwd of hij wel of niet weer gaat huilen. Hij moet 2 hele dagen naar school maar de volgende keer laat ik hem tussen de middag overblijven. Anders word het zo rennen en vliegen. We wonen namelijk best wel een eindje van de school af. Maar goed hij vind het wel leuk op school en dat is het belangrijkst.

Iris ben ja al van de schrik bekomen. Vergeten he die pendeluitslag hahahaha.

Liefs Sharine

hoi meiden,

sharine, hoop dat het nu goed ging met je zoontje, wel spannend, voor hem en jou! maarja hij zegt in ieder geval dat hij het leuk vind als je hem ophaald, dat is al iets!!!
hoop dat deze maand het klussen werkt!!!

sara, succes bij ha, hopelijk krijgt je wat duidelijkheid

iris, succes, hoop dat ongi uitblijft, en dat de pendel van sharine het voor jou fout heeft!
hoop dat je ook snel ander werk hebt!

liefs dimka

Hoi Meiden

Vanmiddag was het weer drama met afscheid. Huilen en nog eens huilen. Alleen op het moment dat je weg wilt gaan. Gelukkig wil hij nog wel naar school toe, hij vind het wel leuk gelukkig. Hopen dat het over een week in iedergeval over is.

Liefs Sharine

Hallo allemaal,

Het is zeker rustiger nu er een paar op vakantie zijn!
Ik ben nu lekker 2 daagjes vrij. Ben ik ook wel ff aan toe zeg ben moe...
Tis ook zo chaotisch bij ons thuis!!
Maandag vergat mijn vriend dat ie mijn dochter bij de sporthal op moest halen.
Vandaag waren we vergeten dat ze de middag vrij was...
Tis wat met die ouders!!
@Sharine heb je toevallig ook al voor mij gependeld wanneer ik ga bevallen en wat het is?
@Dimka hoe gaat het met jou?
@Iris ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent en een andere baan hebt!! En als het te lang duurt met de solli bij AH dan gewoon erachteraan bellen.
Haha en als je echt niks anders hebt kun je altijd nog thuishulp A worden waar ik werk!!
@Sara ik hoop voor jou dat de huisarts je meer duidelijkheid kan geven!

Liefs,
Tamara.

Hoi Meiden

Tammie
Sorry ik was je vergeten, maar wanneer is volgens de berekening je uitgerekende datum. Dan is voor mij wat makkelijker anders moet ik het eerst zelf berekenen en dan pas pendelen welke dag je bevalt.

Sara
Ben erg benieuwd wat de ha je te vertellen had.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan